Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dan zouden andere dudes hem net zo goed mogen winnen toch? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-01-2006 @ 21:25 dan zouden andere dudes hem net zo goed mogen winnen toch? ehm ja je hebt gelijk ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
was eigenlijk best bullshit, maarja ik heb gewoon gezegd, dope artiesten en een dope nummer en een gratis singletje is natuurlijk nooit erg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
gewonnen? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja, het hele verhaal is dus dat ze best kort nog bezig zijn met hun radio-show-dinges en ze de show een beetje moeten vullen, ik had dus zoiezo wel gewonnen | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
het is toch geen radiopiraat ofzo he? ![]() piratenzender bedoel ik dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2006 @ 21:35:55 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nee, op de lokale omroep hebben ze een hiphop programma | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ow, nice... das wel dikke shit dan ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben Ali G aant kijken op dvd. hier in belgie heb je bijna nooit hiphop op de radio. behalve soms 50tie, the game of eminem ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik houd van repetitieweken, echt chille shit is dat ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-01-2006 @ 21:53 Nee man, nu zijn alle tijden anders, ik ben om 10 voor 11 uit, en die tjappies waar ik mee omga zijn om 2 of 3 uur uit omdat dat anders werkt bij hun op school. ik houd van repetitieweken, echt chille shit is dat ![]() | ||
![]() | ![]() |
wat houd zo'n repetitieweek eigenlijk in? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
1 / 2 / 3 toetsen maken per dag. en dan weer naar huis. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Pff... wat zeur je dan? Ik heb de hele week de eerste 2/3 uur vrij en ben sowieso voor 1 uur thuis... daar komt dan nog bij dat ik 8 toetsen over 5 dagen verdeeld heb, waarvan ik voor 4 toetsen niet eens ga/hoef te leren. Gewoon fakkend chille week wordt t ![]() foutjuh [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2006 @ 22:02:39 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ik heb toetsweek, maar geen lesvrij da's klote ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
ezo. shit, baby van booba blijft tog een dope track, kent iemand die? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 17-01-2006 @ 22:04 ik heb toetsweek, maar geen lesvrij da's klote heeeeeeee, leg ns uit :S ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 17-01-2006 @ 22:05 ezo. shit, baby van booba blijft tog een dope track, kent iemand die? ken hem niet, ff uploaden? | ||
![]() | ![]() |
'aight. secondje. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-01-2006 @ 22:06 (...) heeeeeeee, leg ns uit :S ik heb 6 toetsweken per jaar, en de helft is lesvrij en de andere helft niet dus dat is best wel fucked up ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-01-2006 @ 22:01 Maar het is niet leuk om de hele week binnen te zitten.Pff... wat zeur je dan? Ik heb de hele week de eerste 2/3 uur vrij en ben sowieso voor 1 uur thuis... daar komt dan nog bij dat ik 8 toetsen over 5 dagen verdeeld heb, waarvan ik voor 4 toetsen niet eens ga/hoef te leren. Gewoon fakkend chille week wordt t ![]() foutjuh | ||
![]() | ![]() |
voor K-splendid: baby - booba das franse hiphop he btw. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2006 @ 22:11:36 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
dat kan je wel zeggen. Ik heb er 4 per jaar, waaronder nu één. is wel relax opzich, maar wel veel leren en shit. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ik ga hem ff checken | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 17-01-2006 @ 22:09 (...) ik heb 6 toetsweken per jaar, en de helft is lesvrij en de andere helft niet dus dat is best wel fucked up Wtf, het is toch niet zo dat je 2 of 3 toetsen per week hebt en daarbij ook nog ns de reguliere lessen moet volgen? Dan pijpt dat systeem best wel gek, ben ik toch nog blij dat ik niet bij jou op school zit ![]() En @ Relex: pappie, je hebt genoeg te doen toch? Echte gangsters zijn overigens nooit zelf buiten, die hebben daar mensen: die voor in hun plaats buiten gaan staan, zodat zij geen kou lijden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2006 @ 22:17:13 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
