Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 11-01-2006 om 20:55:16
Dat mag je hier ook op de bank doen voor 50 hoor!
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op donderdag 12-01-2006 om 21:14:06
maar dan wel gekneveld, voor de kick...

nee doe mij maar bungeejumpen dan. Hoewel ik dat ook niet gauw zou doen, omdat ik de boel nooit echt vertrouw met dat soort dingen. Dat elastiek enzo... net als parachutespringen, ik vertrouw er niet 100% op dat dat ding open gaat dus zal ik 't waarschijnlijk nooit doen.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op donderdag 12-01-2006 om 21:24:18
shit ik zou denk echt in slaap vallen, ik zou er ook geen angst bij voelen ofzo, denk ik dan kan pas achteraf praten, maar lijkt me alleen kut kan niet zo goed stil zitten/ staan
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 12-01-2006 om 21:28:52
Lijkt me opzigh wel droog om een keer te doen..alleen ik ga toch echt liever bungeejumpen of parachute springen, daar zit tenminste nog war risico achter. Als je in zon kist ligt dan weet je dat alles veilig is, of de steen gaat niet meer omhoog

@ spliffmeister:

als jij altijd 100% zekerheid wil hebben dan kan je beter nu alvast een lijkenwagen bestellen, je leeft maar 1 keer.
Klinkt asl een cliche maar ik ga liever vroeg dood met een mooi leven achter de rug dan een lang saai leven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2006 @ 21:30:45 ]

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op donderdag 12-01-2006 om 22:13:28
Je hebt zeker een punt, en daar ben ik 't opzich ook wel mee eens. Maar je hoeft geen saai leven te hebben zonder parachute te springen of te bungeejumpen hoor. Je leeft inderdaad (waarschijnlijk) maar 1 keer, en daar wil ik graag nog even van genieten.

't is niet zo dat ik niks doe waar risico in zit, zo hou ik bijvoorbeeld erg van als een monchool scheuren in auto's. Maar bungeejumpen enzo is gewoon niks voor mij, ik vertrouw 't niet... misschien als ik 70 ben (als ik dat al haal) doe ik 't wel, dan maakt 't niet zo heel veel meer uit als ik te pletter val.

Kijk zolang ik een stevige ondergrond onder m'n voeten heb vind ik hoogtes helemaal niet eng, maakt niet uit hoe hoog 't is. Maar als ik op een ladder sta van een paar meter begin ik al te schijten omdat 'ie misschien weleens weg zou kunnen glijden. Je krijgt mij dan ook echt niet een hoge ladder op als die niet zeer goed verankert is.

Ik snap dan ook niet hoe schilders en andere arbeiders die op ladders staan, waar mensen ook gewoon onderdoor lopen enzo... gewoon rustig kunnen werken. 1 kluns die tegen je ladder aanloopt kan de rest van je leven in een rolstoel betekenen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2006 @ 22:27:12 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op vrijdag 13-01-2006 om 13:23:53
lol kheb laatst ook samen met mijn broer de dakgoot schoongemaakt en geverft hoor..

zo eng is dat nie
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 13-01-2006 om 13:47:38
nou ik heb gewerkt als electricien, en op een gegeven moment begon ik ook te wennen aan het staan op zeer hoge ladders die gewoon los op de grond stonden.

Maar als ik daar op terugkijk verklaar ik mezelf echt voor gek, nooit meer!
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op vrijdag 13-01-2006 om 23:02:54
haha mietje
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Ribeiro
saudade.
Gepost door Ribeiro op zaterdag 14-01-2006 om 02:46:04
Als ik nou voor die prijs een betonblok van drieduizend kilo op iemand anders naar keuze mocht zetten ok..
----------------------------------------
kom nog harder aan dan een verwachte orkaan.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 15-01-2006 om 18:17:50
Dan weet je de afloop al vantevoren, nu blijft het spannend
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 15-01-2006 om 21:40:12
zelfs als ik 75 euro zou krijgen zou ik het neit doen
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.