Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
niemand dat is het leuke van nederland... alleen zijn er soms van die lompe figuren die denken dat ze wat voorstellen en dan de baas proberen te spelen. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
ja is goed wees blij dat alles gewist wordt wat ik zeg | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
half nl & half indo. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
oei oei, alwel één ding... als je niet zo lomp met CAPS bezig was geweest nadat er twee keer was gevraagt dat niet te doen had dat niet nodig geweest... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
100% nederlands al schijnen me voorouders uit Pruissen, Duitsland of Polen te komen, maar da's alweer een paar eeuwen terug ![]() heb ook nog een kwart Zeeuws en een kwart Amsterdams bloed ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben 1/32 joods. Maar de Angel stamboom eindigt in Spanje, deze Angel's zijn in de 80 jarige oorlog naar Nederland gegaan. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeeland Zeeland Po Po Po ! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Owja, ik ben natuurlijk half Amsterdam's en half Nieuw-Amsterdam's, best grappig eigenlijk. Verder ben ik geboren in Emmen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
drm zij ik sommige nederlanders precies door van die chaps als jullie die baat doen op de pc maar fock dit anders gaan ze weer moeilijk doen | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Dikke word naar livio ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: J-Spot schreef op 25-01-2006 @ 22:00 drm zij ik sommige nederlanders precies door van die chaps als jullie die baat doen op de pc maar fock dit anders gaan ze weer moeilijk doen jij bent de enige die zo doet, er zijn ook mensen die het forum netjes willen houden | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
100% nederlands voor zover ik het weet ---------------------------------------- beng! | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
jah jah is goed wrm zijn het altijd 10 nl's tegen 1 alochtoon op internet maar wrm komen jullie zo niet op straat doen voor me neus ?? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: J-Spot schreef op 25-01-2006 @ 22:02 jah jah is goed wrm zijn het altijd 10 nl's tegen 1 alochtoon op internet maar wrm komen jullie zo niet op straat doen voor me neus ?? slaat dus nergens op, en ik heb niks te zoeken voor je neus | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
langskomen? ![]() doe nite zo opgefokt... het is maar internet zoals je zelf al aangeeft | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-01-2006 @ 21:59 Zeeland Zeeland Po Po Po ! dat dus ook ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: J-Spot schreef op 25-01-2006 @ 22:02 jah jah is goed wrm zijn het altijd 10 nl's tegen 1 alochtoon op internet maar wrm komen jullie zo niet op straat doen voor me neus ?? ![]() | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
wie van jullie komt efe naar arnhem-zuid ??? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: J-Spot schreef op 25-01-2006 @ 22:02 jah jah is goed wrm zijn het altijd 10 nl's tegen 1 alochtoon op internet maar wrm komen jullie zo niet op straat doen voor me neus ?? Misschien moet je eens nederlander worden i.p.v allochtoon blijven.. dan kom je ook eens in de meerderheid ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
jah 10 alochtonen tegen 1 nazi ben jij nazi nee ik heb dat nog nooit gezien 10 alochtonen tegen 1 gewone nl die geen nazi is | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Arnhem-zuid ben ik vandaag twee keer geweest, en ik ben autochtoon, dus nu ben je te laat ![]() en nu weer ontopic aub, haten doe je maar via pm ofzo ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha, kom eens in den haag kijken dan brada. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dikke word @ Livio en Dopoloog en @ J-Spot, gevaarlijk hoor ik houd verder me mond maar, gaat ook nergens over | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 25-01-2006 @ 22:05 (...) Misschien moet je eens nederlander worden i.p.v allochtoon blijven.. dan kom je ook eens in de meerderheid jaa joh, jij snapt het helemaal man... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
J-Spot![]() |
![]() | ![]() |
nl worden nooit | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-01-2006 @ 21:59 Zeeland Zeeland Po Po Po ! me moeder komt uit zeeland, dus ben wel een halve zeeuw. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Goed, bedankt, maar ik neem aan dat jullie zelf ook snappen dat dit helemaal nergens meer over gaat en daar ben ik zelf net zo goed schuldig aan, maar het schijnt niet te werken. Dus misschien kunnen we dit topic nog eens proberen als de gemiddelde (geestelijke) leeftijd wat hoger ligt. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: J-Spot schreef op 25-01-2006 @ 22:06 jah 10 alochtonen tegen 1 nazi ben jij nazi nee ik heb dat nog nooit gezien 10 alochtonen tegen 1 gewone nl die geen nazi is meestal is het juist zo dat die kleurlingen alleen met groepjes op je af komen, en zich anders gedeisd houden.. mietjes zijn het(die specifieke personen dan) | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] ] |