Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
zij is er, en Hyreme is er ook weer. hehe ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
sukkel, klik op dat MIJNNLHIPHOP ding bovenaan aight... en dan inbox.. aight? en dan stuur je een bericht terug, aight? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 21:55 sukkel, klik op dat MIJNNLHIPHOP ding bovenaan aight... en dan inbox.. aight? en dan stuur je een bericht terug, aight? Nerd, dat heb ik gedaan. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Jullie hebben toch wel door dat gOldfinger een gimmick van hyreme was he? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Tuurlijk.. ik ben altijd van de partij.. alleen afgelope week niet omdat me internet naar de klote was.. mja prada is trouwens een vet merk ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Brain | ![]() | ![]() |
De inbox van de ontvanger zit vol, dit prive bericht is niet verzonden. Jongen, echt. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Laat maar dit klopt voor geen meter ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 22:02:10 ] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
wat is dit nouweer voor gesprek![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 21:58:12 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 21:56 Jullie hebben toch wel door dat gOldfinger een gimmick van hyreme was he? shit man.. ik zei nog dat niemand dat hoeft te weten.. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Nou, Als die GF maar aardig was dan vind ik het best dat jullie het denken![]() Over dat prada plaatje, dat was het enige leuke plaatje dat paste. ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Brain schreef op 20-01-2006 @ 21:56 De inbox van de ontvanger zit vol, dit prive bericht is niet verzonden. Jongen, echt. AAAArgghh, nou heb ik 30 van die dingen verwijderd, probeer nog ns. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Code 34. Aight. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
replay? ben je Onzijdig? meisje of jongen? ![]() wadduup | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 20-01-2006 @ 21:57 (...) shit man.. ik zei nog dat niemand dat hoeft te weten.. ![]() Grapjuh (k) ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ben nou eenmaal schizofreen.. de ene persoonlijkheid woont in weesp de andere in wageningen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ghehe. Van wie zou die foto zijn dan van Replay? gOldfinger had blond haar, volgens mij. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
donkerblond , dek. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Praat niet over foto's anders wordt je gebanned DEK ![]() ![]() jij moet het weten rockyj.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 22:07:34 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, hyreme ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nah, hyreme dat denk je maar. Ik heb privileges jung, die zelfs je magische hoed te boven gaan. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Maar nu weet ik nog steeds niet wie zij is.*-) JIJ.....JIJ....JIJ....Schafuit! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Schavuit. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
misschien moet je de oude fototopics doorspitten replay![]() | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Oeps. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 22:14:41 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wat maakt het haar uit wie zij is ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Is replay een chick of een dude? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik denk een dame.. maar wat ben jij ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 22:15 Is replay een chick of een dude? Nouja, Hyreme zegt dat Rocky in actie moet komen, dus ik denk een jongen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik ben een meisje ja. ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik ben half/half... van alle markten thuis enzo ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ga kakken, stelletje viezerikken. Rieplay (L) Rielex (ok dat was best loos, maargoed) | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 22:16 Ik ben half/half... van alle markten thuis enzo net zoals cartman's moeder?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
@ replay.. maak je niet druk.. dit duurt 15 minuten en dan ist afgelopen.. de meeste gasten die op dit forum komen hebben nog nooit een meisje gezien in hun hele leven.. op hun eigen moeder tantes en oma's na dan ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brain schreef op 20-01-2006 @ 22:16 (...) Hyreme zegt dat Rocky in actie moet komen, check, Hyreme weet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 22:19:59 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Hahaha oke dan![]() Maar jij bent de nette lieve jongen van dit forum die alle meisjes een beetje fijn welkom heet.? ![]() ---------------------------------------- .... | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 20-01-2006 @ 22:18 Aha.. dus jij gaat voor de subtiele manier he..@ replay.. maak je niet druk.. dit duurt 15 minuten en dan ist afgelopen.. de meeste gasten die op dit forum komen hebben nog nooit een meisje gezien in hun hele leven.. op hun eigen moeder tantes en oma's na dan | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja.. eigenlijk wel.. maar stiekem ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-01-2006 @ 22:19 Hahaha oke dan ![]() Maar jij bent de nette lieve jongen van dit forum die alle meisjes een beetje fijn welkom heet.? ![]() Nee, die jongen ben ik, ![]() ![]() ![]() maar hyreme is ook een tantu spange chickies regelaar, je weet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2006 @ 22:21:26 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Netjes hoor![]() Maar ik ga nu even buiten roken kom zo terug schafuiten(F) ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja man.. de laatste chick die ik regelde was 85 jaar.. ik hou nou eenmaal van ervaring he.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 20-01-2006 @ 22:18 @ replay.. maak je niet druk.. dit duurt 15 minuten en dan ist afgelopen.. de meeste gasten die op dit forum komen hebben nog nooit een meisje gezien in hun hele leven.. op hun eigen moeder tantes en oma's na dan faka, die grap maak je neukend vaak man ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Brain | ![]() | ![]() |
Ik ben een loverboy. Kijk maar uit, Replay. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Loverboys pakken domme meisjes, ik ben niet dom ![]() ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Je hebt een prada avatar.. en niet om te generaliseren ofzo, maar dat zegt meestal weinig goeds. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Brain pakte hind ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
niet fokken met brain, ouwus ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Brain | ![]() | ![]() |
'want ik fuck terug'![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
doe ik ook niet.. doet hind wel.. prada is vet man.. ik ga ook schoenen daarvan kopen.. voor werk toch ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 22:27 Word anders loopt DEK met zijn Reeboks over je heen, en dat komt aan als een Metro op volle snelheid, en geloof me, het doet pijn alsof het de macht was van de King of the World. niet fokken met brain, ouwus ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-01-2006 @ 22:23 Je hebt een prada avatar.. en niet om te generaliseren ofzo, maar dat zegt meestal weinig goeds. wat is prada, een merk fzo? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |