Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 21:58:33
ik zit met een probleem met cool edit, ik wou weer eens op gaan nemen en alles ging goed todat ik mn eerste 16 bars wil terug luisteren. ik heb de beat in track 1, en de mic in track 2.. normaal verloopt dit goed en zijn deze 2 dus gescheiden. maar nu hoor ik én de beat én mn stem beide in track 2. dit is vervelend want zo kan ik het volume van mn stem niet boosten omdat de beat dan ook meegaat enz. wie weet hoe ik dit oplos, ik heb alles geprobeert ... en nee ik ben niet zo dom om meerdere record knopjes enz open te hebbe staan.. ben degene die me helpt erg dankbaar
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-02-2006 om 22:48:33
Het klinkt als een probleem in je settings. Misschien zou je een screenshot kunnen plaatsen, dan kan ik beter zien wat er aan de hand is. Dus plaats even een plaatje door die bij een uploader deze neer te zetten.

Ik gok dat er een instelling is veranderd.Check dus ook even je options , of ze niet als "mix multitrack" staan o.i.d.
Verder kan ik je op dit moment niet helpen !
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 22:50:54
jah ik ben geen expert, mar bedankt voor de info hoe moes ik die screenshot plaatse?

----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-02-2006 om 22:53:46
open je cool edit --> doe tot waar je probleem is --> druk op printscreen --> open paint --> druk op ctrl+v --> drop op file --> druk op opslaan (als) --> druk in mijn post op het woordje "uploader" --> druk op browse (file ) --> druk op de naam van het plaatje --> druk op ok --> copieër de link en maak in dit topic een nieuwe post aan --> typ : [ img] de link [/ img] (zonder spaties ) lukt wel , toch ?
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 22:57:16
oke there we go, maar waar kan ik t beste shotje van make van t algemeen scherm of van welke opties ofzo ?

----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-02-2006 om 22:59:02
doe anders van beide
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:02:20
oke ben bezig, kweet ik klink dom maar die uploader kank nie vinde

en ik moet en zal da probleem wel dr uithale
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:05:15
sorry was te dom snappet al
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-02-2006 om 23:05:32
miss het oranje woordje in me post "uploader"

Uploader
http://www.imageshack.us.com
Hier klikken

nu wel ?
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:08:39
jaha sorry ammel veel moeite, heel mn vrijdag avond verneukt, kdenk lekker opneme eindelijk, is heel die instellinge zooi of weetiket verneukt.. en nou is volges mij plaatje ook nog s te groot om te uploade
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-02-2006 om 23:12:36
sla hem op als jpeg ( liever nog bmp ) en anders haal je er een stukje vanaf ( zoals je achtergrond , van je pc ) en anders danne...zoek je het maar uit

haha , nee...maar ik kan je anders niet helpen , dus zul je toch ff wat moeten doen aan je plaatje gap !
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 03-02-2006 om 23:12:50
Dan moet je bij paint als je gaat opslaan, bij opslaan als type kiezen voor jpeg.
Je slaat hem nu waarschijnlijk als bmp op en dat is vrij groot.
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:13:13
heb je geen msn ofzo of iets waardoor t iets sneller gaat, want die shots zijn te groot enz enz hoop gezeik. kheb ook al geprbeert met uninstallen en shit
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:15:57
alst goed is doet ie t nou gelukkig eindelijk
----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
eldroco
Gepost door eldroco op vrijdag 03-02-2006 om 23:18:20

----------------------------------------
als overal wegen zijn is alles weg..
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0188 sec.