Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:13:23
Nou, deze topic open ik omdat V.I.P me vroeg een bepaalde topic niet meer te vullen met de discussie over dit. Het gaat me erom dat een tekst geschreven door een meisje vaker en positiever wordt beoordeelt dan een tekst die is geschreven door een jongen. Zo viel in de topic van Lil_LayD_S te lezen dat ik maar mijn arrogante kutbek moest houden toen ik dit aan de kaak stelde.

Even doorgaand op een reactie in de topic daar:

Quote:
Arihasj schreef op 27-01-2006 @ 15:06
(...)

je hebt daar wel gelijk in. maar met jouw reacties geef je ook niet echt het goede voorbeeld, als je nou gewoon zegt wat je van de tekst vind en laat de rest lekker meisjes versieren of weet ik veel dan ben je goed bezig en heb ik respect voor je, maar om nou iedereen te gaan bestempelen als laag niveau en geile beren, gaat een beetje ver


Zoals ik al zei viel het me gewoon op. De tekst die zij had geschreven is gewoonweg een slechte tekst, imho, terwijl door het merendeel van de jongens props wordt gegeven. Hoe enorm duidelijk is het dan dat zij enkel hopen in de smaak te vallen van deze dame? Mijn inziens ging het plaatsen van een tekst voor het krijgen van onderbouwde feedback zodat iedereen beter kan en zál worden. Zelfs als een meisje een werkelijke kut tekst plaatst zijn er mensen die zeggen dat 'iedereen ooit een beginner' was en het niet erg is dat het slecht is. Bij een slechte tekst van een jongen wordt gezegd dat het kut is en zie je veel reacties als 'Hahaha, lees de FAQ'.

Is het nu de bedoeling dat er vrouwen worden versierd of is het lyric onderdeel er zodat mensen feedback kunnen krijgen, dat wil zeggen onderbouwde feedback, niet kijkende naar het geslacht van de ander en of je er cocky van mag krijgen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:14:51 ]
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 15:15:17
word naar dat
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 27-01-2006 om 15:15:28
ik geef je echt helemaal gelijk

alleen komt het nu anders over dan als je zo'n reactie in zo'n topic plaatst, dit is een stuk beter
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 15:19:41
het zijn ook vaak de jongere die de opmerkingen maken merk ik vaak op
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op vrijdag 27-01-2006 om 15:20:02
Is mij al heel vaak opgevallen,
er was laatst ook nog zon meisje, haar lyrics gingen alleen maar over haar trillende billen en iedereen vond het een dope tekst...(op een niet geile puber na)..Dat soort dingen zijn gewoon heel zielig..
Uberhaupt dat je zo indruk wil maken op een meisje, en dan ook nog een meisje wat achter haar computer zit die misschien wel 150 kilo weegt en helemaal geen meisje is.

wees gewoon eerlijk(behalve bij de politie)
kom je het verst mee, ook bij de dames!!
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 15:23:14
ja dat was dit topic https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11385&m=50&p=1

dit is ook z´n geval ja, maar er zijn ook bij die wel normale reacties geven, MX bijvoorbeeld
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 27-01-2006 om 15:26:43
DEK zei in dat topic precies hetzelfde, en het klopt helemaal.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:29:53
Helemaal niet word naar dat. Ze dropt een tekst die kut is, veel negatieve reacties. Dan dropt ze een dag later een tekst die een beetje beter is, moet er dan precies dezelfde feed gegeven worden? Ik helemaal niet gereageerd op die tweede tekst, omdat ik dezelfde feed zou geven als bij de vorige.

Er stond toevallig één redelijke line in waar een paar mensen (die hem, in tegenstelling tot mijn eigen persoontje, dope vonden) op gereageerd hebben. Is dat dan direct pussyriden? Nee.

Ik zei alleen dat je je kop moest houden, omdat jij maar doorging over het feit dat zij een beginner is. Iedereen is een beginner (geweest), dus het is volkomen zinloos om iemand (m/v) daar op aan te vallen.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 27-01-2006 om 15:31:21
Nee maar het is des te belangrijker dat je gewoon eerlijk bent en keihard zegt dat het kut is, mits met onderbouwing natuurlijk.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:32:40
Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:29
Helemaal niet word naar dat. Ze dropt een tekst die kut is, veel negatieve reacties. Dan dropt ze een dag later een tekst die een beetje beter is, moet er dan precies dezelfde feed gegeven worden? Ik helemaal niet gereageerd op die tweede tekst, omdat ik dezelfde feed zou geven als bij de vorige..


