Index / Studio- en audiotechniek / | ||
infino Utreg ![]() |
![]() | ![]() |
hey ik schrijf al een hele tijd teksten, maar ik ben sinds een paar dagen bezig met een eigen beat proberen te maken. Nou heb ik al FL Studio gedownload en begin het een beetje door te krijgen, ik wil alleen even iets vragen: ik heb nu een beat van 4 patterns en die wil ik dan achter elkaar zetten en als geheel stuk of 20 keer laten herhalen of zo...is dat mogelijk? en hoe dan? alvast bedankt ---------------------------------------- ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja daar heb je de playlist voor. Zet in de playlist het aantal malen dat je de patterns wil herhalen achter elkaar ---------------------------------------- Days to come | ||
infino Utreg ![]() |
![]() | ![]() |
aight bedankt ---------------------------------------- ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris | ||
infino Utreg ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien doe ik het fout, maar met dat gezeik in die playlist dat ik die balkjes moet plaatsen dan heb ik ze niet in regelmaat omdat het priegelwerk met de muis is of zo, wat kan ik hieraan doen? kan je ook niet bijvoorbeeld selecteren, 1,2,3,4 (repeat) op de een of andere manier? zeg ajb wat de juiste methode is voor dit soort shit ---------------------------------------- ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet gewoon laten "snappen", dus dat je per bar of maat of whatever kan tekenen. ( ik kan het niet duidelijk uitleggen, heb hier ff geen fruity voorhanden ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2006 @ 20:47:11 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Maus | ![]() | ![]() |
Precies , zoek die snap.. staat rechtsboven als vink optie cheers | ||
Maus | ![]() | ![]() |
trouwens , volgens mij zit er ook wel een tutorial bij om gauw en makkelijk een beatje te maken, de basis weet je. gewoon ff lezen en dan snap je het zo. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
pssst![]() | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
hm, is dit het fruity topic? leek me nogal onzinnig om een nieuw topic aan te maken, dus vraag ik het hier excuses voor als dat fout is bestaat er een aif player voor fruityloops ofzo iets waardoor je aif kan gebruiken in fruity? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Deze vraag wordt trouwens bizar vaak gesteld. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
maakt niet uit, zolang ie maar niet bizar vaak door dezelfde persoon word gesteld ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
maar goed, bestaat ie? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
als je ook maar 5 seconden uit je doppen kijkt kan je het vinden ,maarja niet iedereen is zo slim als freek en anderen intellectuelen. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Word naar freek: -edit- sorry, toch niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2006 @ 17:33:07 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 22-03-2006 @ 17:32 Word naar freek: -edit- sorry, toch niet. ? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Je zou ook gewoon de vraag kunnen beantwoorden ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Mijn standaard (hiphop) bass ruist als de madderfakker.Eerst deed hij dit niet. Weet iemand hoe ik dit weer normaal instel![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
BToTheB Wiet je rookt et wel of je rookt er niet ![]() |
![]() | ![]() |
googlen naar nieuwe sounds fruity sounds zijn zwaar kut ---------------------------------------- soms praat ik niet zelf ik ben beetje schizo ~ Bizon | ||
Index / Studio- en audiotechniek / |