in de lesvrije toetsweken heb ik wel iets minder toetsen trouwens, heb er deze week 8 ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Voor examens dit jaar 28 april roostervrij, dus geen lessen meer, en dan ergens in mei examens. Maar weet alleen nog niet precies wanner ![]() Maarja dan moet je weer binnen gaan zitten om te leren ![]() Edit: Dan ben ik af en toe met lekker weer trouwens gewoon lekker buiten te vinden hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2006 @ 22:17:07 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: niet mijn ding, maar t klinkt nog wel aardig ![]() heb véél en véél ergere Franse hiphop gehoord, meestal zuigt dat de eerste seconden al, maar oké dat is mijn mening ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
In de zomer leer ik altijd in de tuin, chill man.. tuindeur open, relaxt muziekje op... ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-01-2006 @ 22:22 In de zomer leer ik altijd in de tuin, chill man.. tuindeur open, relaxt muziekje op... ![]() je bent niet de enige ![]() nu lijkt me dat een minder idee, nou jaa dat relaxt muziekje wel natuurlijk ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: @ Relex: pappie, je hebt genoeg te doen toch? Mja, al is het niet veel.. 2 battles schrijven en leren voor morgen. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Is het een symptoon van iets als je spontaan op Uitloggen drukt? ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
nee, dat heb ik ook wel eens... erg vreemd man. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Damn ik kan echt niet wachten op de zomer. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Jij ook al niet? Ik draaide vandaag buitenbad van rico, werd helemaal gek man... wil lekker in mn slippers door de stad banjeren en dan s avonds chill aan een terrasje zitten ofzo... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
nee ik wil eerst nog met maten gaan snowboarden daarna wensen jullie maar raak ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
gadverdamme, zit ik veronica te kijken zie ik opeens een vrouw, vervolgens hoor ik een mannenstem en blijkt het een man te zijn | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Heb ik weer.. moet ik op school hier posten omdat me internet al een week naar de klote is !! verdomme.. morgen krijg ik gelukkig nieuwe modem en zo.. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 17-01-2006 @ 23:00 nee ik wil eerst nog met maten gaan snowboarden daarna wensen jullie maar raak I double that. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hebben jullie geen leven, zijn jullie ziek, hebben jullie vrij, hebben jullie een tussenuur, zijn jullie ontslagen, zijn jullie aan het spijbelen, of is nlhiphop gewoon jullie leven? vertel op. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
vrij van school vandaag | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
1 Uur school gehad en geen leven. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik zit hele dag te leren en computer staat op mn bureau. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 17-01-2006 @ 22:21 (...) niet mijn ding, maar t klinkt nog wel aardig ![]() heb véél en véél ergere Franse hiphop gehoord, meestal zuigt dat de eerste seconden al, maar oké dat is mijn mening ![]() Damn girl, wat voor Franse hiphop heb jij geluisterd joh! ![]() Franse hiphop is de sjit ![]() vind ik ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
jep franse hiphop is de shit. vooral ntm en iam, en een van mijn favo tracks is booba - baby. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Saian supa crew is de shit, alleen versta ik 99% ervan niet.....maar shit klinkt lekker. Ik ga ze ook checken als ze volgende maand in NL zijn. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
I double that! als het goed is ben ik tegen die tijd ook wel uit mijn financiële dip, dus dan ben ik er zeker bij! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Waarom loop ik altijd achter met die shit ![]() Wie wat waar? Volgende maand? Shit, ik wil! Hmm, Patronaat, 3 maart zie ik al... Ok, moet te doen zijn ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 18-01-2006 @ 12:46 hebben jullie geen leven, zijn jullie ziek, hebben jullie vrij, hebben jullie een tussenuur, zijn jullie ontslagen, zijn jullie aan het spijbelen, of is nlhiphop gewoon jullie leven? vertel op. Werk op school met een eigen pc , en nlhiphop is de shit ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz 3 maart is vrijdag he... das nog wel is te doen dan... van wormerveer naar haarlem is maar half zo ver als zeewolde haarlem... hmmmz..... is ff over na denken... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |