Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 24-01-2006 om 22:59:17
ach man lik m`n reet er zijn toch zoveel dingen die ik niet weet

aldus Def P
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op dinsdag 24-01-2006 om 23:01:23
Quote:
V.I.P. schreef op 24-01-2006 @ 20:50
(...)

ik bedoelde dat ík niet vind dat alleen de besten goed genoeg zijn om kinderen te mogen krijgen, van mij mag elke zwakzinnige ook kinderen krijgen
we zijn als mensen al lang niet zo erg meer aan de evolutie gebonden als andere levende wezens, het is bij ons niet 'eten of gegeten worden' zegmaar

maar ik denk dat het nog steeds wel in ons zit om beter te willen zijn dan anderen, ook al is t in onze maatschappij niet echt nodig om te overleven
en dat is ook logisch natuurlijk, een soort die niet de beste wil zijn is zo uitgestorven, en dat is natuurlijk niet de bedoeling


sterker nog: zwakzinnigen krijgen ook kinderen! dit forum is daar het tastbaar bewijs van

maar ff serieus:
Het hele idee van evolutie is dat er door natuurlijke selectie (survival of the fittest)
een steeds sterker wezen ontstaat, dat zich het best heeft aangepast aan zijn omgeving.
Maar met onze huidige medische kennis en hygyiëne blijven ook de zwakkelingen onder ons in leven.
Hierdoor zal de evolutie zich omdraaien en zal het menselijk ras alleen maar zwakker worden,
zowel lichamelijk als geestelijk.

Wat betreft het beter willen zijn dan een ander, dit is natuurlijk per persoon verschillend
(zo zijn nederlanders bijvoorbeeld al een stuk minder competatief dan amerikanen),
ik denk meer dat dit een persoonlijk dan wel aangeleerde eigenschap (opvoeding) is,
al wil iedereen natuurlijk het beste uit zichzelf halen.


edit: ik lees nu m'n verhaal en denk "waar gáát dit in godsnaam over", maar goed
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 23:14:54 ]

----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:02:17
Weetje ik weet het niet...
aldus Extince
----------------------------------------
betta believe that
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 24-01-2006 om 23:03:17
Quote:
Maar met onze huidige medische kennis en hygyiëne blijven ook de zwakkelingen onder ons in leven.
Hierdoor zal de evolutie zich omdraaien en zal het menselijk ras alleen maar zwakker worden,
zowel lichamelijk als geestelijk.


zo zie ik dat ook.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 24-01-2006 om 23:05:38
Word naar nourdin
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:07:39
Ergens is dat wel zo maar niet aan ons om te verkondigen denk ik. aangezien ieder van ons hoe zwak ook altijd het leven als levensdoel heeft, en dus iedereen in feite gelijk is (levend dus)
----------------------------------------
betta believe that
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 24-01-2006 om 23:08:19
Niemand zal op deze wereld ooit gelijk zijn.
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op dinsdag 24-01-2006 om 23:13:26
Quote:
prime schreef op 24-01-2006 @ 23:07
Ergens is dat wel zo maar niet aan ons om te verkondigen denk ik. aangezien ieder van ons hoe zwak ook altijd het leven als levensdoel heeft, en dus iedereen in feite gelijk is (levend dus)


ik zeg niet dat de zwakkere onder ons minder recht van bestaan hebben, ik leg alleen uit hoe evolutie werkt.
Ik snap niet waarom ik dat niet zou mogen "verkondigen"

verder snap ik niet wat je nou precies probeert te zeggen, en jij zelf volgens mij ook niet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 23:18:57 ]

----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 24-01-2006 om 23:15:27
ik hoef mij dat niet eens af te vragen, want ik voel de drang niet om alles te weten
----------------------------------------
Jonkonize!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 24-01-2006 om 23:19:40
Je voelt ook niet de drang om meer te weten? Dat zou vrij ongezond zijn.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:24:57
Kijk het zit zo, alleen God of de machten die ons bewegen van buitenaf kunnen daarover beslissen. En jij kunt alleen maar je eigen leven leven en verdedigen als het in gevaar komt.
----------------------------------------
betta believe that
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:26:05
Net als pac zegt met only god can judge me geld dat voor iedereen zo in mijn optiek
----------------------------------------
betta believe that
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 24-01-2006 om 23:26:17
Nou zo denk ik er niet bepaald over.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:26:59
En kan dus niemand over anderen oordelen sterk zwak en shit
----------------------------------------
betta believe that
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-01-2006 om 23:30:41
Tuurlijk doe je het wel, anderen beoordelen ik ook, alleen zin heeft het niet echt aangezien het leven voor ieder in de kern zijn eigen ding is. Plus dat je het soms gewoonweg niet weet, iets kan zwak lijken, of sterk maar what de deal is kan nog weleens verschillen van het eerste oordeel
----------------------------------------
betta believe that
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op dinsdag 24-01-2006 om 23:44:24
Quote:
prime schreef op 24-01-2006 @ 23:30
Tuurlijk doe je het wel, anderen beoordelen ik ook, alleen zin heeft het niet echt aangezien het leven voor ieder in de kern zijn eigen ding is. Plus dat je het soms gewoonweg niet weet, iets kan zwak lijken, of sterk maar what de deal is kan nog weleens verschillen van het eerste oordeel


