Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Ribeiro
saudade.
Gepost door Ribeiro op donderdag 19-01-2006 om 01:37:34
Geen vrolijke dingen.. maargoed

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=456837

3 slechte eigenschappen van mezelf

(een diss naar mezelf, ik denk veel te lang na, voordat ik iets beslis, of dan ergens voor ga,
en als ik dat doe, is het vaak toch te laat, ik wilde (echt) zoveel, maar ik laat't toch na,
heb fouten gemaakt, afspraken verzaakt, (maar) 't ergst is die shit waar ik niks hebt gedaan,
ik twijfelde maar en ik twijfelde maar, kans is voorbij, en ik blijk weer te laat.. (LAFHEID/BESLUITELOOSHEID)

een diss naar mezelf, ik ruim nooit eens iets op, alles dat laat ik, en slingert maar los,
ja chaos en rommel ze hopen maar op, draag lange mouwen stroop ze niet op,
dit is fiasco want ook in m'n kop, is de orde verdwenen, m'n focus verstopt,
planning vergeten, of één grote gok, ik stop niet veel tijd, in de loop van de klok, (SLORDIGHEID/LAATKOMEN)

een diss naar mezelf, ik droom overdag, met m'n hoofd in de wolken, loop ik te hard,
van stapel, je zag, me zitten, maar dacht, droom met je mee, maar alleen in de nacht, ja
zie je die pracht, die fantasie bracht, want realiteit is zo hard, als je mag,
kiezen voor iets, wat fout is maar zacht, lieg niet teveel, maar ga soms overstag... (LIEGEN/FANTASEREN/DROMEN))
----------------------------------------
kom nog harder aan dan een verwachte orkaan.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.