Index / [arch] Battle corner / | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
20/16 bars Nl Blind 3 votes is K.O Succes.... ---------------------------------------- MGH | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Een tekst tegen talentloze lullige pappies als jouw is geen probleem Onder leem, zand of prut, je drop is kut, klene* snoep extreem Maar dan zonder smaak, als je avatar, troep, teh game Je bent geen gangster, zo zie je er alleen maar uit Zonder spieren, prankster, ga terug naar diemen zuid Want urban is jouw steez, ik drop hiphop zelfs als ik nies Cynisch, kijk ik op je neer, keer op keer komt het daarop neer Het doet je vast geen pijn, want je snapt er geen snars van Ik breek je als een twix, stop je in de mix, eet je mars dan Komt aan het licht wat je in je hebt, je bent genept Bij het uitloten van luchtig lexicon**, lag je languit in bed Pret, met je rechterhand, de andere flipt als een malle Je bent een rare klant, met je pipa�s en neerknallen Maar ik heb geen wapens nodig om je af te maken Af te kraken, ongenaakbaar noch volgbaar, waar? Hier, met Dragonball steez kick ik ass in hsl treinvaart Als de moeder van john merrick***, die haar kind baart Geforceerd, en afschuwelijk, geen kennis vergaard * : dat drop merk **: woordenschat van een taal ***: de elephant man veel succes ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
Het is een text battle, maar toch kom ik je boxen Nee.. ,die beugel van je is niet om mee te boksen Je moet een wattenstaafje niet te ver in je oor boren Hoor jezelf wel is? daar zal je wel slecht door horen Broekplasser! je bent nog nat achter die flapoor oren maar het is onder 0 dus je pikkie is goor bevroren De aap komt uit de mauw als ik je kleren uit trek Je weet toch?, dat Teh Jordy, aanduid��.: wack? Gast, met m,n puches, verhoog ik jouw bloed druk En met mijn strakke skills weet je, dat ik je hoek uk Ukkupuk en onder je nagels haal ik je bloed vandaan Ik nagel je aan de grond gast heb je me goed verstaan? Averechts werken jouw aangestrande mislukte dissen Je maakt ze met 2 linkerhanden dus die niet gelukte, wissen! De enige keer dat jij iemand balt is in de ballenbak Pedo als je wil spetteren, ga dan naar de wallen, zak Je bent niet grappig maar ik maak je leven geestig Trek je ziel uit je lichaam, maak je zweven en afwezig "je bent nog nat achter die flapoor oren" Ik denk wel dat je hem begrijpt, maar toch... betekent dat je net geboren bent..... ---------------------------------------- MGH | ||
![]() | ![]() |
jep, er mag feeback gegeven worden en er mag gevote worden.... ---------------------------------------- MGH | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
voten mag ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
jordy zijn flow was erg onder-de-maat... mcgrindhustler is veel techniser.. punches kwamen van jordy toch iets harder denk ik, maar ik vind mcgrind zijn shit leuker om te lezen... beide kwamen ook met vrij simpele rijmwoorden... hier staat het nivo gelijk... ook qua punches vond ik het niet echt inhoudelijk ik vond dat mcgrind wel betere worplday (of in de richting van) heeft... ook zijn flow is iets beter... het leest lekkerder weg in ieder geval. vote McGrind... wel jammer van de geforceerde multi's [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2006 @ 04:26:59 ] ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
![]() | ![]() |
okee, bedankt voor de feedback en de vote..... ---------------------------------------- MGH | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thystan schreef op 06-02-2006 @ 04:25 jordy zijn flow was erg onder-de-maat... heb je dyslectie ofzo? viel best mee jordy had madderfaking dope wordplay.. alleen soms vergezocht.. uitleg kan geen kwaad teh! punches kwamen van jordy wel harder aan.. vote jordy.. | ||
McTrica![]() |
![]() | ![]() |
nou props voor Jordy...![]() VOTE: JORDY | ||
Index / [arch] Battle corner / |