Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 03-02-2006 om 15:18:58
Electronic Arts maakte bekend dat The Godfather™ The Game op 24 maart in de Europese schappen ligt (21 maart in de Verenigde Staten). Dit langverwachte spel wordt in samenwerking met Viacom Consumer Products ontwikkeld door EA en is gebaseerd op het veelgeprezen boek van Mario Puzo en de klassieke film van Paramount Pictures. Over minder dan twee maanden mogen spelers over de hele wereld gaan intimideren en onderhandelen via het Xbox® Videogamesysteem van Microsoft, het PlayStation®2 computer entertainment systeem en de PC. The Godfather The Game wordt later dit jaar uitgebracht voor het Xbox 360™-systeem en het PSP™ (PlayStation® Portable)-systeem.

In The Godfather The Game van EA speel je mee in een van de beroemdste verhalen ooit. Kruip in de huid van een jongeman die zich net heeft aangesloten bij de familie Corleone, ontwerp je eigen gangster en werk je omhoog. Voor het eerst heb je alle bewegingsvrijheid in het klassieke verhaal van The Godfather, dat zich afspeelt in het New York van de jaren '40. Maak carrière als gangster en probeer het te schoppen tot Don. Hoe ver je gaat in de strijd om de macht is helemaal aan jou. Beleef de klassieke momenten uit dit meesterwerk opnieuw en geniet van de non-lineaire gameplay. Ondertussen ontmoet je onvergetelijke personages uit de film als Luca Brasi, Sonny, Tom Hagen en natuurlijk Don Vito Corleone zelf.

“The Godfather is een van de meest opwindende, dramatische en gedenkwaardige verhalen ooit. Daarom vonden we het belangrijk om voor de game een complexe wereld te creëren, waarin de speler alle vrijheid heeft. Je zit midden in de actie", aldus David DeMartini, uitvoerend producent van The Godfather The Game. “Hoe meer je het spel speelt, des te beter wordt het."

“Vanaf het begin wilden we de erfenis van The Godfather bewaken en spelers in staat stellen om rond te lopen in een wereld die is gebasseerd op een van de grootste films ooit”, zegt Sandi Isaacs, vice-president interactiviteit van Viacom Consumer Products. “Electronic Arts is een uitmuntende partner gebleken. We vinden het geweldig dat we een spel mogen presenteren waar spelers over de hele wereld naar uitkijken.”

The Godfather The Game wordt ontwikkeld door EA Redwood Shores, verantwoordelijk voor succesvolle series als Lord of the Rings™, James Bond enTiger Woods PGA TOUR® . Meer informatie vind je op www.info.ea.com of de officiële website van de game op www.godfather.ea.com. De leeftijdsclassificatie is 18+

paar sceenshots;

Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 03-02-2006 om 15:32:51
Lijkt me dope spel..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 03-02-2006 om 15:40:17
Quote:
Hyreme schreef op 03-02-2006 @ 15:32
Lijkt me dope spel..


ja , mij ook.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 03-02-2006 om 15:43:05
Quote:
RockyJ schreef op 03-02-2006 @ 15:40
(...)

ja , mij ook.

ja, mij ook
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 03-02-2006 om 15:43:13
Hoewel ik die preview zag bij gamekings waar ik toevalling langszapte.. en de besturing was niet echt soepel zeiden ze
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 03-02-2006 om 15:43:42
besturing let ik toch altijd wel erg op. ik wil dat besturing goed is.
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 03-02-2006 om 15:45:37
boeiend kan je zelf toch instellen
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 03-02-2006 om 15:48:06
nee dat is het niet.. ze bedoelen daar mee of alles wel soepel is.. kan je het goed spelen en is de besturing niet houterig en zwak en zo.. moet je niet 3 uur doen om iemand te verplaatsen en shit..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
brewer
Zeg Zwolle!
Gepost door brewer op vrijdag 03-02-2006 om 15:48:11
dope dope!
----------------------------------------
Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde?
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 03-02-2006 om 15:50:55
houterig?? als die graphics al zo vet zijn..
ik denk t echt niet.. aan deze game is veel geld besteed,, en heeeeel veel tijd en wordt door veel mensen al naar uit gekeken dat hij komt..
dan zal die besturing echt nie kut zijn hoor
en als het niet helemaal naar jou wens is dan wen je daar toch wel aan
brendan
sir
Gepost door brendan op vrijdag 03-02-2006 om 15:53:50
Quote:
Boswottels schreef op 03-02-2006 @ 15:50
houterig?? als die graphics al zo vet zijn..
ik denk t echt niet.. aan deze game is veel geld besteed,, en heeeeel veel tijd en wordt door veel mensen al naar uit gekeken dat hij komt..
dan zal die besturing echt nie kut zijn hoor
en als het niet helemaal naar jou wens is dan wen je daar toch wel aan

haha grapihics op intenet bladen etc etc zijn altijd mooier dan ze er uit zien dus das een beetje onzin
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op vrijdag 03-02-2006 om 15:57:51
ik vind de graphics vet tegenvallen, als je screenshots ziet van andere spellen zien die er 10x doper uit.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 03-02-2006 om 16:00:29
als ze lelijker zijn dan de screenshots dan moe je nadenken of je wel zo'n goeie pc heb
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 03-02-2006 om 21:58:42
Quote:
Boswottels schreef op 03-02-2006 @ 15:50
houterig?? als die graphics al zo vet zijn..
ik denk t echt niet.. aan deze game is veel geld besteed,, en heeeeel veel tijd en wordt door veel mensen al naar uit gekeken dat hij komt..
dan zal die besturing echt nie kut zijn hoor
en als het niet helemaal naar jou wens is dan wen je daar toch wel aan


The Getaway is ook heeeel veeel geld aan besteed, en die was ook niet echt geweldig

Quote:
Boswottels schreef op 03-02-2006 @ 16:00
als ze lelijker zijn dan de screenshots dan moe je nadenken of je wel zo'n goeie pc heb


en dit is ook onzin
veel screenshots zijn nep, opgeleukt door de producer of soms zelfs gewoon een kunstwerk, maar niet in-game
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-02-2006 @ 21:59:50 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 03-02-2006 om 22:22:48
Ik vind dit maar niks, kuthype. Denk sowieso niet dat het beter wordt dan Mafia, dat was echt heel erg vet. Volgens mij is het spel ook nog lang niet af, maar goed, ik zie wel wat het wordt.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 03-02-2006 om 23:14:50
hele dikke word dek ! Maffia was echt een hele goede game

deze game krijg ik soieso me moeder ript alles wat nieuw is enzo
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.