Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 19-01-2006 om 17:37:51
@ Thystan, leuk wat jij vind, maar misschien was je er nog niet achter dat jou mening lang niet altijd realiteit is. dus ik vind best dat je je mening geeft maar ga die van andere niet hele tijd onder uit trappen want dat is wel zo zielig.


----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op donderdag 19-01-2006 om 17:41:23
Quote:
brendan schreef op 18-01-2006 @ 10:08
wie is def p


.....waar heb jij je inburgeringscursus gevolgd...klik hier maar ff...nee hier
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
brendan
sir
Gepost door brendan op vrijdag 20-01-2006 om 14:45:52
haha lol ik weet egt wel wie het is maar ja ik vind het niks was dus sarcastisch bedoeld vriend
Psyco
Gepost door Psyco op vrijdag 20-01-2006 om 16:07:14
Ik zal ook zo reageren als ik een of andere koekebakker die zeikerige pop nummers uitbrent op tv hoor rappen dat hij de top van de game is en de rap game runt bla bla bla



[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 16:07:29 ]
The Host
aka PeArL PaNdA
Gepost door The Host op vrijdag 20-01-2006 om 23:28:48
Ok, vanmiddag had Lange een track gegeven aan Kees en die werd net gedraaid op 3v12XL; hij wou ff zijn hart luchten, dat mensen niet zo moeten haten, dat hij nu 'geld wil verdienen na 8 jaar niets te hebben gehad.

Het klonk wel ok, alleen wat 't is met Lange, ik hoor 'm wel, maar ik voel 'm niet, alsof hij met een masker op aan 't rappen is, niet oprecht, ligt dat aan mij?

----------------------------------------
But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet.
Tread softly... because you tread on my dreams
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op zondag 22-01-2006 om 14:42:12
nee ligt niet aan jou, zo klinkt ie gewoon... in interviews hetzelfde

volgens mij hebben ze marketing lessen enzo gehad
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
slijmbal
hiphopjunkforlife
Gepost door slijmbal op zondag 22-01-2006 om 14:44:11
.....waar heb jij je inburgeringscursus gevolgd...klik hier maar ff...nee hier

hahahahaha
----------------------------------------
"Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred."
ShayoLo Gepost door ShayoLo op vrijdag 03-02-2006 om 14:23:08
Tjongejonge, de ene is nog meer een expert dan de andere...

Blijf maar slap lullen met je lange frans en kots b, maar Def P is gewoon de shit, jullie zeiken dat het metal beats zijn, maar hardere beats zijn gewoon vetter dan die beats van die urban boeren.

Ga lekker naar lange frans kijken op de kids top 20 op jetix, en durf dan nog maar eens te zeggen dat Def P aandacht wilt.

Osdorp Posse is nog steeds de eerste en de beste en hun tijd is nog lang niet voorbij.

En wat betreft die hiphopnaaiers die zeggen dat Def P geen echte nederhop maakt: Bek houwe, en check de feiten kloot! De Osdorp Posse hardcore tot de dood!

ShayoLo
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 04-02-2006 om 14:17:39
ow god nee he... het heeft andere topic's gevonden om te rellen...

lees je de inhoud van de topic's ook voor je in het niets begint te schreeuwen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2006 @ 14:18:21 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 04-02-2006 om 14:20:50
Quote:
ShayoLo schreef op 03-02-2006 @ 14:23
Tjongejonge, de ene is nog meer een expert dan de andere...

En wat betreft die hiphopnaaiers die zeggen dat Def P geen echte nederhop maakt: Bek houwe, en check de feiten kloot! De Osdorp Posse hardcore tot de dood!

ShayoLo


Over dat eerste: Waar de fuk ben je zelf mee bezig dan Einstein?

En dat tweede ben ik het volledig mee eens. Def P is de énige die nederhop maakt. De rest maakt Nederlandstalige hiphop en daar zou ik osdorp niet meer onder willen scharen.