Natuurlijk moet je dan dezelfde feed geven, dat wil zeggen dat je weer laat weten dat het niet goed is. Als iedereen volgens jou een beginner was maakt het verder dan toch ook niet uit twee keer te zeggen dat het slecht is?

Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:29
Er stond toevallig één redelijke line in waar een paar mensen (die hem, in tegenstelling tot mijn eigen persoontje, dope vonden) op gereageerd hebben. Is dat dan direct pussyriden? Nee.


Jawel. Over een lame line zeggen dat het dope is... Dat is pussyriding.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:32:59 ]
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 27-01-2006 om 15:33:27
Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:29
Iedereen is een beginner (geweest), dus het is volkomen zinloos om iemand (m/v) daar op aan te vallen.


dat dus
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:33:39
Ik denk niet dat er mensen zijn die serieus zeggen dat een wacke tekst goed is. In dat topic waar DEK over hetzelfde viel, waren ook negatieve reacties. De positieve kwamen vooral van beginngers.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 15:36:21
waar gaat dit heen.

----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:37:53
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:32
Natuurlijk moet je dan dezelfde feed geven, dat wil zeggen dat je weer laat weten dat het niet goed is. Als iedereen volgens jou een beginner was maakt het verder dan toch ook niet uit twee keer te zeggen dat het slecht is?

Dan doe je dat toch lekker, ga je alle beginners constant vertellen hoe kut hun teksten zijn. Zolang ik maar zelf mag kiezen waar ik feed geef, want ik heb geen zin om iedere dag één of andere kuttekst van een beginner te lezen en steeds dezelfde feed te geven.

Quote:
Jawel. Over een lame line zeggen dat het dope is... Dat is pussyriding.

Degenen die de line goed vonden, hebben dat gezegd. Ik heb niets gezegd, want ik vond hem maar matig.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op vrijdag 27-01-2006 om 15:39:06
Ik mag Buffer nu al.
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:41:12
Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:37
(...)
Dan doe je dat toch lekker, ga je alle beginners constant vertellen hoe kut hun teksten zijn. Zolang ik maar zelf mag kiezen waar ik feed geef, want ik heb geen zin om iedere dag één of andere kuttekst van een beginner te lezen en steeds dezelfde feed te geven.


Doe ik ook, maar dan in het echte leven zin per zin. Hier op het internet laat ik zo heel af en toe weten wat ik van een tekst vind. Het probleem met het internet is dat er zoveel verschillende meningen zijn dat je niemand werkelijk kunt overtuigen van jouw visie op zijn of haar tekst.

Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:37
Degenen die de line goed vonden, hebben dat gezegd. Ik heb niets gezegd, want ik vond hem maar matig.


Het ging me meer om de manier waarop de line in de hemel werd geprezen. Twee worships smilie's en nog wat van dat gespuis. Je geeft daarmee aan dat het 'dope' is en er niks aan mankeert. Zo creëer je grootheidswaanzin en je geef de schrijver de indruk dat het 'allemaal goed zit'.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:41:56 ]
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 27-01-2006 om 15:43:12
Ja als een beginner z'n allereerste tekst drop dan wijs je hem door naar de tutorial en geef je hem een paar aanwijzingen.Zijn volgende tekst zal beter zijn en daar geef je dan weer feed over.Als de teksten van dezelfde kwaliteit blijven dan weet je dat iemand er geen moeite voor doet en laat je z'n tekst voor wat het is.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:44:15
Quote:
mixxman schreef op 27-01-2006 @ 15:43
Ja als een beginner z'n allereerste tekst drop dan wijs je hem door naar de tutorial en geef je hem een paar aanwijzingen.Zijn volgende tekst zal beter zijn en daar geef je dan weer feed over.Als de teksten van dezelfde kwaliteit blijven dan weet je dat iemand er geen moeite voor doet en laat je z'n tekst voor wat het is.


