Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Lau Gepost door Lau op woensdag 01-02-2006 om 23:13:21
Weet iemand hoe je de skin van je outlook express kan veranderen. Nu ziet het er zo uit:
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Ik vind het erg gaar en onduidelijk. Iemand?
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 01-02-2006 om 23:16:31
bestaan er skins voor outlook express... weet je zeker dat het niet packerd bell hun manier is van jou duidelijk te maken dat die PC door hun gemaakt is...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op woensdag 01-02-2006 om 23:17:39
Ja dat is het dus, maar ik vind dat erg gaar. Ik wil gewoon de originele. Hoe kan ik dat krijgen? Of kan dat helemaal niet.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 01-02-2006 om 23:20:41
zal morgen is bij een gebruiker die Outlook express gebruikt kijken, maar die heeft nog wel een vrij oude versie. Ik heb nergens de versie die in XP zit, dus dat kan ik niet checken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op woensdag 01-02-2006 om 23:23:28
Het is volgens mij met IE mee geinstallerd. Kun je die installatie ongedaan maken en opnieuw installeren. Zou dat werken?
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 01-02-2006 om 23:24:33
wat dat betreft is MS vrij hardnekkig, denk dat je dan net zo hard de zelfde skin terug krijgt. Je kan het proberen, maar kost altijd zo veel tijd die ongein...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op woensdag 01-02-2006 om 23:35:45
Gelukt!
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Ik vond in de map Internet Explorer een bestand dat heette back.jpg. Ik opende het en zag dat het die paarse balk was. Klik en delete. Kijken of het weg was... en het resultaat was daar. Haha, mooi gefixt. Easy as that.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.