Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op zondag 06-10-2002 om 14:12:24
Ok bij mij in het huis is iedereen bijna anti-duitsers.
Dit omdat Duitsland ooit iets ergs schijnt aangericht te hebben, aantal jaren geleden.
Als ik me niet vergis heeft Nederland ooit jaaaren terug ook erge dingen aangericht in andere landen.
Vraag is nu hoe hypocriet is Nederland? En wie is er anti-duits met welke (eerlijke) reden?
----------------------------------------
#$%
squee
hm..
Gepost door squee op zondag 06-10-2002 om 17:01:42
ik ben niet anti duitsers maar anti nazi's ik vind het belachelijk om een hele bevolkingsgroep onder 1 kam te scheren als niet iedereen het gedahctetegoed van Hitler voor waar aanneemt, en wat helemaal hypocriet is om de mensen van nu te veroordelen over iets wat hun opa's misschien gedaan zouden hebben
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 06-10-2002 om 17:24:46
Edit:
2de waarschuwing en een ban voor nog onbepaalde tijd. Onzin hou je in onzin. Topic's omzeep helpen is niet waar forums omdraaien. Als je niet een beetje serieus kan blijven, blijf je maar weg.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-10-2002 @ 17:40:55 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zondag 06-10-2002 om 18:15:37
Ik ben niet anti duits, maar als je bedoelt dat ze vaak als moffen worden betiteld, kan dat misschien komen omdat dat veel makkelijker uit te spreken is dan duisters, klinkt dom, maar bijna elke bevolkingsgroep heeft wel een of andere bijnaam.

En veel mensen (voetbalfans) hebben iets tegen duitser omdat in de wk finale ergens in de jaren 70 de duitsers (ten onrechte) van nederland gewonnen heeft, ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben alleen nederlanders zo een negatieve houding tegen over duitser en dat schijnt door "deskundigen", of wat daarvoor door schijnt te gaan, daar de reden van te zijn.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Mip
Gepost door Mip op zondag 06-10-2002 om 18:45:44
Ik ben het wel met squee eens wat betreft die Nazi-shit...

Wat voetbal beteft denk ik niet echt dat het aan de finale van ergens in de jaren 70 lag, maar bij de wedstrijden tegenwoordig, daar komen veel van die Nazi-skinhead gasten op af...
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 07-10-2002 om 10:21:51
Quote:
Flagg schreef op 06-10-2002 @ 18:15:37
ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben alleen nederlanders zo een negatieve houding tegen over duitser


Fransen al eeuwen afaik. Schijnt iets te maken te hebben met de waar de grens nou precies loopt zo tussen de Ardennen en de Alpen
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-10-2002 om 15:54:23
ik werk met een duitser, komen hier vaak duitsers op bezoek, ga wel eens naar duitsland... best ok lui.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 07-10-2002 om 19:03:17
alle duitsers die ik persoonlijk ken zijn zwaar okeej
ik vind het ook echt bullshit maarja er zijn idd nog steeds heel veel mensen die een hekel aan duitsers hebben en waarom? wedden dat ze t echt vaak niet eens weten.
en als ze t is weten is t zovaak mjah die oorlog he...pffff damn man bijna iedereen is al dood die er ooit iets mee te maken heeft gehad
echt bullshit!!
----------------------------------------
www.serife.nl
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 07-10-2002 om 22:31:26
Ik heb helemaal niets tegen duitsers, kom vaak in Duitsland (woon er vlakbij), zijn ook altijd heel veel duitsers hier in de stad, ze vragen vaak om de weg ofzo, zijn altijd heel aardig
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op dinsdag 08-10-2002 om 01:29:31
Wat een schijnheiligheid hier!
Net alsof doen alsof ineens niemand problemen heeft met duitsers
Ze zijn wel die kuilengravers/bierzuipers/schreeuwers die we in Scheveningen tegen komen. En uit onderzoek is toch gebleven dat veel jongeren nog steeds een bloedhekel hebben aan duitsers omdat ze duits zijn.
Maar jullie horen daar natuurlijk niet bij.........
----------------------------------------
#$%
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-10-2002 om 11:12:25
niet aan duitsers, wel aan die kuttaal. En sja scheveningen is niet echt dicht bij Zwolle dus zovaak kom ik daar niet.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-10-2002 om 11:58:10
schijnheilig gedoe??
wat wil je nou?
misschien reageren de mensen die duitsers haten wel helemaal niet of valt het toch reuze mee hoeveel mensen ze haten...of wacht wij doen allemaal nep en haten stiekem toch allemaal duitsers..ja dat zal het zijn
----------------------------------------
www.serife.nl
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 08-10-2002 om 23:04:12
Yormaster wil gewoon alleen maar mensen zien reageren die aan de norm voldoen of precies de gemiddelde jongere vertegenwoordigen, nieuwsflits: dan zit je hier verkeerd!
Verder: ik heb geen hekel aan duitsers, zonder duitsers had ik nooit mijn mama gehad. Ik geef gewoon niks om ze, netzoals ik niks geef om belgen, britten, angolezen, brazilianen en noem maar op. Ik kom ze gewoon veel te weinig tegen om me er überhaupt een mening over te willen vormen
·
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 08-10-2002 om 23:19:01
geef om mij ik ben belg!!!!!!
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 08-10-2002 om 23:49:00
duitsland is zo koel, ik ga er binnenkort wonen. yeah..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 09-10-2002 om 13:15:41
Quote:
QyRoZ schreef op 07-10-2002 @ 22:31:26
Ik heb helemaal niets tegen duitsers, kom vaak in Duitsland (woon er vlakbij), zijn ook altijd heel veel duitsers hier in de stad, ze vragen vaak om de weg ofzo, zijn altijd heel aardig