Is het dan niet beter hem of haar duidelijk te maken dat er geen vooruitgang in zit? Dat kun je doen met maximaal twee zinnen: als dat al teveel moeite is...?
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 15:45:30
a milkshakes, godverdomme gewoon niet zeuren.
hier zitten net 2 breez4h chicks, die willen we graag houden, en dat doen we door sarcastiesche opmerkingen te plaatsen.

zo dat is duidelijk, praat niet.
----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:46:09
Quote:
ZwijgendeVerlening schreef op 27-01-2006 @ 15:45
a milkshakes, godverdomme gewoon niet zeuren.
hier zitten net 2 breez4h chicks, die willen we graag houden, en dat doen we door sarcastiesche opmerkingen te plaatsen.

zo dat is duidelijk, praat niet.


Dan ben jij wel een erg triest figuur. Zo, dat is duidelijk, huil niet.
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:46:57
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:44
(...)

Is het dan niet beter hem of haar duidelijk te maken dat er geen vooruitgang in zit? Dat kun je doen met maximaal twee zinnen: als dat al teveel moeite is...?

Dan? Zijn we niet lief meer?

Who cares.

Feed geef je omdat je hoopt dat iemand er beter van wordt, als iemand zich er niet van aantrekt (en de persoon in kwestie ken ik niet), dan doe ik dat niet meer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:47:39 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 27-01-2006 om 15:47:00
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:44
(...)

Is het dan niet beter hem of haar duidelijk te maken dat er geen vooruitgang in zit? Dat kun je doen met maximaal twee zinnen: als dat al teveel moeite is...?


ja kan ook
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 27-01-2006 om 15:47:14
Ik moet zeggen dat bij een aantal positieve reacties bij de 'nieuwe' dames de laatste dagen er best af en toe wel wat sarcasme vanaf droop...

Dat mensen zeggen van 'ik bepaal zelf wel waar op ik feed of niet' kan ik wel begrijpen. Echter valt het me vaak op dat het mensen die zelf ook zeer matige teksten schrijven zijn die dat roepen. En die dan zelf ook hard roepen voor feed want zelf wil je het wel. Als je feed wil, zal je feed moeten geven, blijft een wisselwerking.

Maar ga niet alleen de 'goeie' schrijvers feeden, omdat je niet weet hoe je opbouwende kritiek moet geven.

Maar als het echt zo ernstig is met pussyriden als dit topic doet voorkomen, gaan we dezelfde kant op als met het zeiken van foto's van dames. Dan gaat dat gewoon op den duur bans opleveren. Alleen wil ik het liever niet zo ver laten komen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 15:48:25
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:46
(...)

Dan ben jij wel een erg triest figuur. Zo, dat is duidelijk, huil niet.


ga spelen met je broertje in plaats van miezerige topics te openen, oohh mannetje is zielig hij vind het niet leuk dat de meisjes meer aandacht krijgen op teksten dan hijzelf.
wie huilt er nou. en voor de duidelijkheid, de opmerking die ik net maakte was ook weer sarcastisch, maar dat had een slimme jongen zoals jij moeten weten.

en woord naar spade.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:50:31 ]

----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:49:56
Quote:
ZwijgendeVerlening schreef op 27-01-2006 @ 15:48
(...)

ga spelen met je broertje in plaats van miezerige topics te openen, oohh mannetje is zielig hij vind het niet leuk dat de meisjes meer aandacht krijgen op teksten dan hijzelf.
wie huilt er nou.

en voor de duidelijkheid, de opmerking die ik net maakte was ook weer sarcastisch.


Zeg, huilebalk, je bent gewoon erg triest als je twee meisjes op een forum wil houden. Dat zet bij mij eerder vraagtekens bij jouw visie op het internet en je liefdesleven in het échte leven, in plaats van je af te vragen waarom ik 'miezerige' topics open.

The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:51:37
Quote:
spade schreef op 27-01-2006 @ 15:47
Maar als het echt zo ernstig is met pussyriden als dit topic doet voorkomen, gaan we dezelfde kant op als met het zeiken van foto's van dames. Dan gaat dat gewoon op den duur bans opleveren. Alleen wil ik het liever niet zo ver laten komen...

Ik denk dat het wel meevalt met het pussyriden, maar dat de topicmaker graag aandacht wil trekken door te roepen dat het hier zoveel gebeurt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:51:49 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 15:52:00
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:49
(...)

