Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
HazeOner
the bound feed the gagged
Gepost door HazeOner op zaterdag 04-02-2006 om 12:52:45
Dit is mijn eerste tekst dus misschien krijg ik van jullie helemaal geen fockin' respect... Maar dat trek ik me niet aan ook al laten jullie me in de kou staan. Want dan trek ik warme kleren aan maak een vuist en ga er dan weer tegen aan. En probeer me dan niet meer uit de weg te gaan want dan zal ik proberen je met m'n rijms in maandenlange coma te slaan.

Dus probeer me maar te dissen, dan kunnen ze je lijk uit de Schelde vissen om je dan maar gewoon in die oude bodybag te ritsen. En na al die tijd te hebben rotten zal je wel hard stinken alsof een kat haar geurtje tegen je been heeft liggen spritsen.

Dus vergis je niet, ook al is je lul groter dan de doorsnee grasspriet. Ik kom gewoon op je af met of zonder fockin' beat.
Voel je het al warmer worden? Heb maar schrik want ik vul je anaal gaatje vol heerlijke Belgische friet en film het dan als je dat onder dwang moet eten - je zal me dan nooit meer vergeten.
En dan plaats ik deze snuff op het internet tot de hele wereld jouw intieme gaatje heeft gechecked. Geen respect!!

Ik kom eraan - dus pas maar op want ik ga er grof tegenaan. Zoals een teef die wild word op mijn gepiercte banaan - ze is al tien maal gekomen en ze wil gewoon nog verder gaan. Ik heb die bitch maar afgemaakt omdat ze niet kon stoppen en hierdoor is al het vel van mijn dikke lul geschraapt.

Haha

sorry... eerste probeersel... is nog veeel werk aan
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 04-02-2006 om 12:53:41
Gebruik even wat enters na elke bar, maakt het lezen wat makkelijker. Dit lijkt wel gewoon een verhaal.
HazeOner
the bound feed the gagged
Gepost door HazeOner op zaterdag 04-02-2006 om 12:54:32
aaight... zeg het nog er is nog veel werk aan...
whoehaha
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 05-02-2006 om 13:25:33
sinds wanneer mag je die topic naam gebruiken?
----------------------------------------
argh
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 05-02-2006 om 13:25:55
Srry moet ff bitchen
----------------------------------------
argh
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.