Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-01-2006 om 14:19:55
Peoples...

We weten het iedereen zit te wachten op die ultra dope tutorials die MX Fortune aan het maken is. Maar dat ding is nog niet af en is dus nog nergens geplaatst. Zoeken heeft geen zin want iets dat niet geplaatst is kan je niet vinden, MX Fortune vragen wanneer het af is heeft geen zin, die shit komt als het af is, desnoods Zwolle stijl. Beter iets goeds neerzetten dat het langer duurt dan iets snel afmaken om iedereen blij te maken met wat uit eindelijk een dooie mus is. En we houden het niet SBS6 hier, dus dat is niet de bedoeling.

Oftewel laat MX lekker aan dat ding werken, ga 'm niet mailen, faxen, bellen, sms'en, tam-tammen, PM-en of in het forum vragen wanner die tutorial komt. Hij komt er namelijk aan, maar wel pas als die af is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2006 @ 17:45:52 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 12-02-2006 om 15:41:07
Kennelijk is het nodig dit weer onder de aandacht te brengen...

Shit komt als het af is, dus geen grote bek geven tegen MX dat ie z'n smoel moet houden en die tut moet droppen. Gewoon zelf je smoel houden of oprotten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 22-03-2006 om 13:46:40
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

hijs bijna klaar mensen... MX heeft zijn ding er al een paar weken op zitten. Ik heb nu de boel klaar om de tutorial on-line te gooien. Ik moet alleen nog even het aangeleverde document omzetten naar UBB code zodat de scripts het document juist weergeven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.