Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 26-01-2006 om 22:25:05
denk ook niet dat ze zoiets zullen doen, maar als je genoeg geld uittrekt voor je reclame dan kan t wel gewoon. Er zijn ook wel eens groepen geweest die singles tegen 'korting' (bijna gratis) weggaven bij een drukbezocht optreden. Dan heb je er ineens ook heel veel 'verkocht', tel je ook ff mee.. tactische spelletjes.
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 22:27:54
telt dat als verkocht? oke, dat wist ik niet, ja is wel slim
ze zouden wel bijvoorbeeld bij FRS kopen voor 16 en vervolgens doorverkopen voor een paar eurootjes meer, of is dat niet legaal meer?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 26-01-2006 om 22:30:38
tuurlijk wel je mag kopen wat je wilt, alleen dan zit je met al die cd's .. en t voordeel van een FRS is dat die overal winkels hebben mensen komen dus dan verdien je nog niks als je je eigen dingen weer koopt.
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 22:33:26
tsja je hebt bij de frs van die kaartjes met 10% korting dus zou je ze eventueel op optredens kunnen verkopen voor 16 euro ook of iets meer, maarja dat slaat natuurlijk nergens op en ik kan me niet voorstellen dat ze zo ver gaan
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 26-01-2006 om 22:33:58
je had ook zo'n zanger uit Engeland, zo'n vage rocker met lang haar, was een paar jaar geleden populair

hij verkocht eerst helemaal niets en niemand kende hem, toen kocht z'n moeder al ze cd's op (blijkbaar rijke ouders) en toen kwam ie heel hoog in de top 10 - en toen werd ie opeens heel populair

zoveel zeggen die hitlijsten dus
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 22:35:30
ja, maar ook in nederland? nouja kan trouwens best, als ik sommige mensen uit me klas zie die lopen echt overal achterna wat ze horen op de radio/tmf
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 26-01-2006 om 22:37:10
Quote:
rame schreef op 26-01-2006 @ 22:35
ja, maar ook in nederland? nouja kan trouwens best, als ik sommige mensen uit me klas zie die lopen echt overal achterna wat ze horen op de radio/tmf


als iets in Engeland hoog in de top 10 staat, wordt het ook hier vaak gedraait
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 22:38:46
ja, maar ik bedoelde meer voor opgezwolle ofzo, engelse/amerikaanse dingen in de top 10 zijn zoiezo vaak grote succesen hier ja
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 26-01-2006 om 22:41:39
Quote:
rame schreef op 26-01-2006 @ 22:38
ja, maar ik bedoelde meer voor opgezwolle ofzo, engelse/amerikaanse dingen in de top 10 zijn zoiezo vaak grote succesen hier ja


ow zo, sorry

nah ik denk het niet eerlijk gezegd
Opgezwolle heeft niet echt hitpotentie vind ik, vind ze natuurlijk echt überdope, maar dat vindt lang niet iedereen natuurlijk

veel mensen zullen wel zoiets hebben van: 'alweer nederlandse rappers, allemaal nageaapt van Lange Frans en Baas B, stelletje fakers'
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 22:44:57
dat is zo, maar de nummers zoals hoedenplank checken ze vaak wel, alleen de hele cd hebben ze denk ik niet zo snel
Prog
Gepost door Prog op donderdag 26-01-2006 om 23:18:41
''geen gelul, het zijn gewoon een stel commerciele rappertjes''
lal
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 26-01-2006 om 23:33:30
Als het dan een soort kleine hype wordt moeten we opeens gaan rennen voor onze kaartjes... Ik vind het wel chill dat ik niet voor het postakntoor hoef te liggen Ik gun het ze natuurlijk.....Dan is the box niet meer de enige die af en toe wat goeds draait....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 26-01-2006 om 23:39:03
het kan aan mij liggen (niet dat ik veel tv kijk), maar ik heb die clip nog niet op tmf/mtv gezien... the box is (helaas) weg uit Flevoland dus daar heb ik ook weienig aan...ach ja boeie! ik weet dat ze vet zijn en ik heb hun cd origineel.. ik hoef het niet per se op tv te zien ..het is wel leuk voor ze dat ze beetje naamsbekendheid krijgen maar volgens mij zitten ze er zelf toch niet op te wachten...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2006 @ 23:43:01 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op donderdag 26-01-2006 om 23:46:04
inderdaad kut dat the box hier weg is, enige zender die het nog een beetje uitzend, maarja ik zie alles vanzelf wel
Copperfield
Bij een lantaarnpaal...
Gepost door Copperfield op vrijdag 27-01-2006 om 07:20:58
In Nederland kan t ook wel hoor,zie t verhaal Thomas Berge..

Neckerman(ofzo) kocht 30000 van die singeltjes op en hij kwam op 1 binnen

Lijsten zeggen niets...
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 27-01-2006 om 09:19:16
tuurlek zitten ze wel op naamsbekendheid te wachten.. niet dat ze af zitten te tellen tot die er is, maar ze representen toch.. waarom zouden ze geen naamsbekendheid willen? naamsbekendheid is toch goed voor elke rapper?!?! ze rappen misschien niet voor de show/geld/hype. maar ik denk dat elke rapper zijn tracks wil verpreiden over een zo groot mogelijk gebied, en daarbij komt automatisch naamsbekendheid.

ik heb die gasten natuurlijk niet zelf gesproken, maar dat is wat ik denk. het geldt in ieder geval voor mij
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 27-01-2006 om 15:38:12
in de top 5 album top 100 deze week...
Antwoord
Life Your Life
Gepost door Antwoord op vrijdag 27-01-2006 om 22:33:34
Opgezwolle Doet Gewoon hun ding en dat is dope.
Zolang het maar pure en zo als het nus is blijft anders kan ik netzo goed ali b of zo luisteren.
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 27-01-2006 om 22:35:40
We worden overspoeld door Opgezwolle, ze worden opeens door iedereen gerepresent lijkt wel.
Maarja van goede Hiphop kan er nooit te veel van zijn
----------------------------------------
....
thurgood
Gepost door thurgood op zaterdag 28-01-2006 om 00:58:08
opgezwolle doet zn ding
mainstream zullen ze nooit worden, daarvoor hebben ze niet genoeg tieten. kettingen en scooters in hun clips
----------------------------------------
ik hou het rustug
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.