ik heb het over lichamelijk zwakken en mensen met een laag IQ... dat heeft niks met oordelen te maken dat zijn medisch vaststaande feiten

ik krijg de indruk dat jij jouw hele betoog hebt gebasseerd op een line die 2 Pac toevallig eens gespit heeft
no offence, volgens mij snap je geen reet van waar we het hier over hebben

en oja, probeer de "edit" knop eens uit, of denk eerst na voor je post
----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 25-01-2006 om 00:07:26
iedereen wordt bijna hetzelfde geboren.. baby's praten dezelfde taal en alles.. het ligt aan je omgeving en bepaalde specifieke eigenschappen van jou zelf ( die je jezelf aan leert of anderen ) hoe je later wordt.. zo denk ik dan..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 25-01-2006 om 00:11:33
Nee, dat is genetisch bepaald, dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoond, natuurlijk kan je wel gedeeltelijk afwijken, maar een aantal dingen zijn gewoon zoals je ze krijgt.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op woensdag 25-01-2006 om 00:30:26
@Nourdin
die pac line was een voorbeeld, en jah editten had best gemogen was ruwe speculatie, ik wou eigenlijk snel gaan pitten. Maar goed survival of the fittest is een soort gegeven. Ik zeg het alleen niet graag. Alleen als het echt moet in mijn eigen survival. Wat andere mensen doen is gewoon HUN survival dat was mijn punt. En wat als je oma doodgaat of je gehandicapte naaste zeg je dan ook.
Ja man survival of the fittest>is misschien ergens wel zo maar het oordelen laat ik en dat werkt die term in de hand
Nu ga ik pitten, en ga jij maar eens even proberen te builden in de discussie ipv van bijdehand te lopen mekkeren. anders ben je niet de fittest
----------------------------------------
betta believe that
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 25-01-2006 om 08:30:10
Quote:
Hyreme schreef op 25-01-2006 @ 00:07
iedereen wordt bijna hetzelfde geboren.. baby's praten dezelfde taal en alles.. het ligt aan je omgeving en bepaalde specifieke eigenschappen van jou zelf ( die je jezelf aan leert of anderen ) hoe je later wordt.. zo denk ik dan..


volgens mij praten baby's geen taal hoor
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 25-01-2006 om 10:20:23
Kennis is macht. We willen ook niet 'alles' weten, we willen alleen de dingen weten die ervoor zorgen dat we die macht krijgen. Je moet macht ook ruimer opvatten dan de macht van een koning oid, meer de macht om je eigen leven te beheersen en het te leven zoals jij dat wilt, en daar is kennis voor nodig.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 25-01-2006 om 12:53:06
Quote:
V.I.P. schreef op 25-01-2006 @ 08:30
(...)

volgens mij praten baby's geen taal hoor


Baby's praten mischien geen erkende taal, maar als jij een paar baby's bij elkaar zet en ze gaan lopen brabbelen tegen elkaar communiceren ze toch op één of andere manier.
Iemand zei in dit topic trouwens ook dat als je een kind dat niet kan zwemmen in het water gooit dat het dan verdrinkt, dat is ook zo, maaaaar: er zijn ook heel veel mensen die hun kind in bad baren. zodra de baby dan in het bad komt begint het met zwemmen, terwijl hem/haar dat nog nooit geleerd is dus ergens zit dat al wel in de hersens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2006 @ 12:54:05 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op donderdag 26-01-2006 om 12:01:33
In Tanzania ben ik eens een Zweedse secretaresse tegengekomen die claimde dat ze vrijwel alles wist. De onmogelijkheid van haar bizarre claim maakte mij nieuwschierig, en ik besloot haar uit te nodigen om een hapje te eten in een nabij restaurant zodat ze me kon vertellen hoe dit zo was gekomen.

In het begin was ze niet erg happig, ze vertelde dat het verhaal over de bron van haar allesomvattende kennis vertrouwelijk was, en dat ze ernstig twijfelde aan mijn goede bedoelingen. Na vriendelijk aandringen stemde ze toch toe mee te gaan, en wist ik de rest van haar twijfels weg te nemen met een fles Pernot, een stevige maaltijd en een vertrouwelijk verhaal over mijzelf.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 26-01-2006 om 12:04:44
Nou en.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 26-01-2006 om 12:09:06

----------------------------------------
Jos de Boss
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 26-01-2006 om 12:10:29
Quote:
Spookvogel schreef op 26-01-2006 @ 12:01
In Tanzania ben ik eens een Zweedse secretaresse tegengekomen die claimde dat ze vrijwel alles wist. De onmogelijkheid van haar bizarre claim maakte mij nieuwschierig, en ik besloot haar uit te nodigen om een hapje te eten in een nabij restaurant zodat ze me kon vertellen hoe dit zo was gekomen.

In het begin was ze niet erg happig, ze vertelde dat het verhaal over de bron van haar allesomvattende kennis vertrouwelijk was, en dat ze ernstig twijfelde aan mijn goede bedoelingen. Na vriendelijk aandringen stemde ze toch toe mee te gaan, en wist ik de rest van haar twijfels weg te nemen met een fles Pernot, een stevige maaltijd en een vertrouwelijk verhaal over mijzelf.


maarre, heb je dr nou genaaid of niet?
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.