Nederland is gelukkig een vrij land en iedereen mag een mening hebben, maar fok jou èn je mening!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 04-02-2006 om 14:27:27
Volgens mij is Shadinges een beetje gefrustreerd ofzo.
----------------------------------------
Jos de Boss
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 04-02-2006 om 14:29:16
ofwel het maandelijkse rode feestje..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
ShayoLo Gepost door ShayoLo op maandag 06-02-2006 om 21:17:45
de mini freestyle van Def P als reactie op de diss van terilekst

Wat doet een reus als die wordt gedist door een dwerg? Ik glimlach, want zelfs één woord bleek al te erg
Ja, één woordcombinatie in een Def P-tekst geeft genoeg inspiratie voor een hele track van Terilekst
Maar omdat die hele track van hem TE inhoudsloos en slap was krijgt hij weer één woord van me terug: grapjas!
V-Rank
Gepost door V-Rank op maandag 06-02-2006 om 21:19:07
Quote:
ShayoLo schreef op 06-02-2006 @ 21:17
de mini freestyle van Def P als reactie op de diss van terilekst

Wat doet een reus als die wordt gedist door een dwerg? Ik glimlach, want zelfs één woord bleek al te erg
Ja, één woordcombinatie in een Def P-tekst geeft genoeg inspiratie voor een hele track van Terilekst
Maar omdat die hele track van hem TE inhoudsloos en slap was krijgt hij weer één woord van me terug: grapjas!



----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 06-02-2006 om 21:20:20
Quote:
livio schreef op 04-02-2006 @ 14:20
(...)

Over dat eerste: Waar de fuk ben je zelf mee bezig dan Einstein?

En dat tweede ben ik het volledig mee eens. Def P is de énige die nederhop maakt. De rest maakt Nederlandstalige hiphop en daar zou ik osdorp niet meer onder willen scharen.

Nederland is gelukkig een vrij land en iedereen mag een mening hebben, maar fok jou èn je mening!



----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op dinsdag 07-02-2006 om 00:20:18
het kan me niet rotten wat L en B voor muziek maken, ik koop het toch niet

ieder zijn ding, houden zo

wat ik wel stuitend vondt was dat Def P geen recht van spreken zou hebben volgens velen

Def P is zonder meer de meest belangrijke man geweest achter de ontwikkeling van de nederhop

het is heel simpel: zonder Def P was Baas B gewoon Bart Zijlstra de locale krantenjongen van Diemen

Zonder Def P geen nederhop

en iedereen die vindt dat Def P oudt wordt kan ik aanraden de laatste cd van Osdorp Posse te luisteren H-H-H-H , naar mijn mening het beste album van het afgelopen jaar

lange frans en baas b hadden maar een willekeurig nummer er van zelf moeten schrijven en het was op 1 gekomen

tja het moet voor Def P ook niet makkelijk zijn te accepteren dat de vruchten zijn geplukt van de boom die hij al 17 jaar water geeft


----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op dinsdag 07-02-2006 om 03:05:55
amen, slotje erop
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 07-02-2006 om 10:11:14
Def P was de eerste, en heeft in het begin veel betekend voor de scene. Maar zonder hem geen nederhop? Kom op hij was de eerste, maar kijk naar alle andere europese landen, uiteindelijk denkt iemand EEH we gaan in onze eigen taal rappen. En dat was ook in Nederland zonder Def gebeurt. Hoeveel respect ik ook heb voor de man.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2006 @ 10:13:17 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 07-02-2006 om 10:28:59
Quote:
ReLex schreef op 19-01-2006 @ 13:02
(...)Ja Het Testament is wel dope, want echte echte gangsters voelen dat!


Rol jij er maar eentje, terwijl je drinken haalt.... *]* . Wat een zinloze tekst! nee.. sorry..

Vindt def P wel gelijk hebben. Baas B en die andere pappi hebben echt teveel zinloze kreten en op tv zeggen ze... ze zijn de beste rappers van nederland, Terwijl ze niet eens gemeten hebben met andere rappers...... Nee.... De wereld wordt elke dag kortzichtiger!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 07-02-2006 om 10:43:47
Wat heeft Terilekst Def P gedist? Welke nummers?
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
ShayoLo Gepost door ShayoLo op dinsdag 07-02-2006 om 11:09:27
Quote:
Tha_Bre schreef op 07-02-2006 @ 10:43
Wat heeft Terilekst Def P gedist? Welke nummers?