Heej ik woon ook vlakbij Duitsland. En bij mij lopen ze ook veel rond in het centrum. Enige nadeel daarvan is dat je de helft van de keren op zaterdag in het Duits wordt aangesproken als je een winkel in gaat. (Er is zelfs een winkel met alleen duits personeel) en dat je als je een coffeeshop binnengaat door een Turk om je ausweisz gevraagd wordt

Quote:
Yormaster schreef op 08-10-2002 @ 01:29:31
Wat een schijnheiligheid hier!
Net alsof doen alsof ineens niemand problemen heeft met duitsers
Ze zijn wel die kuilengravers/bierzuipers/schreeuwers die we in Scheveningen tegen komen. En uit onderzoek is toch gebleven dat veel jongeren nog steeds een bloedhekel hebben aan duitsers omdat ze duits zijn.
Maar jullie horen daar natuurlijk niet bij.........


Ik kom bijna nooit in Scheveningen. Maar misschien bedoel je dat de laatste keer dat ik op het strand was er inderdaad een kuilengravend Duits gezin vlakbij zat. Hetgeen alleen maar komisch was en lekker vooroordeel bevestigend werkte
Verder vindt ik het echt heel erg sneu voor je dat ik niet een gemiddelde jongere uit dat onderzoek ben, maar daar kan ik niks aan veranderen en weet je wat ? Ik wil dat ook niet
Verder wonen op mijn etage 3 Duitsers waarvan 2 nu net 1 jaar in Nederland wonen. En nog niet al te briljant Nederlands spreken. De derde spreekt hoogst waarschijnlijk beter Nederlands dan jij alleen met een ligt Duits accent.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 14-10-2002 om 11:41:09
Ik ben niet anti-Duitsland. Ik vind het wel leuk als Nederland met sport van Duitsland of van Belgie wint, gewoon omdat ze directe landburen zijn. Voor de rest hebben Duitsers een verotte taal en zijn ze onbeschoft in Nederland als ze denken dat ze alles in het Duits denken te kunnen vragen en vertellen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mip
Gepost door Mip op maandag 14-10-2002 om 17:00:52
Quote:

en zijn ze onbeschoft in Nederland als ze denken dat ze alles in het Duits denken te kunnen vragen en vertellen.


Dat doen alle buitenlanders in Nederland hoor, niet alleen duitsers..
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 14-10-2002 om 18:29:29
Quote:
Mip schreef op 14-10-2002 @ 17:00:52
[...]

Dat doen alle buitenlanders in Nederland hoor, niet alleen duitsers..


De meeste buitenlanders proberen het dan nog in het Engels, dat is een meer geaccepteerde internationale taal in Europa en vooral Nederland. En de meeste buitenlandse bezoekers zijn Duitsers, dus is het ook logisch dat ik me aan hen erger.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.