Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
xvigilantx Gepost door xvigilantx op dinsdag 07-02-2006 om 16:36:17
Beste forummers ik vraag graag even jullie aandacht voor het volgende!

Op vrijdag 10 en zaterdag 11 maart 2006 programmeren tientallen podia, clubs en muziekcafés in Nederland 4WARDS. Dit is een Jaarlijks terugkerende fundraising en awareness campagne van Music Mayday waarbij de opbrengsten gaan naar jongerencentra in Afrika

Van een veiling tot een talentenjacht, van Rock tot Hiphop, van gezellig een biertje drinken tot helemaal los gaan op je favoriete houseplaten. Alles kan tijdens de 4WARDS campagne! Voor ieder wat wils.
De 4WARDS campagne vind plaats door heel Nederland, daarom staat er voor ieder wel iets op het programma dat in zijn of haar smaak valt!

Er doen een hoop grote clubs mee dus check daarom snel www.4wards.nl!
Wil jij naast het bijwonen van de 4WARDS feesten ook graag een steentje bijdragen in de promotie in bijvoorbeeld een club/cafe bij jou in de buurt? Aarzel dan niet en mail me op b.brouwer@musicmayday.nl
rame
Gepost door rame op dinsdag 07-02-2006 om 17:05:09
ik neem aan dat de artiestenlijst op de site nog aangevuld moet worden? ik zie er nu in ieder geval nog niks tussen zitten
xvigilantx Gepost door xvigilantx op woensdag 08-02-2006 om 16:07:05
Quote:
rame schreef op 07-02-2006 @ 17:05
ik neem aan dat de artiestenlijst op de site nog aangevuld moet worden? ik zie er nu in ieder geval nog niks tussen zitten


Hoi Rame, ik raad je aan om als je een leuke club ziet even op hun site te kijken voor het programma. Wij houden ons zelf namelijk niet bezig met de programering, die laten we aan de desbetreffende club over.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-02-2006 om 16:28:05
zoals wij met Hedon deden vorig jaar.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0056 sec.