Dat probeerde die tenminste...lol
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 07-02-2006 om 11:22:02
Sahylo, je krijgt een schouderklopje.
----------------------------------------
Jos de Boss
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 07-02-2006 om 11:38:48
Kan iemand die nummers uploaden?
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-02-2006 om 12:05:33
ff in het nieuws op de frontpage zoeken... staan ze wel gelinkt
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 07-02-2006 om 15:54:14
haha al die Op-extremisten doen alsof ome def P het wiel heeft uitgevonden ofzo, tuurlijk verdient ie zijn props voor het het laten upblowen van nl talige hiphop, maar hij heeft wel tegelijk zijn eigen nederhop graf gegraven. Lange en Baas hadden anders ook wel gerapt hoor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2006 @ 15:59:18 ]

----------------------------------------
betta believe that
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op dinsdag 07-02-2006 om 16:35:44
jah maar in het engels zoals NL"helden" als extince en brainpower eerst deden en de OP uitlachte om het nl taalgebruik

pas toen de op nationaal doorbrak zijn deze mannen in het nl gaan rappen en zo zou het met L en B ook gegaan zijn

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op dinsdag 07-02-2006 om 16:38:25
en zou jij me dan mischien kunnen uit leggen hoe def P zijn eigen graf heeft gegraven

als je dat verstaat onder het niet hebben van nummers die geen enkel ander doel hebben dan de top 40 halen dan deel ik die mening niet

Hardcore leeft!!!
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 07-02-2006 om 16:42:19
Quote:
lay-on schreef op 07-02-2006 @ 00:20

tja het moet voor Def P ook niet makkelijk zijn te accepteren dat de vruchten zijn geplukt van de boom die hij al 17 jaar water geeft



Haha, dan had hij zich niet altijd maar zo afzijdig moeten houden. Altijd zeiken op commercie etc. Dus dan zijn dit soort opmerkingen overbodig, hij heeft er zelf voor gekozen.


oja, en nog iets, Def P is ook in het engels begonnen.

prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 07-02-2006 om 20:06:34
Hij heeft naar mijn mening zijn eigen graf gegraven door zich af te zonderen van de scene en een heel eigen nederhop scene te beginnen, waar hij alleen de harcore king uit kon hangen, eerst was dat nog wel leuk met andere getalenteerde gasten als white wolf, zuid oost posse, en de westklan. Maar een paar jaar later werd dat steeds meer een O.P. en de O.P.klonen ding. En blijf dan nog maar eens fresh en dope. Dan blijf je toch met een soort kasplantje zitten. Ojah en Brain en Ex zijn geen sell outs hoogstens ignorante neuzen toen ze hem uitlachten.

----------------------------------------
betta believe that
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zaterdag 11-02-2006 om 17:07:57
Quote:
Tha_Bre schreef op 07-02-2006 @ 10:43
Wat heeft Terilekst Def P gedist? Welke nummers?

Turrie doet dit al vanaf 1999 op die "Voor de medevens" cd en naderhand ook nog tig keer in andere tracks en op het internet. Def komt een keer met een regeltje waarin hij een woordgrapje maakt met turrie's naam en meteen fliptie zo erg dattie nog een distrack maakt. En als hij def op tv een uitrspraak ziet doen over dat def al die jonge mannetjes eruit rapt, maakt turrie meteen weer een track die hij als b-kantje op zijn single zet. Vind dat turrie met dope dingen komt, maar soms wordt ik gewoon zo moe van zijn missie tegen de OP.

