Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 04-10-2002 om 20:34:35
http://forum.hiphopinjesmoel.com/showtopic.php?id=166
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-10-2002 om 20:49:47
jaja zeker mensen lokken naar HIJS forum he!

[http://www.rapmaker.nl/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=1]

daar staat ie ..(copy plak maar), o.a. Rauf bij Rapmaker... giel rulez
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2002 @ 20:50:49 ]
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 04-10-2002 om 20:51:45
dat niet maar dit stond namelijk op hijs:
Quote:

We kregen twee dagen van te voren te horen of we wilden komen, in eerste instantie werden anderen gevraagd uit nijmegen maar die waren dus verhinderd, en ik heb donderdag pas definitief besloten te gaan. Na een hele nacht op het station hilversum noord wachten waren ik en mijn collega best gaar, maarjah ik vond het wel lachen, vet chaotisch in die show, eigenlijk nix voorbereid altijd koel.

Check wat nummers van lex rond: 25e minuut. die robby surround track... "dan sta ik op je stoep/ als hiphopinjesmoel past" ongeveer...

rond de 36eminuut, op een wacke beat wat mindere vrijstijlen over dierendag hehe..

42 minuut rob en daarna ik..

Tjek ook 1uur 39min een battle van sascha tegen mij.. Ik vind sascha echt dope!! lekker melig en ik een beetje grof.

er zijn nog wat dingen maar heb ff geen zin om ze op te zoeken.. hehe



----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-10-2002 om 20:53:56
hehe je bent er snel bij als t om jezelf gaat, ja ta maar dope show..heb alleen maar lopen zappen naar de freestyles enzo.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 04-10-2002 om 20:58:23
jij bent er snel bij als het om iemand anders gaat
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-10-2002 om 21:01:55
promotie he
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-10-2002 om 10:23:32
posted by G Beelen at 8:10 AM Had u ook wat?!Voeg een commentaar toe

Leuke uitzending van Rapmaker in de show vandaag de Nijmeegse Koebel Kwart en zijn schizofrene vriend. 'Maak de rijm af' met Manuela is brljant gewonnen door Nico die dus kaartjes won voor 013. Vlak voor 5'en had ik Michel aan de lijn, de held van een taxichauffeur die de winnaar van de regiofinales Ali B live uit zijn nest ging trimmen. Na wat telefoonproblematiek ging Ali na 5'en loos. Verder nog een battle met Sacha maar ook de gebruikelijke zin en onzin zoals de DopeKennisquiz met de laatste kaartjes voor Integrate als prijs. Verder begin de dag met een dansje met Janneke (aanstaande maandag de bierversie???), voorlopig voor het laatst de babsberichten, de rapklassieker van NWA (niet vergeten: Xzibit), het weetje van de dag ism 'Cijfers liegen niet' en het nonnieuws ism 'Vis in het Net', Kalender Kim (gefeliciteerd nachtdieren!) en 3FM baas van der Lugt die het zogenaamd niet uitmaakte dat ik die Award had gestolen (volgens hem moest ik het volgende keer maar bij vriend Erik de Zwart doen).

Bakkie van de dag kwam van D'n Wrede Snodaard :
Bij wie koop je een broodje poep?.............Bij de warme Kakker.

Tot dramaandag of tot zaterdagavond Elementaal.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-10-2002 om 10:29:27
Sacha vs Rauf

Freestyle Ali B in de nacht

Koebel Kwart live
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.