Index / Algemene zaken / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jammer dan Quote: Katja Schuurman gaat trouwen. De 30-jarige actrice en presentatrice stapt in het huwelijksbootje met acteur Thijs Römer, zo heeft het paar vandaag officieel bekend gemaakt. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef ze 8 maanden. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
leuk ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ach ja ik wou toch niet met Katja trouwen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ja zoiets hoorde ik ook noedels je had haar afgewezen? | ||
![]() | ![]() |
Nou zover zou ik ook weer niet gaan ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
lucky bastard | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 09-02-2006 @ 12:57 lucky bastard | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
ah kut, en ze had het me nog zo belooft..![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Leuk. waarom moet ik dit weten. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Zal niet lang duren ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 09-02-2006 @ 12:22 Ik geef ze 8 maanden. Ik ga mee en verhoog met 4. Een jaar moet toch te doen zijn... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Hehe haters ik wens ze een gellukige toekomst met veel babies een huis, een golden retriever, 4 cavia's en een goudvis ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 09-02-2006 @ 12:22 Ik geef ze 8 maanden. haha ik verlaag met 4.. en ik vind die katja een goedkope muts.. weet niet wat mensen zo in haar zien.. | ||
![]() | ![]() |
Katja is cool gek ze is nice om te zien, grappig en slim ja ik zei t katja is SLIM en die katja/bridget combi is helemaal gruwlijk grappig ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
slim is weer t ander uiterste.. ze is niet dom. | ||
![]() | ![]() |
omgebouwde kelly die is dom maar om nu te zeggen dat katja slim is | ||
![]() | ![]() |
Laten we het zo zeggen, ze is niet op haar achterhoofd gevallen dat beter geformuleerd? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: met acteur Thijs Römer ![]() ---------------------------------------- .... | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 09-02-2006 @ 12:20 Katja Schuurman gaat trouwen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken die hele Thijs Römer niet btw.... Is dat erg? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken die gozer ook helemaal niet... ...But he sure is a lucky bastard. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 16:26:44 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja dat is heel erg, hij is trouwens ook acteur en de zoon van "Baantjer". En zwaar lekker.Stomme katja Beetje mijn schatje afpakken ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
je hebt altijd mij nog replay.. ![]() ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Juist.... Lelijk dus. ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 09-02-2006 @ 16:31 je hebt altijd mij nog replay.. ![]() ![]() *kuch**kuch* | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Thijs Römer.. is dat familie van Baantjer? Maar uhm ja leuk voor Katja, doei. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 09-02-2006 @ 16:34 Thijs Römer.. is dat familie van Baantjer? jah, de zoon | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, want "Baantjer" heet in het echt namelijk, Piet Römer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Slim hoor, dat zeg ik net. Stelletje mafketels ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ok goldfinger | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
de enige echt THIJS NOGWAT!!! tadaaa edit: als GEPOST lamaaa [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 16:39:02 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
laat maar [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 16:39:21 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Owh whaha niet gelezen sorry. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
wel minder, ik hoop dat we snel een nieuwe krijgen ---------------------------------------- betta believe that | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
echt z'n gluiperige kakker, ghrrrr ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 09-02-2006 @ 16:16 (...) neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
leuk voor d'r, katja is dope. zolang ze niet zingt.. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
nah op je 30ste wil je ook eens wat anders hea ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 09-02-2006 @ 16:37 ok goldfinger Hahaha ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja heel leuk![]() Ask spade for uitleg. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2006 @ 18:49:21 ] ---------------------------------------- .... | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 09-02-2006 @ 16:29 Ja dat is heel erg, hij is trouwens ook acteur en de zoon van "Baantjer". En zwaar lekker.Stomme katja Beetje mijn schatje afpakken ![]() Ziet als we ze uit elkaar halen is iedereen tevreden ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
kut! ik wou met Thijs Romer trouwen.... ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Had je zoiezo peg gehad, want anders ging ik met hem trouwen![]() ---------------------------------------- .... | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
Gaat ze trouwen?? ze is 2 weken terug nog geneukt door 50 Cent anders hihi... ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
thurgood![]() |
![]() | ![]() |
doe me dan bridget maar ---------------------------------------- ik hou het rustug | ||
Anxuish Free Your Mind And Your Ass Will Follow ![]() |
![]() | ![]() |
Bridget is scary man. Maar wgaf of katja gaat trouwen? ---------------------------------------- Because we not all come from the same tree, does not mean that we dont origine from the same ground. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ach, ik vond haar toch al niet leuk meer ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Algemene zaken / |