Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
oeh! ik weet het! ik weet het! ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk niet dat je het weet hoor het is niet iemand van deze site en toch zal vrijwel iedereen em kennen tot dusver weet alleen MX het denk ik zijn stuk is er uiteindelijk niet meer opgekomen ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
sticks ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
chillburgsfinest | ![]() | ![]() |
WHAHAHAHAHAAAAAAAA ![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
kijk wie we daar hebben![]() als jij me nou eens onblokked zal ik je het hele verhaal is haar fijn uitleggen ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
onze grote mattie chillburg. En ik weet wie erop komt, maar ik zeg niks ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
vadik.. hehe ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
mochtie willen![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Quote: Mx Fortune schreef op 18-06-2006 @ 17:03 onze grote mattie chillburg. Bespeur ik hier enig sarcasme? ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Oh, beter zorg je ervoor dat de spitzels dope zijn, beat is tof namelijk. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
daar hebben we al voor gezorgt de track is echt al weken af ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
waaaaaaaaarom krijgen wij hem dan nog niet te horennnn ![]() | ||
![]() | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Jongens mijn eerste audio op deze site komt op deze beat samen met surya mx en winne hij wordt heerlijk begin volgende week droppen we hem | ||
Quote: Kapowski schreef op 18-06-2006 @ 17:44 Jongens mijn eerste audio op deze site komt op deze beat samen met surya mx en winne hij wordt heerlijk begin volgende week droppen we hem whehehe... ![]() Duussssshhhhhhjjjj...... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hint: de 3e rappert heeft een zachte g. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 18-06-2006 @ 18:39 hint: de 3e rappert heeft een zachte g. Lilboss ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
en is brabo ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Chickenman. Duh. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
juan deej? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 19:03:14 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
tis kempi ![]() Je vader is een dealer en je oom is een zwerver.. ik voel'm al komen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
heerlijk dat emoticoontje ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 18-06-2006 @ 19:02 en is brabo ![]() dat is lillboss ook ![]() @ hieronder, ow hij zei mij dat hij kamper was uit brabant. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 19:30:47 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die woont in Maastricht? | ||
Nja... fuck it... hier is ie dan ![]() http://members.home.nl/mariannelauwers-lankes/DEMO-Ik-wil-niet-dat-je-weg-gaat.MP3 en de mirror: http://my.opera.com/paranoise/homes/MyMusic/DEMO-Ik-wil-niet-dat-je-weg-gaat.MP3 Comments are welcome! | ||
oowja... Ladies and Gentlemen, hier is hij dan.. de geweldige "dance-remix" van Kippekopje.. (lees, de beat is een beetje opgepitched op een onproffesionele manier, vandaar dat de geluidskwaliteit zo brak is, verder is er nul komma nul aan verandert) met het onovertreffelijke couplet van de dopeste MC van Tilburg: Kipman! ![]() NTB: let op de geweldige remix en mastering door hun super proffesionele beatmaker en het enorme talent op het laatste couplet! http://my.opera.com/paranoise/homes/MyMusic/Ik%20wil%20niet%20dat%20je%20weggaat(3).mp3 (even plakken.. linkt werkt niet anders... ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 18:32:22 ] | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
je link werkt niet edit: je hebt trouwens de definitieve versie niet eens [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 18:32:22 ] ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Quote: Kipman schreef op 08-08-2006 @ 18:31 je link werkt niet edit: je hebt trouwens de definitieve versie niet eens Wij zijn dan ook allemaal héééél erg benieuwd.. post hem aub zo snel mogelijk! Je fans kunnen niet wachten! ![]() | ||
![]() | ![]() |
komt vanzelf jongen geduld is een schone zaak ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
maar tot die tijd mogen mensen natuurlijk deze shit afkraken of leuk vinden zal mij een zorg zijn ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom zoeken jullie elkaar gewoon niet op, en schoppen jullie elkaar net zo lang- tot er één niet meer opstaat? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
word @ özcan.. mensen zijn hier gewoon echt te serieus en shit.. laatste tijd.. Quote: chillburgsfinest schreef op 08-08-2006 @ 01:37 Nja... fuck it... hier is ie dan ![]() http://members.home.nl/mariannelauwers-lankes/DEMO-Ik-wil-niet-dat-je-weg-gaat.MP3 en de mirror: http://my.opera.com/paranoise/homes/MyMusic/DEMO-Ik-wil-niet-dat-je-weg-gaat.MP3 Comments are welcome! klinkt lekker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 18:41:17 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
dit is de eerste keer dak serieus ben met fitty hier op nlhh ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
trek je er nix van aan kipman.. klaar ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: Özcan schreef op 08-08-2006 @ 18:38 Waarom zoeken jullie elkaar gewoon niet op, en schoppen jullie elkaar net zo lang- tot er één niet meer opstaat? Omdat ik daar weinig reden voor zie.. ik ben niet degene met haat en nijd-gevoelens. Ik kan er alleen maar smakelijk om lachen.. ![]() Buiten dat, ik ben Kipman hartstikke dankbaar voor de gratis reclame... ![]() | ||
Quote: Hyreme schreef op 08-08-2006 @ 18:39 klinkt lekker ![]() Thanx dude.. ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja gratis reclame geniet je wel van he ik ken ook nog wel wat mofo's die nog knaken van je krijgen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
omdat er demo staat: komt er nog uiteindelijke definitieve versie of zo dan ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: Kipman schreef op 08-08-2006 @ 18:44 ja gratis reclame geniet je wel van he ik ken ook nog wel wat mofo's die nog knaken van je krijgen Hahaha...mofo's?! weet je moeder wel dat je zulke taal gebruikt? ![]() Quote: omdat er demo staat: komt er nog uiteindelijke definitieve versie of zo dan ? jazeker... over een paar weken zie je kipman op de box met zijn definitieve dance-remix! Word een vette hit, let maar op! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 18:47:51 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Ej euh chillburg, heb jij toevallig een 19 inch TFT beeldscherm? | ||
Quote: -pascool- schreef op 08-08-2006 @ 19:00 Ej euh chillburg, heb jij toevallig een 19 inch TFT beeldscherm? hoezo dat? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Puur intresse | ||
Quote: -pascool- schreef op 08-08-2006 @ 19:11 Puur intresse heb momenteel een 21" crt in gebruik... oude Ilyama shizzle.. | ||
![]() | ![]() |
Ah oke, bedankt.. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
kvind kipie niet slecht hoor. vind ze stem iig vetter dan die van JF en MX ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hmm.. ik kan het eigenlijk niet zo diggen, beetje saai | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
kvind het nogal emo/gay, was dit nou waar die hype voor nodig was? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
emo shit is juist vet ![]() Quote: Huussuh schreef op 08-08-2006 @ 19:46 was dit nou waar die hype voor nodig was? daar heb je dan wel weer een beetje gelijk in [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 19:59:50 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] |