ontopic: Def wordt naar zijn mening gevraagd over Lange en B en die geeft hij. Mensen doen hier alsof Def de krant gebeld heeft en gezegd dat ze dat maar van hem moesten schrijven ofzo... En die mening van Def klopt gewoon. Lange en B maken muziek voor 15-jarige meisjes en dat moet niet te zwaar en te maatschappij-kritisch zijn en qua beats ook zeker niet te rauw, want dan volgen ze het niet meer. Dat is gewoon een feit. En daar heeft het feit of dat Def er tegenwoordig wel of niet door iedereen uitgerapt wordt geen fuck mee te maken...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 14:31:43
Die Noedels zinnen komen als het blaffen van poedels binnen,centen innen met die wecke onzinzinnen.En zijn janus in de anus van zijn moeder met een slapstick van Urbanus en na een trio met pa pas echt voldaan is.Zo'n dikneusgezicht, een rapnicht die voor de centen zwicht en voor schrijft voor pappa's kleine meid een drekgedicht.En roept op het forum:fok Def P en fok Lange Frans en heeft zelf tegen Def P totaal geen kans.Als het gaat om scherpzinnigheid in spitten heeft die Noedels flink liggen pitten.Want in geen van zijn zinnen heb ik kwaliteit horen zitten.Dus stop dat fokken en ga echt hiphoppen,je shit zal floppen in de roffe hiphop hokken!Waar echte mannen jou zwaar declasseren tot het nulpunt,wat een stunt,hij smoked een blunt,Def P de man die jij niet kloppen kunt!!

Oke Noedels, zeik me maar af.Ik kan wel wat hebben!
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 17-02-2006 om 14:36:13
neem jij jezelf serieus?

Kweet niet hoor dit is een discussie topic geen we gaan noedels dissen topic...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 17-02-2006 om 14:41:42

----------------------------------------
Jos de Boss
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 14:48:28
Nee hoor.Ik neem mijzelf net zo serieus als die stakkers van tegenwoordig die de hitlijsten vervuilen met die drek die ze uitbrengen.Ongelovelijk dat het wordt geaccepteerd door de sceane.Vroeger werd je er inderdaad voor afgemaakt.DIE GOEIE OUWE TIJD!!
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 17-02-2006 om 14:58:03
ik werd ook bijna geclapt omdat we optraden met een refrein vannuh: 2konijntjes, Whut(3X)
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 15:13:13
Quote:
FreakyFreek schreef op 17-02-2006 @ 14:58
ik werd ook bijna geclapt omdat we optraden met een r
efrein vannuh: 2konijntjes, Whut(3X)


Er kan beter voor je geklapt worden!!
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op vrijdag 17-02-2006 om 17:02:30
Quote:
Snikkel schreef op 17-02-2006 @ 14:31
Die Noedels zinnen komen als het blaffen van poedels binnen,centen innen met die wecke onzinzinnen.En zijn janus in de anus van zijn moeder met een slapstick van Urbanus en na een trio met pa pas echt voldaan is.Zo'n dikneusgezicht, een rapnicht die voor de centen zwicht en voor schrijft voor pappa's kleine meid een drekgedicht.En roept op het forum:fok Def P en fok Lange Frans en heeft zelf tegen Def P totaal geen kans.Als het gaat om scherpzinnigheid in spitten heeft die Noedels flink liggen pitten.Want in geen van zijn zinnen heb ik kwaliteit horen zitten.Dus stop dat fokken en ga echt hiphoppen,je shit zal floppen in de roffe hiphop hokken!Waar echte mannen jou zwaar declasseren tot het nulpunt,wat een stunt,hij smoked een blunt,Def P de man die jij niet kloppen kunt!!

Oke Noedels, zeik me maar af.Ik kan wel wat hebben!


Even een vraagje ben jij def p?
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 17:09:32
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 17-02-2006 @ 17:02
(...)

Even een vraagje ben jij def p?


Nee, jammer genoeg niet.Maar ik ben echt zwaar verslaafd aan nederhop,al 16 jaar lang en ondertussen mag ikzelf ook graag wat droppen.Maar mensen die zelf de meest grote bagger maken moeten echt niet de grondlegger gaan fukken.Kom terug na een album of 10 denk ik dan.Maar bedankt voor je vraag want dat is op zich positief, ha ha kon ik maar spitten als de nederhoprichter...
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op vrijdag 17-02-2006 om 17:17:49
Ik zag je net Extince de meest grote bagger noemen, kijk dat je dat van lange, baas,ali en yesr vind, moet je zelf weten. Maar hoe kan je extince die samen met OP de nederhop hebben opgericht nou kut noemen......... En wat vind je buiten OP eigenlijk wel goed in de nederhop scene....... Of kuister je gewoon alleen maar OP ?
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op vrijdag 17-02-2006 om 17:29:41
Woord naar Brutaal...
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 18:35:04
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 17-02-2006 @ 17:17
Ik zag je net Extince de meest grote bagger noemen, kijk dat je dat van lange, baas,ali en yesr vind, moet je zelf weten. Maar hoe kan je extince die samen met OP de nederhop hebben opgericht nou kut noemen......... En wat vind je buiten OP eigenlijk wel goed in de nederhop scene....... Of kuister je gewoon alleen maar OP ?


