Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Houdt het niveau hoog graag. Regels: - 1 line - Niet na jezelf - Multi moet - Punchen moet Een nieuw topic, verse start, nieuwe line; Je moeder is te dik want, (jullie verder met multi op 'dik want') | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik stik bekant als ze op mn pik beland | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Strijker moet leren multi's maken want andersverpletter hem als ik land Edit: beter gemaakt [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2006 @ 20:36:53 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Je stijl is doorzichtig als van die superlauwe frisdrank. (die is ook doorzichtig je weet) | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 06-02-2006 @ 20:49 Je stijl is doorzichtig als van die superlauwe frisdrank. (die is ook doorzichtig je weet) Jouw styl is ondoorzichtig als een koude misbank ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
En jou stijl stinkt als zure ouwe pis man. ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Deze gast heeft de vogelgriep omdat hij een rauwe kip chapt [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2006 @ 23:23:43 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ik hou me pik hard als ik in je louwe chick stap... maak d'r kouwe clit nat als ik 'm er douwend in ram. Weet dat ik in geintjes van jou niet in trap, ik verbouw je kin als je weer met te flauwe shit grapt. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Span je toch niet zo in gap. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
doe ik niet, da's shit die ik in een wip klap. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Ik ben die goddelijke huisbaas die je als Jezus uit je krib trapt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Je flipt gast, ook al heb je geen ballen en ben je geen flipperkast, buk 1 keer en raad maar es wie 'm d'r in jast. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Jij vult alleen gleuven met je pinpas, terwijl mijn fallus nog niet half in je vriendin past. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Jij vult gleuven met je pedopas omdat je je fallus in een kind ragt ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dan is het maar goed dat ik geen gay ben, want je bent zelf nog een kid tjap. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Tis niet wat die kid dacht; want het was smegma wat aan zn pik zat ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik schop tegen ballen, wilde jou schoppen maar kwam erachter dat ik in het nix trap ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 07-02-2006 @ 12:18 Ik schop tegen ballen, wilde jou schoppen maar kwam erachter dat ik in het nix trap Ik laat jouw zegen vallen, want alles is al gefixt pap ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Arme drommel, als jij ergens op rijdt is het een riksja. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Ja ik heb er een, maar jij jat hem via Siska ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
uuh.. Siska? Als je nu echt niks zinnigs kan droppen, post dan niks ja. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
jah en stop met dat gezwans, gelul over leuters en die pikpraat. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom? Omdat jij er liever één slikken gaat. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Dan gaat die kill echt flippen, maat ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Je bent gesneden uit zwak hout als 't bed van je meisje dat tijdens 't wippen kraakt. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dude komt al klaar als de hand van ma tokkie per ongeluk zijn lippen raakt | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Spliff, de gast die als onbewaakte kroonjuwelen om pikken vraagt ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
![]() | ![]() |
Huntr wil te graag, nog steeds op jacht totdat z'n shit vergaat, is een maagd, mist de daad en voelt zich daarom minder waard. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
En jij bezocht voor die zin elke site waar rijm shit op staat ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
![]() | ![]() |
leer eens skilss krijgen, Want dat kost je kop maat [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2006 @ 23:53:37 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 07-02-2006 @ 23:52 leer eens skilss krijgen, Want dat kost je de kop maat skeere kill: zwijgen! kanqer op met je korkpraat ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
skeere kill: zwijgen! kanqer op met je korkpraat Zweer het, ik eis het, want dan kan ik weer door gaan ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
probeer es te rijmen, man je bakt er geen fok van [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2006 @ 12:53:34 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
huntr, hou het niveau hoog als een plafond man | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ik schiet je met men pijl en boog 'au' ja dat komt an! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 08-02-2006 @ 12:52 probeer es te rijmen, man je bakt er geen fok van Check die bitch is geinen, Jan je komt uit mn slokdarm (en was dat een serieuze reactie ![]() ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
och arme.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 17:44:46 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
verlengt ie de multie weer met 1 lettergreep.. die bitch MoD dan he | ||
![]() | ![]() |
je zalm ligt op sleeptouw, dus mininister bott, hang ze [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 23:17:52 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
fuck jouw reply, ik ont- arm je ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
dan word ik dus rijker, ik verscheur je slokdarmen. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Fuck je kop van je romp, kga je romp van je kop knallen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik boss harder, ook al heb ik vandaag hoofdpijn. | ||
Als je schedel inhoud heeft moet het lood zijn. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme's rijmpjes: 13 in een dozijn. | ||
Fok die bragg n boast rijms, aan t eind van mn verse moeten er minstens dertig dood zijn. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
slet ik post leip als rappers dope zijn | ||
Ik hijack n stoomtrein waarmee ik naar Emmen-Oost rijd. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
eyo gek ik roof tijd, als een juwelier berovend konijn. | ||
Ow fijn, ik steek je banden weer lek. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |