Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 [2] ]
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 23:20:30
Quote:
poppekontje schreef op 26-01-2006 @ 16:24
maar het beste spel is en blijft : de persoon raden

met 8 mensen in 1 kring
je drinkt ieder 1 hele fles whiskey leeg in 1 x

dan gaat er 1 persoon weg

en dan moeten die andere raden wie er weg is




ik zuip eigenlijk ook niet zo veel,
heb ik wel gedaan maar toen waren we elke dag bezig (vriend van me was alcoholist) en als het er toch is, altijd lekker zo'n goedkope halve liter
maar ik ga nu niet bepaald elke week naar de kroeg/disco om te zuipen, vrijwel nooit eigenlijk
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 26-01-2006 om 23:28:38
in groepjes van 2 zo snel mogelijk een fles proberen te poppen aight
verliezer moet/mag er nog 1 doen gheje

elk groepje van 2 een aparte fles he
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2006 @ 23:29:19 ]
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op vrijdag 27-01-2006 om 15:14:41
rustig tv kijken en elke minuut een borrelglaasje bier nemen....(kookwekker is handig)
Om het half uur ofzo rookpauze, moet je kijken hoe snel je knetters bent, zap de neger is ook een hele goed trouwens.
Of Blatta( Blanke Patta, patta is surinaams kaartspel)
1 pakje kaarten, deler noemt een kaart(7, koning, aas ofzo)...en dan gewoon delen tot iemand de kaart krijgt
en dan heb je een winnaar die moet atten. Werkt het beste met tequila en als je hem opdrinkt moet je ''Blatta Blatta Tequila'' schreeuwen..Vergeet je dit(heel vaak) dan word de citroen weggegritst en zit je met een brandende bek
Je moet je eigen regels er verder bij bedenken, bij ons kreeg je ook nog om allemaal onzinnige dingen een ''klap op de bek'' van iedereen enzo, echt heel grappig
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.