Exthince heeft helemaal niks opgericht, ja misschien de nationale fotzelikkersvereniging,maar verder...
Hij rapte eerst Engels en Def P zag in hem een talent voor de Nederrap.Om Exthince te promoten bij het Nederlandse rappubliek hebben ze toen samen het nummer Turbotaal gemaakt.Toen Mr Peter Kops alias Exthince hier geld voor vroeg(OM ZICH TE LATEN PROMOTEN HE<LET OP!DOOR OP)achter de rug om van de OP is er logischerwijs een vriendschappelijk breukje ontstaan tussen Mr Faker en de vette hiphopspreker,Def P.Dat breukje heeft zich vervolgens ook in de hersenpan van Ex genesteld en kortsluiting veroorzaakt, want hij praat alleen nog onzin en commercieele poep.Hij stinkt uit z'n bek van alle stront die hij praat.

Ik luister voornamelijk OP maar ook wel:Raymtzer,Casto,Locomotief(Loco),White Wolf(alleen eerste shit),Zuid Oost Posse,Janor en Eng Taligublic Enemy,Beastie Boys,Cypress Hil. En jij dan,waar luister jij naar?
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 17-02-2006 om 18:46:10
Shit man, gaat weer nergens over er is aan def p waarschijnlijk iets gevraagt en hij geeft zijn mening daarop gaan we hier fokking discussie voeren wat nergens meer over gaat. Gaat toch niet om wie nou doper is of niet. Tis zijn mening klaar.
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 19:13:00
Quote:
QaaZ schreef op 17-02-2006 @ 18:46
Shit man, gaat weer nergens over er is aan def p waarschijnlijk iets gevraagt en hij geeft zijn mening daarop gaan we hier fokking discussie voeren wat nergens meer over gaat. Gaat toch niet om wie nou doper is of niet. Tis zijn mening klaar.


Artiesten als Def P moet je omarmen.Je mag als muziekliefhebber blij zijn dat er nog gasten zijn die zich niet blind staren op zakken poen binnenhalen en qua raps zwaar inleveren aan orginaliteit en echtheid.Anders hoor je in de toekomst alleen nog maar raps met de inhoud van een smartlap, zoals Lange Frans en Dwaas B, echt wat een sukkels.Echte muziek moet je respecteren, want bedenk maar eens voor jezelf hoe moeilijk het is om de verleidingen te weerstaan.Als je bijv. met liefde voor Ajax voetbalt met een aanbieding van Real Madrid op zak....nou wat zou je doen.Ik hoor bij die zware minderheid die net als Danny Blind vroeger gewoon bij mijn cluppie blijft.Ik haat kapitalisme en egoisme.Doe nou eens gewoon iets uit pure liefde i.p.v. je endeldarm aan te bieden aan de platenbazen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2006 @ 19:13:55 ]

----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 17-02-2006 om 19:17:42
Wat me echt ALTIJD opvalt tijdens discussies over de OP, is dat de OP-fans altijd doen alsof de OP de enige act is die nog pure hiphop maakt, zonder aan geld te denken en dat de rest van de scene bestaat uit zakkenvullers die licht verteerbare muziek maken om zoveel mogelijk te verkopen. Ze zouden alles niet zo zwart/wit moeten zien.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 17-02-2006 om 19:18:43
Quote:
Snikkel schreef op 17-02-2006 @ 18:35
(...)

