Index / [arch] Battle corner / | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Audio Min 30 Sec Max 90 Sec Max 2 Beats Taal Naar Eigen Keuze Die De Meesten Begrijpen (Engels of Nederlands..geen spaans ofzoiets) 3 0 is KO anders door tot de 5 Geen Deadline.. Succes Dit Geld Als Mijn Checc In. ~1 | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
iam in suc6 | ||
![]() | ![]() |
ga je miskien dit jaar nog droppen ofzow | ||
![]() | ![]() |
laat dit maar hangen denk ik zo,ik drop vnaaf me shizzle en dan heb ik gewoon gewonnen damnzz he![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FinD schreef op 05-02-2006 @ 15:12 Geen Deadline.. ~1 | ||
![]() | ![]() |
ja dat snap ik,maar ik vind het gtewoon etring irritant dat hij nog steeds nix heeft gedropt snap je ![]() | ||
![]() | ![]() |
jij hebt tog ook nog niks gedropt? wat geeft jou vrijstelling? | ||
![]() | ![]() |
omdat hij eerst zou droppen | ||
![]() | ![]() |
ahja, nou laat zien dat je ballen heb en drop jij dan eerst.. | ||
![]() | ![]() |
jah dat zeg ik net ik drop vanaaf ![]() | ||
![]() | ![]() |
dan heb ik niks gezecht, succes ermee | ||
![]() | ![]() |
chek me song @ www.soundclick.com/realweirdo | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je rapt echt onverstaanbaar, je moet beter articuleren en hebt veel flowfouten.. verder klinkt je stem niet mooi zuiver en heb je soms dat de track kraakt als je hard spitt, welk programma gebruik je? ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
het klopt wel dat deze track een beetje verrot klinkt want ik heb um met een behoorlijke kut mic opgenomen,als ik met de studio mic van een kameraad opneemt klinjkt het beter,ik neem op met adobe audition 1,5 | ||
FinD | ![]() | ![]() |
www.soundclick.com/FinD(nl) y0, ik heb in die uitdaging vermeld dat ik het druk had deze maand man... Maar whatever... Vote'Z Up! ~1 | ||
![]() | ![]() |
Quote: FinD schreef op 27-02-2006 @ 01:28 www.soundclick.com/FinD(nl) y0, ik heb in die uitdaging vermeld dat ik het druk had deze maand man... Maar whatever... Vote'Z Up! ~1 jah man sorry daarvoor,dezde heb je tog al vgewonnen omdat niemand me kan verstaan met die tyfus mic van mij | ||
FinD | ![]() | ![]() |
ok.. ehm,, whatever..maar ik zou wel graag feedbacc willen krijgen ~1 | ||
Panther What I Do Is My Focking Bussines... |
![]() | ![]() |
Find was ook niet echt verstaanbaar de muziek was iets te hard vergeleken met je rap. Het was wel beter verstaanbaar dan Real-Weirdo. Oefen wel allebei kwa flow omdat het soms niet helemaal lekker uitkwam. Real-Weirdo je hebt wel een beetje vreemde stem is geen probleem maar je moet het daardoor vind ik persoonlijk extra verstaanbaar maken ook bij jou vond ik de flow ook niet lekker gaan. VOTE gaat naar FinD | ||
FinD | ![]() | ![]() |
ok, bedankt voor feedbacc en vote FinD 1 Weirdo 0 ~1 | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Heb eerst die van FinD geluisterd. Zet es wat power achter je stem man, je klink alsof je net 5 minuten wakker bent en gister 5 liter vodka op hebt, Je rapt ook vrij buiten de maat soms (teveel woorden in een maat) en wat is dat stukje op het eind man?! Naja tog probs doe je ding en veel succes verder die van Real-Weirdo blijkt pleite te zijn dus vote naar finD | ||
FinD | ![]() | ![]() |
ok ok bedankt.. 2-0 Ik ~1 | ||
Index / [arch] Battle corner / |