Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 31-10-2002 om 11:35:42
RIJSSEN - Volgens de SGP in Rijssen is er verband tussen de dood van prins Claus, de moord op Fortuyn en de vloedgolven van deze zomer. ‘Allemaal gevolgen van de verbroken relatie met God.’



Het valt fractieleider H. Voortman van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) in Rijssen steeds weer op: er ís verband tussen de dingen. Het overlijden van prins Claus, het vermoorden van Fortuyn en wateroverlast in het stadje? ‘Allemaal gevolgen van de verbroken relatie met God’, stelt de SGP in de algemene beschouwingen, een reactie op de gemeentebegroting. Voortman had geen bijzondere reden voor het aanhalen van de gebeurtenissen. ‘Het is niet omdat er juist dit jaar extra veel ergs is gepasseerd. Nee, het valt me iedere keer weer op. Ik had ook de terroristische aanslagen of een probleem als aids kunnen noemen. Alleen dit keer heb ik er eens extra de aandacht op willen vestigen. We hebben allemaal gezondigd. Hadden we dat niet gedaan, dan was dit niet gebeurd. Hoe erger je het maakt, des te meer straffen ons treffen’, zegt de SGP’er. ‘Anderzijds zegt de Heer: ‘Degene die goed doet zal Ik mijn heil doen zijn’.

PvdA-burgemeester J.A.H. Lonink noemt het ‘niet kies’ dat de SGP met de dood van beide prominenten en de wateroverlast onlogische verbanden legt. ‘De suggestie wordt gewekt dat er een ‘groot gebeuren’ gaande is.’ Lonink verwijst zo naar ‘Het grote Gebeuren’ van de schrijver Belcampo, getogen in het Reggestadje. Daarin beschrijft hij de Dag des Oordeels in Rijssen.

Lonink vindt zulke uitspraken niet in algemene beschouwingen horen. ‘Daar komt bij dat de SGP de denkwijze niet toelicht.’ Lonink zegt namens het college van B en W dat bij de begrotingsbehandeling niet zal worden gereageerd op de SGP-visie


http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/0,2622,1650-Voorpagina__1298629_,00.html />
Jezus, in welke eeuw leven die mensen?
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 31-10-2002 om 11:46:06
werkende versie link

Sja het blijven Tukkers....
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 31-10-2002 om 12:04:07
Quote:
creech schreef op 31-10-2002 @ 11:46:06


Sja het blijven Tukkers....
Ik ook
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.