Index / Muziek / | ||
Nav | ![]() | ![]() |
STEM Op : Bumaye The Flexican Ft. Typhoon Stem op Ty ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
done ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
hoe , wat , waar? ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
![]() | ![]() |
zoek de link in het eerste post, erg moeilijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Bumaye heeft gewoon fucking 99% van de stemmen. En er is 6634 keer gestemd staat er. | ||
![]() | ![]() |
NAV kent veel mensen ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
damn inderdaad .. 99% van de stemmen Je zou haast denken dat er een addertje onder het gras zit, .. doen de knopjes van die andere nummers het wel .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
lol @ ozcan ![]() Ik heb gestemd. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
haha dan heb ik ook even op dat knopje bij typhoon geklikt. | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
Stemmen gebeurd voor typhoon ![]() ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
done, die track is dope. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Jahwel, tis gedaan. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ben een beetje allergisch voor de overdreven positieve vibe in bumaye, maar typhoon kan ik naast deze track goed waarderen dus toch maar een klikje. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
gevote ---------------------------------------- beng! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon bumayeee! Geveut... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Heb ook gevote aight propz | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Done! ---------------------------------------- Days to come | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
jup ik ook. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 17-01-2006 @ 12:35 jup ik ook. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
mission accomplished ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
gedaan, wat een schraapnummers voor de rest ook... ty is de enige dope in die lijst. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
dat nummer is idd echt te posi, maar toch gevote hoor, andere nummers ken ik helemaal niet? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
done ![]() | ||
Kolide zo is het gekomen |
![]() | ![]() |
done, 98% lijkt me duidelijk ![]() ---------------------------------------- en zo is het gegaan | ||
indivisueel stoeptegels & klinkers! ![]() |
![]() | ![]() |
werd ook al via Mixin propaganda voor gevoerd ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
verdorie die funx.nl cookie verdween zo maar, moest ik nog eens stemmen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Op iets anders gevote, anders wast zo zielig. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
oke gestemd | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Gebeurt ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Momenteel mist er een procent. | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
98% ![]() Persoonlijk vond ik Brand New ook vrij dope | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd, Bumaye is te dope Quote: Vent schreef op 17-01-2006 @ 19:46 Momenteel mist er een procent. idd, het totaal is 99 procent ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
ik hou niet van typhoon ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
gestemd | ||
Index / Muziek / |