Index / [arch] Battle corner / | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Yessss 12 lines deadline: 1 week (woensdag om 24:00) Geen topical, heb overlegd was niet nodig, succes verder enz Peace! edit: 3-0 KO omdat er toch nooit wordt gevote hier [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2006 @ 22:04:22 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Dope, ben benieuwd ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zeeuwse battle whut! en nu spam ik hier niet meer | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
De zeeuwse shit heeft wat vertraging opgelopen. Vent z'n internet is kaka, en mijn tekst is niet af; kan ik mooi effe van zijn problemen profiteren! Sja, ik had 't nogal druk, moest meerdere teksten af hebben. Iig... deze battle komt nog, zodra Vent z'n internet niet meer kaka is.. en ik m'n tekst af heb. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Owhz... ons sient zuunig en geduldig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-02-2006 @ 21:40:03 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
McTrica![]() |
![]() | ![]() |
Rocka...ik weet wie jij bent..RillanD... zuinig? dat valt focking wel mee hoor...de meeste mensen diggen zeeland gewoon niet..maareh..suc6(Y) | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
EAAAAAAAH MIJN INTERNET is in the hizzouse check die shit out. ik vind het.. kut van alle beats die je verziekt het type dat in de paralympics van debielen verliest het type dat.. als een echte verliezer kwam maak je geen zorgen.. ik maak dat soort types af zieker dan redman, non phixion en nas met kanker, aids en tyfus, al die shit bij elkaar je komt met domme rijmpjes als een espresso revolutie maak ik koppen kleiner 'tis als the nanny; jij moet leren oppassen, want ik kom klappen/jij ont-vangt als boksballen verdomd grappig/je komt banger dan boswachters als pyromanen het bospad gaan opwarmen. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Yay, eindelijk. Hier komt 'ie dan. Niet te geloven mensen, deze gast is goedgebekt Maar in zijn geval is 'ie dan een goedkope slet Vent die 'n dope battle zet is als THC-loze wiet Nutteloos, daarom schrijf je voor 'n minder zwaar verlies Ik ga voor de winst, makkelijk, een niveau lager Ik zie hier tonnen punches, maar ik drop toch zwaarder Check, met m'n toetsen, kom ik gevaarlijk hier Jij ook met een pen; 't is zielig voor 't papier Maar echt, deze vent is straatvoetbal fan Vandaar dat 'ie alleen hoertjes op de stoep verwend Ik kreeg duizend inzendingen, ik zocht slechte shit En van alle duizend, damn, was jij de whackste bitch | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Uh.. als je euh.. niks te doen uh.. hebt. Mag je hiero uh.. voten! (liefst votes van mensen uit the 2nd level corner omdat die waarschijnlijk betere feed geven/op andere dingen letten, maakt niet veel uit natuurlijk.. als er maar niet zo'n Mc_RaPpErrr gaat voten ofzo) | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, zeeuwse pappies weten dan nu de vote: Allebei lekker, vent kan daar nog eens -der achter zetten rocka kwam soms iet wat met simpelere rijm en zwakkere punches vent kwam leuk.. leuke multies, punchjes.. rocka mag meer punches gebruiken kortom leuk battletje, maar vent is al wat verder dus vote naar: Vent props naar beide anyway, zeeland weet ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: als een espresso revolutie maak ik koppen kleiner Haha, dope line. Rocka heeft niet echt lines die eruit springen, probeer meer humor/originaliteit in je punches te verwerken. Verder sluit ik mij aan bij Die Lange. Vote: Vent ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Schaapie Vormt eigen side... ![]() |
![]() | ![]() |
Vote: Vent Heel simpel bij vent was het heel creatief en orgineel, bij rocka waren ook dope lines zoals te zielig voor papier dat stuk enzo. maar vent had gewoon de shit die rocka liet stinken! ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik vind het.. kut van alle beats die je verziekt het type dat in de paralympics van debielen verliest lekker, wel eerder gezien though het type dat.. als een echte verliezer kwam maak je geen zorgen.. ik maak dat soort types af nope zieker dan redman, non phixion en nas met kanker, aids en tyfus, al die shit bij elkaar ziek - ziektes = played je komt met domme rijmpjes als een espresso revolutie maak ik koppen kleiner haha, lol 'tis als the nanny; jij moet leren oppassen, want ik kom klappen/jij ont-vangt als boksballen huh? 1ste is niet leuk, 2e is krom geformuleerd ofzo verdomd grappig/je komt banger dan boswachters als pyromanen het bospad gaan opwarmen. wel funny Niet te geloven mensen, deze gast is goedgebekt Maar in zijn geval is 'ie dan een goedkope slet jammer dat het niet zo goed geformuleerd is Vent die 'n dope battle zet is als THC-loze wiet Nutteloos, daarom schrijf je voor 'n minder zwaar verlies nahh Ik ga voor de winst, makkelijk, een niveau lager Ik zie hier tonnen punches, maar ik drop toch zwaarder best leuk, neigt wel een beetje naar played denk ik, weet niet Ckur Check, met m'n toetsen, kom ik gevaarlijk hier Jij ook met een pen; 't is zielig voor 't papier nee Maar echt, deze vent is straatvoetbal fan Vandaar dat 'ie alleen hoertjes op de stoep verwend ik zie het verband niet ofzo, waarvan je wel zou denken dat het er is door het gebruik van ''vandaar'' Ik kreeg duizend inzendingen, ik zocht slechte shit En van alle duizend, damn, was jij de whackste bitch zwakke afsluiter Vote is dus Vent. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 02-02-2006 @ 19:51 ik vind het.. kut van alle beats die je verziekt het type dat in de paralympics van debielen verliest lekker, wel eerder gezien though Ja die 2e line had ik bedacht in het cypher topic, vandaarom. edit: Thanks voor votes mensen, 'tis nu al 4-0 en het was 3-0 KO. Maar als je door wilt voten ga je gang. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-02-2006 @ 19:53:36 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ghehe, niet meer dan ik verwacht had. Props Vent! ![]() | ||
Index / [arch] Battle corner / |