Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 14-10-2002 om 09:15:46
Afgelopen vrijdag in het voorprogramma van Def P & Beatbusters: Casto met ondersteuning van Loco. Locomotief stond trouwens behoorlijk vaag op z`n benen en aan de smile van Dj Daan te zien vond hij het wel erg grappig allemaal. Anyway, de nummers die ik gehoord heb van Casto vond ik meestal wat tegenvallen, maar live klinkt het echt veel beter. Helemaal met ondersteuning van Loco waardoor de refreinen beter klonken. Een nummer als 'skills' vond ik daarom echt goed klinken, op mp3 valt ie wat tegen. Zou Casto gewoon meer nummers op moeten nemen met een extra rapper of vinden jullie hem solo al goed genoeg (of je vindt hem solo al wack, dan maakt het niet uit )
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 14-10-2002 om 19:04:31
Op cd vind ik Casto tegenwoordig altijd wack. Live vind ik hem weer super, ik weet alleen of live opnames net zo overkomen als echt live, met je snuffert voor het podium en een pilsje in de hand...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 15-10-2002 om 09:56:28
Ik had nog geen bier op en het was erg vroeg op de avond. Ik kon het redelijk goed beoordelen Het viel me gewoon meteen op, helemaal met de refreintjes, die kwamen met geweld uit de mondjes van Loco en Casto. Op cd hoor je bij ' en wie heeft de skills ' echt een neergaande lijn van hard naar zacht.

Hiphop hoort energie-rijk te zijn! Dan klinkt het veel beter
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 15-10-2002 om 21:11:21
live zijn ze idd veel beter dan op cd.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.