Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 01-03-2001 om 16:28:16
24 maart is er ABN in Arhnem! Vanaf 12:00 smiddags is er de hele dag daar wat te doen, grote nintendo videohall, hele dag muziek met savonds drum n bass, jungle etc etc en savonds dus ABN.

wie gaat ??

check www.willemeen.nl
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 01-03-2001 om 17:08:58
ik ga
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 02-03-2001 om 00:30:23
count me in!!!

IF I AINT THERE DONT DARE TO CALL IT A HIPHOP PARTY!!!

peace

yid
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
dap
038
Gepost door dap op zondag 04-03-2001 om 16:55:50
Iedereen is gek als ie niet gaat!
"Zo kan je in Willemeen terecht voor live-optredens van onder andere Sargasso (punkrock), Merel (singersongwriter), Salmons Noses (nederhopcore), Dutch Courage (rock), Mindwinder (hiphoprockreggae), Zwarte Lotus (nederhop) en Volle Maan (hiphop), een eetcafé en een grootbeeld-Nintendo-speelhal. Vanaf ongeveer 20.00 uur neemt een combinatie van Testlab en Reggae Roadblock het café over en zal er veel roots-reggae, dub, ragga en drum 'n bass te horen zijn. In de zaal is de avond voor Area 51. Hoofdact is Algemeen Beschaafd Nederlandz, oftewel ABN, de eerste nederhopgroep in Belgie, die midden jaren '90 opgericht werd door Quinte, een graffitiwriter van de oude school, en Pita, de bietmaker. In 1996 stuurde ABN een demo naar Djax Records, waarna een contract werd getekend.

Inmiddels zijn er twee CD's en zes CD-singles verschenen, speelde ABN op Torhout/Werchter en Pukkelpop, is Pita vervangen door DJ Money Pi en kreeg ABN een nominatie voor een TMF-Award (beste hiphop act). Voorafgaand aan ABN zijn er optredens van 8MM en THC. Net als bij de succesvolle laatste Area 51, zullen zowel de Beatz of Boom-dj's als Activator achter de draaitafels staan. "

GRATIS!!!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 04-03-2001 om 18:38:18
jah ik ga zeker weten ook
echt je bent zeker gek als je niet komt
HET IS GRATISSS!!
----------------------------------------
www.serife.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 04-03-2001 om 18:55:32
Ola dis een optreden verkeerde forum dap :P

Hierbij verklaar ik dit topic verhuist

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 19-03-2001 om 21:36:24
valt me toch tegen hoeveel er nou gaan ...
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op dinsdag 20-03-2001 om 15:24:12
ik ga! koel he!
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op vrijdag 23-03-2001 om 14:52:44
ik wil oook ik kunnen ze het niet verplaatsen naar volgende week.
want na een discussie van ong. 1 uur hebben mijn ouders besloten dat ik niet mag gaan. als ik me eigen gang wil gaan dan moet ik maar een kamer zoeken. dus bij deze ik zoek een kamer :)
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.