Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Panther
What I Do Is My Focking Bussines...
Gepost door Panther op donderdag 19-01-2006 om 08:33:17
Mensen het lukt me maar niet om mijn gegevens te veranderen. Ik heb al eens een pm gestuurd dat dat niet lukte en er werd gezegt dat zal wel voor even zijn. Nou is het al zo sinds ik hier ben aangemeld dus wat kan ik nog doe of valt er niks te doen?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 19-01-2006 om 09:32:25
euhmz ik weet niet wie je gePM't hebt... maar het was niet ik...

Ik heb zelf afeglopen week me profiel meer malen aangepast en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Als het niet goed gaat staat er in de Code # melding wat er waarschijnlijk mis is gegaan. Zonder die melding kan ik je niet helpen.

Lees ook is dit topic overigens... Code 29 wie weet dat dat je verder helpt...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2006 @ 09:33:23 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op donderdag 19-01-2006 om 09:35:04
ben je niet gewoon je wachtwoord vergeten in te vullen ?
Panther
What I Do Is My Focking Bussines...
Gepost door Panther op dinsdag 24-01-2006 om 17:35:31
Nope dat ben ik niet vergeten doe elke keer alles wat er moet gebeuren maar hij geeft dan een foutmelding. Ik zal het nog een paar keer proberen als het niet lukt hoor je het wel Spade.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.