Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 06-10-2002 om 01:35:03



----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 08-10-2002 om 13:09:06
*ZUCHT* ! Catherine Lisa Bell is geen sport, geen hobby en geen vrije tijd & uitgaan. Ik verwijs u door naar het Hunks en Babes forum op fok!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 08-10-2002 om 16:18:33
iemand is jaloers
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-10-2002 om 19:50:15
Quote:
Bliss schreef op 08-10-2002 @ 13:09:06
*ZUCHT* ! Catherine Lisa Bell is geen sport, geen hobby en geen vrije tijd & uitgaan. Ik verwijs u door naar het Hunks en Babes forum op fok!


't heet Babes en Hunks En ik kijk naar JAG en ik internet in me vrijetijd dus ik vin het wel een beetje vrijetijd, en misschien zelfs hobby, ligt er aan hoe je naar mooie vrouwen kijken zou defineren....

Quote:
LRF schreef op 08-10-2002 @ 16:18:33
iemand is jaloers

Nah Bliss krijgt genoeg aandacht van me. Ze weet dat ik graag naar mooie vrouwen mag kijken, en dat ik toch alleen van haar hou (lekker correct he


But the point is... Ze is gewoon een mooie vrouw om naar te kijken, en misschien wel meer (maar dat zullen we nooit weten). En ik dacht laat ik is wat delen met de forummende peeps. Weet iemand welke dag JAG tegenwoordig uitgezonden wordt? En dan de laatste serie (dus niet met Tracy Needham als partner van Rabb)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2002 @ 19:52:35 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 08-10-2002 om 20:04:01
Vandaag was er een aflevering uit 1996 op sbs6, dacht ik.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 06-11-2002 om 12:08:51
zeg... als je mooie vrouwen post, waarom staan er dan nog geen bliss-pics op forum ?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 06-11-2002 om 12:19:35
Ik vind Catherine helemaal niet mooi
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 09-11-2002 om 17:56:00
Quote:
livio schreef op 06-11-2002 @ 12:08:51
zeg... als je mooie vrouwen post, waarom staan er dan nog geen bliss-pics op forum ?


Omdat ik die lekker voor mezelf houd En omdat Bliss het vast niet zal waarderen als ik dat doe.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 09-11-2002 om 21:50:00
Quote:
SpadeAce schreef op 09-11-2002 @ 17:56:00
[...]

Omdat ik die lekker voor mezelf houd En omdat Bliss het vast niet zal waarderen als ik dat doe.


maar wij daarintegen
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.