Index / Studio- en audiotechniek / | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kan je op een beat opnemen? Met welk programma? Alvast bedankt ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
remarkable productions? probeer FL | ||
The Host aka PeArL PaNdA ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou SoundForge gebruiken, maarja c'est moi. ---------------------------------------- But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet. Tread softly... because you tread on my dreams | ||
![]() | ![]() |
welke is de beste dan? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
er is er nog een die ik ook had.. weet alleen niet meer hoe die heet ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
cool edit.... ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
cool edit of adobe audition. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja die ja ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ty ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Luiaard ! ---------------------------------------- .... | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
kan je opnemen met FL?? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
hoe kan jue trouwens plugins pleuren in adobe 1.5? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat voor plugins? | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Remarkable is toch zo'n gast die al meerdere tracks heeft? heb ie hier ook weleens gedropt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
remarkablism ofzo. | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
vsti's ---------------------------------------- tanthof-west | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
waarom wil je vsti's in je opnameprogramma dan? of maak je je beat ermee? | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
er zijn ook nog vsti's die filters zijn, tenminste, ik heb er hier een die beweerd dat te zijn![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
o zo, hm zit beetje te slapen merk ik. | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
adobe audition is cool edit... cool edit is overgekocht door adobe en die hebben er audition van gemaakt ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
goh... | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet weet hoe je die erin kan plaatsen ![]() het is toch de dll die je dan ergens moet plaatsen ofzo? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
Cubase en adobe maar cubase die is tog beter ![]() | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
kan geen enkele van die uberaudioers me hier helpen?![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
Quote: Dio_Deus schreef op 23-01-2006 @ 14:09 kan geen enkele van die uberaudioers me hier helpen? ![]() ![]() of toch wel? ![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
Cubase sx die of adobe 1.5. ![]() | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Cool edit en daarmee basta de makkelijkste en de beste ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Index / Studio- en audiotechniek / |