Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-10-2002 om 23:56:53
Wat vind jij van Tegenwicht voor Evenwicht en de aansluitende show van Def-P op maandagavond vanaf 23:00?

Zelf moet ik eerlijk zeggen dat ik het zeldenluister. Puur om dat ik het vergeet. Maandagavond is voor mij een vergaderavond vaak. En als ik daarna nog aan het werk ga vergeet ik het gewoon.

Als ik het wel aanheb vind ik het helaas te vaak een beetje... sja hoe zeg je dat.. TE we helpen de kleine onbekende bandjes, en word er te veel crap tussen door gedraait van gasten die over 100 jaar nog geen fatsoenlijke beat in elkaar kunnen draaien, of een een flow zullen hebbe.

Aan de andere kant, er zijn af en toe ook show's waar je echt veel koele tracks hoort. Het hangt natuurlijk wel een beetje van de gast af, maar toch is het wel jammer dat de kwaliteit per show zo wisseld.

Aanhangende show van TwVEw luister ik al helemaal nooit eik. Soms als ik lang door 'moet' werken. En vergeet streamingradio uit te zetten dat ik het hoor. Moet zeggen, dat ik die show eik. beter vind.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 22-10-2002 om 13:37:02
Ik heb het geduld niet om er lang naar te luisteren. Niet omdat ik neder(landstalig-hip)hop niet echt dig, maar omdat Def P een crappy DJ is. Het komt ook een beetje kut uit voor me maandag omdat het clasht met Monday Night Comedy Zone op BBC2... en dat zie ik liever.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 22-10-2002 om 15:11:54
Ik kan tegenwoordig nooit op maandagavond. Daardoor heb ik het maar 3 x geluisterd. En sinds ik nog geen naar behoren werkende geluidskaart heb kan ik het ook niet later horen. Binnenkort even wat inhalen dan geef ik daarna mijn mening wel.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 22-10-2002 om 17:04:26
idd soms superdope show en andere keer echt saai
gistren was slecht, maar die met haagse marruk was zaaalig
als ie nu is enkel t goeie zou draaien en niet alles, als je slecht klinkt moet je toch ni op radio komen?! maar is wat meer verzoekjes draaien ofzo
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 22-10-2002 om 19:17:53
Ik vind t vaak wel tof, ik heb zelf geen kabel dus ik hoor alleen de shit die hier online word gezet, het meeste daarvan is wel dope. Het makkelijke is ook als er een kut nummer word gedraaid spoel je em zo ff door
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-10-2002 om 19:43:32
Quote:
Mip schreef op 22-10-2002 @ 19:17:53
Ik vind t vaak wel tof, ik heb zelf geen kabel dus ik hoor alleen de shit die hier online word gezet, het meeste daarvan is wel dope. Het makkelijke is ook als er een kut nummer word gedraaid spoel je em zo ff door


Waarom luister je dan niet via streaming radio vanaf www.kinkfm.nl ? Net zo makkelijk als downloaden, en ben je niet van ons afhankelijk...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-10-2002 om 19:49:21
gaat niet fijn met modem... en ze hebben nu maar 1 windows media stream..wackheid ten top. Heb die gasten ook gemailed maar daar zeiden ze dat het nu zo is omdat ze de streams hebben uitbesteed...
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 22-10-2002 om 20:10:47
Alhoewel ik wel de bestanden online zet luister ik ze ook zelden. Meestal ben ik nogal laat thuis en moet dan nog wat werk verzetten, en dan zet ik liever iets aan wat ik echt goed vind (lees: jaren 80) dan dat ik me om de zoveel minuten zit te ergeren aan een slechte plaat of wat onsamenhangend gewauwel tussendoor .

----------------------------------------
Code #404: User not found
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 22-10-2002 om 20:24:29
Quote:

Waarom luister je dan niet via streaming radio vanaf www.kinkfm.nl ? Net zo makkelijk als downloaden, en ben je niet van ons afhankelijk...

Heb ik 1 keer gedaan, ging idd niet zo gladjes, telkens opnieuw naar de site gaan en connecten enzo, en bij dat ben ik op maandagavond niet echt altijd in de stemming om laat naar mn nest te gaan, moe van trainen enzo, begrijp je...
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-10-2002 om 21:52:43
ja en dat doe ik dus allemaal voor jou .. ts
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.