Exthince heeft helemaal niks opgericht, ja misschien de nationale fotzelikkersvereniging,maar verder...
Hij rapte eerst Engels en Def P zag in hem een talent voor de Nederrap.Om Exthince te promoten bij het Nederlandse rappubliek hebben ze toen samen het nummer Turbotaal gemaakt.Toen Mr Peter Kops alias Exthince hier geld voor vroeg(OM ZICH TE LATEN PROMOTEN HE<LET OP!DOOR OP)achter de rug om van de OP is er logischerwijs een vriendschappelijk breukje ontstaan tussen Mr Faker en de vette hiphopspreker,Def P.Dat breukje heeft zich vervolgens ook in de hersenpan van Ex genesteld en kortsluiting veroorzaakt, want hij praat alleen nog onzin en commercieele poep.Hij stinkt uit z'n bek van alle stront die hij praat.

Ik luister voornamelijk OP maar ook wel:Raymtzer,Casto,Locomotief(Loco),White Wolf(alleen eerste shit),Zuid Oost Posse,Janor en Eng Taligublic Enemy,Beastie Boys,Cypress Hil. En jij dan,waar luister jij naar?


Beter leer jij eerst extince schrijven, en dan praat je pas verder
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op vrijdag 17-02-2006 om 19:35:23
Kweenie ik wil altijd respect hebben voor def P, alleen de wacke muziek. en zijn nog veel wackere volgelingen verpesten dat altijd. Extince en zijn fans lopen toch ook niet zo te zeuren, en lange frans en baas b en de breezers al helemaal niet.
----------------------------------------
betta believe that
Snikkel
alias remco
Gepost door Snikkel op vrijdag 17-02-2006 om 19:39:22
Quote:
Huussuh schreef op 17-02-2006 @ 19:17
Wat me echt ALTIJD opvalt tijdens discussies over de OP, is dat de OP-fans altijd doen alsof de OP de enige act is die nog pure hiphop maakt, zonder aan geld te denken en dat de rest van de scene bestaat uit zakkenvullers die licht verteerbare muziek maken om zoveel mogelijk te verkopen. Ze zouden alles niet zo zwart/wit moeten zien.


Ik noemde toch al enkele andere artiesten op.Wel opletten he.

En voor Mr Ozcan ofzoiets....lijkt me niet de essensie van het onderwerp.Ben jij al ingeburgerd dan?Of moet je zelfs je zwemdiploma nog halen.De inhoud van die wecke extince nummers lijkt me belangrijker dan dat een OP fan zijn naam verkeerd schrijft.Jij praat om het praten of zeikt om het zeiken.En dat is een nare karaktereigenschap.Jammer want je ziet er nog wel zo lekker uit.
----------------------------------------
Osdorp is DE Shit!
Ik kijk echt niet naar je huidskleur als ik je anus uitscheur met de rijms die ik in je prop en je daarna van m'n schuit pleur.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op vrijdag 17-02-2006 om 19:42:25
conclusie OP fans zijn 99% zeurpietjes die betreuren dat ze geen smaak hebben en daarom de echte artiesten zoals de exter haten
----------------------------------------
betta believe that
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-02-2006 om 19:43:25
wtf heeft inburgering nu ermee te maken??

erg slap van je dat je van een inhoudelijke discussie je verlaagd tot persoonlijk aanvallen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2006 @ 19:44:21 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 17-02-2006 om 19:51:15
Quote:
Snikkel schreef op 17-02-2006 @ 19:39
(...)

Ik noemde toch al enkele andere artiesten op.Wel opletten he.

En voor Mr Ozcan ofzoiets....lijkt me niet de essensie van het onderwerp.Ben jij al ingeburgerd dan?Of moet je zelfs je zwemdiploma nog halen.De inhoud van die wecke extince nummers lijkt me belangrijker dan dat een OP fan zijn naam verkeerd schrijft.Jij praat om het praten of zeikt om het zeiken.En dat is een nare karaktereigenschap.Jammer want je ziet er nog wel zo lekker uit.


Of ik ben ingeburgerd? Volgens mij ben ik meer Nederlander dan jij ooit zult zijn. Ik spreek en schrijf tenminste ABN.

Je bent er ook niet echt kien op om je mate van dwaasheid te verloochenen of wel. En ben je homo of zo.. dat je me lekker er uit vind zien.

Beter ga je verder op het TMF-kids forum
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.