Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op maandag 16-01-2006 om 21:25:58
Als er iets leuk was aan het beluisteren van vinylplaten was het wel om ze achterstevoren af te spelen, op zoek naar verborgen, om niet te zeggen duivelse, boodschappen. Dankzij speciale software en het internet is de zoektocht nu weer actueel. In de jaren 60' en 70' waren het nog satanvrezende ouders die onheilspellende geheimen meenden te ontcijferen op de platen van hun kroost. Nu gaat her meer om seks - niet minder duivels voor de jeugd. De canadese student Jeff Milner ondekte alvast geheimen in het oeuvre van eminem, led zeppelin én britney spears. Zo zou een zinnetje in haar liedje ' Baby one more time ' de zinsede 'slaap met mij, ik ben niet te jong ' bevatten. Te beluisteren op zijn site.

jeffmilner.com/backmasking.htm

bron: de Metro
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op maandag 16-01-2006 om 21:27:56
oud
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op maandag 16-01-2006 om 21:38:26

Maar ik snap niet wat die erg daar aan vinden. Ik bedoel precies dat wij daarnaar slaafs gaan luisteren.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 16-01-2006 om 21:40:04
ach dat zijn van die conspiracyfiguren die vertrouwen het al niet als de komkommers scheef liggen bij de groenteboer.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 16-01-2006 om 21:47:36
Quote:
livio schreef op 16-01-2006 @ 21:40
ach dat zijn van die conspiracyfiguren die vertrouwen het al niet als de komkommers scheef liggen bij de groenteboer.


hahahha
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op maandag 16-01-2006 om 22:01:49
het niet lullen man, xweer je... elke groente boer die zn komkommers scheef heeft liggen zit in het complot!
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.