Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
mcmoes Gepost door mcmoes op dinsdag 07-02-2006 om 14:08:52
MCMOES

ewa mensen zet wat meer aktie het is saai hier man ik daag iedereen uit voor een batle maar niemand durft kom op beetje competitie.
nog een tekst:

Je kunt altijd opnieuw beginnen!

Reff//
Terug uit de bak voorwaardelijk vrij/gelijk beats en raps en platenmaatschappij/op zoek naar die flikkers die aan het bossen waren toen ik vast zat/leef met de dag en drink mijn zakken plat /Geef mij geld en wijven/ en ik zal levend blijven/Meer hossel verkijven en schrijven/En bijblijven/bij deze tijd/ik hou me cool en blijf werken aan men nijverheid/
een gekke geflipte jonge met vele schijt/en van z`n verleden heeft hij vele spijt/
je kan niet weg en dus je blijft geheid/mensen stellen veel opties bieden geen zekerheid/
laten we opnieuw beginnen fuck verledentijd/ het is vaak bewezen/
je kunt er over lezen/je pakt geld geen bluf en dan wegwezen/
bredanoord style alweer herezen/ gelijk weg van hier zonder maar iets te vrezen/

reff//

Wat weten jullie nou doe niet zo interessant/ alsof je mij wilt helpen jij gore bijdehand/
Je hebt deze val gepland /voor mij is Nederland/ rot en niks anders want het zet me aan de kant/ zelf je eigen leraren die helpen je niet meer/ ze proberen me te kraken dat gebeurt keer op keer/ook al ben ik nou een rapper en voor altijd in de leer/ik heb ook een hart en bij mij doet het zeer/en dus ik blijf je pakken steeds weer en weer/ met haat van dhc meer dan ik begeer/ prijzen die worden gewonnen en weer geïnd door mij /mijn hatelijke lach zorgt voor razernij/ ben zo vaak opgepakt en ik heb nou pij/je kan zeggen wat je wil haat maakt me blij/
Ik ben niet meer te nakken ik blijf bij en bij/overal op Internet daar zie je mij/ er komt een tijd dat je kikt op mijn dope flow/ net als coke en snuif wil je mij dan zo/een gokverslaving is te weinig gezegd/ en mijn verhaal die word nou uitgelegd/

ref//
je pakt de bus s`morgens al om 7 uur/je kijkt de raam uit en denkt wat is het leven zuur/
tussen ik en jij klikt geen enkel verband/ik ben een jongen met een bril en een gezond verstand/ik laat jou m`n leven kijken van de andere kant/vertel mij maar de waarheid ben ik goed beland/het ging eerst goed dat heb je nou verpest/maak je niet druk goeie jongen het leven is een test/ik sluit me op in mijn problemen en vergeet de rest /ik hebt zoveel dorst en je word nooit gelest/doe gewoon rustig aan en op school je best/tranen helpen mij niet meer ik zet ze om in teksten/ik ben nog steeds mcmoes die dope relaxte/
krijgen overal kritiek van mensen uit de buurt/geeren flipt dit leven is verzuurd/
ik ben een man en hou me strak aan mijn eigen plan/ik kijk de dood in de ogen wat moet ik anders dan/ ik ben verkeerd omdat ik echt niet anders kan/ ik voel me achtergelaten in een buiten wijk/maanden niet geslapen ik sta de dood te kijk/ ik word bleker en bleker dus reageer gelijk/ pliezzz help mij/ wie staat er aan me zij/ en als ik dood ga wie is er dan nog bij/
en waarom haat je mij/ een glimlach van jou die maakt me jaren blij/
je kent me tog/ik was nog 11 voordat ik leed aan gezichtsbedrog/ ik kleed me aan als een dief want wat heb ik nog/ als ik een kogel had zat hij nou in mijn kop/ ik zie hoe ik leef ik ben een flop/ daarom heb ik een keus waarom ik met dit leven stop/ ook al zit ik vast ik kom er weer uit/ gelijk weer op mijn plek chek fit geeren-zuid/ik sta bekend om een tactiek omdat ik met woorden fluit/ je kan opnieuw beginnen/ dus voordat ik weg ben pliezz lees mijn laatste zinnen/
ref//
nou laterzzzzzzzz
breda-noord
mcmoes
www.mcmoes.be
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 07-02-2006 om 14:17:31

tantu hard


oohja uitdagen doe je in het 'uitdagingen topic' in de battle corner!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-02-2006 om 14:49:12
kick to euhmz sja.... AUD ofzo...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.