Zeg, huilebalk, je bent gewoon erg triest als je twee meisjes op een forum wil houden. Dat zet bij mij eerder vraagtekens bij jouw visie op het internet en je liefdesleven in het échte leven, in plaats van je af te vragen waarom ik 'miezerige' topics open.





ohh wat ben jij miserabel mannetje, ik zeg toch net duidelijk, die fokkin opmerking was sarcastiesch ouwe, ik heb schijt aan die 2 breez4h wijven.
verder ga ik ook niet in discussie met je.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 15:52:27 ]

----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:53:14
Quote:
ZwijgendeVerlening schreef op 27-01-2006 @ 15:52
(...)



ohh wat ben jij miserabel mannetje, ik zeg toch net duidelijk, die fokkin opmerking was sarcastiesch ouwe, ik heb schijt aan die 2 breez4h wijven.
verder ga ik ook niet in discussie met je.


Waarom zit je dan mijn topic te verpesten met reacties die niet serieus bedoelt zijn? Spade, laten jullie dit soort dingen gewoon toe? Sarcastische reacties die nergens toe leiden? Leuk forum zeg. :/
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:54:29
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:53
(...)

Waarom zit je dan mijn topic te verpesten met reacties die niet serieus bedoelt zijn? Spade, laten jullie dit soort dingen gewoon toe? Sarcastische reacties die nergens toe leiden? Leuk forum zeg. :/

Dat is wel hypocrisie ten top zeg, na het verpesten van het topic op Bella Maffia's tekstje.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Buffer Gepost door Buffer op vrijdag 27-01-2006 om 15:55:15
Quote:
The_TJ schreef op 27-01-2006 @ 15:54
(...)
Dat is wel hypocrisie ten top zeg, na het verpesten van het topic op Bella Maffia's tekstje.


Nee, zelfs V.I.P was het er over eens dat ik een punt had, maar dat ik het even in een ander topic moest doen. Een punt maken is niet verpesten, gekkie!
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 15:56:47
Zoals jij je punten maakt is dat wel degelijk verpesten
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 15:59:07
Quote:
Buffer schreef op 27-01-2006 @ 15:53
(...)

Waarom zit je dan mijn topic te verpesten met reacties die niet serieus bedoelt zijn? Spade, laten jullie dit soort dingen gewoon toe? Sarcastische reacties die nergens toe leiden? Leuk forum zeg. :/


ik moet hier gewoon nog ff op in gaan.

want nou begin je weer zo, ga gewoon ergens in een hoekje zitten jongetje. dit is toch een discussie ofniet?
waarom verpest ik je topic?
waarom ga je overal zo serieus op in?
waarom praat jíj over het 'échte' leven als je zo kinderachtig zit te praten over 2 blije meisjes?
weet je wat ik denk?

dat jij hier juist degene bent die zielig op het internet zwakke tori's neer zit te zetten, en vervolgens je topic met heel je leven beschermt.
zoals ik al zei, ik vind het zoiezo nep.
wat geeft iemand erom als 2 nutteloze internet meisjes goede feedback krijgen en degene zelf niet. dayum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 16:01:17 ]

----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 27-01-2006 om 16:02:26
Buffer is gewoon n vervelende relnicht. Dit is de tweede tekst ever geschreven door een meisje dat in een totaal andere belevingswereld en waarschijnlijk een totaal andere leeftijdsgroep zit (k weet niet hoe het met jou zit maar iig) als ik en waarschijnlijk vele andere hier. Ik zeg niet dat ik haar tekst goed vind.Ik vind het onderwerp zelf ook hardstikke wack. Je kan wel iedere nietszeggende internet forum tekst schrijver de grond in boren met een slap argument als : "jij verpest de scene". Beter geef je t kind dan een opbouwende kritiek of whatever, of je lacht erom (zoals ik zelf) en er dan ook nog zon heel topic aan gaan besteden.....huil huil het is gewoon omdat het een meisje is.

Ahw fok it k ben gek dat ik er al op reageer, k zit al te lang ziek binnen met nutn' to do...

EN JA IK BEN SJAGGERIJN IG!!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op vrijdag 27-01-2006 om 16:03:37
PO!
----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 27-01-2006 om 16:07:47
Hmmz Buffer heeft gewoon gelijk hoor, maar ik snap het probleem van de rest opzich ook wel.
Het is logisch dat je geen opmerkingen gaat maken als deze ;


Quote:
Buffer schreef op 26-01-2006 @ 18:44
Bedankt voor het verpesten van de Nederlandse hiphopscene.


je kan dat natuurlijk ook op een wat aardigere manier brengen, inplaats van gelijk zo beledigend te komen doen.
je hoeft het niet slijmerig te zechen, maar vertel er in iedergeval wel bij dat het JOU mening is.
Anderen denken daar weer anders over, zoals je dat nu wel gemerkt heb denk ik

En ik vind het ook heel erg onnodig om een beetje beef met elkaar te gaan hebben omdat iemand een Topic opent met ZIJN mening erin.
Je kan ook normaal reageren en niet gelijk zo persoonlijk, want dan maak je opzich de zelfde fout (volgens jullie een fout) als dat Buffer doet.
Alleen dan omgekeerd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 16:10:43 ]

----------------------------------------
....
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 27-01-2006 om 16:09:41
Het is niet persoonlijk ik ken m niet eens.....zijn ding irriteert me alleen.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op vrijdag 27-01-2006 om 18:06:38

vette w00rd @ noedels, wat moeten we anders zeggen: "je bent wack trap het maar af??' zeg gewoon paar tips en dat ze(of hij) nog moet oefenen. Enigste wat ik me soms wel aan stoor is de houding waarmee ze hier komen. Van ik ben de shit. terwijl ze nog niet deftig kunnen rijmen.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 27-01-2006 om 18:28:02
Shiiiit, HET voorbeeld, van een mug een olifant maken.


Psst, neem alles niet zo serieus, tis maar internet!

spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 27-01-2006 om 18:32:14
goed punt, laten we direct die mensen een ban geven..
dan is dit probleem opgelost
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 27-01-2006 om 18:35:34
Eyo, wat bedoelt die Buffer dan met een dope tekst? Kweetniet hoor, maar die line over dat reserve-everzwijn is echt de definitie van compacte rauwheid, en daar kunnen veel pappies die zogenaamd wel dope teksten schrijven niet aan tippen. BOELERS!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 18:37:51
ik moest wel lachen om die zin idd
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op vrijdag 27-01-2006 om 18:38:05
toch vind ik dat buffer een gelijkenis heeft met KIng_Odin wie weet
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 18:38:37
nee man, king odin was echt wel wat pienter
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 27-01-2006 om 18:42:19
Quote:
Arihasj schreef op 27-01-2006 @ 18:38
nee man, king odin was echt wel wat pienter


hij was iig zeker van z'n gelijk bij alles wat iej zei
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 27-01-2006 om 18:42:27

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 27-01-2006 om 18:48:41
Opzig vind ik dat de topicstarter ergens wel een punt heeft. Als een meisje een tekst dropt zeggen veel meer mensen dat ze het dope vinden dan als een jongen precies dezelfde tekst zou droppen. Maaaar ik heb net de tekst gelezen van dat meisje en die everzwijn lijn vond ik ook wel dope hoor. Zeker in vergelijking tot de rest van de tekst of haar vorige tekst. Ze was gewoon vooruit gegaan en dat wordt gezegd, daar is toch niks mis mee?

Edit: Typfoutje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 18:49:57 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 27-01-2006 om 18:50:40
wat een gelul gek, als je hier de topics met wacke teksten van de 'chicks' checkt, met alle respect, maar die worden echt gewoon net zoveel de grond in getrapt als wanneer Thug4evah zijn wacke teksten hier dropt.

Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 27-01-2006 om 18:56:21
Mee eens ^^
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 27-01-2006 om 18:59:45
hey stoeprand, hoe staat het met remarkable, we horen niks meer van ze
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 27-01-2006 om 19:01:10
Quote:
livio schreef op 27-01-2006 @ 18:50
wat een gelul gek, als je hier de topics met wacke teksten van de 'chicks' checkt, met alle respect, maar die worden echt gewoon net zoveel de grond in getrapt als wanneer Thug4evah zijn wacke teksten hier dropt.



Maar misschien zie je het sarcasme niet bij de reacties op die teksten...

 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.