Index / Studio- en audiotechniek / | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
hoe kan je je vocal sratchen, maar zonder hardware ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
er zijn wel programmatjes voor, maar degen die ik heb gehad zijn KUT ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
vinger op de plaat? zoals dat hoort [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2006 @ 22:04:34 ] | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
lees mijn eerste bericht nog eens, grappenmaker ![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoel er alleen mee: scratchen hoort gewoon met hardware en niet met software | ||
chillburgsfinest | ![]() | ![]() |
Daarvoor zijn meerdere goede VST-plugins te vinden, en ook Fruity Loops beschikt standaard over een perfecte plugin daarvoor... ![]() | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
kan je dan de naam van die plugins geven? alvast bedankt ![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
mip heeft gelijk, doe het of echt, of niet. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
die bij Fl is vet kut | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
maakt niet uit dat het niet echt is, ik ben ook niet 'real hiphop' ![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
joRisMa Liefde zonder haat bestaat niet |
![]() | ![]() |
virtual dj kan je denk ik nog het beste scratchen. ik post wel ff een screenshot edit: check ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2006 @ 19:08:48 ] ---------------------------------------- Liefde zonder haat bestaat niet, dat gaat niet. Net zoals die hiphopscene die wacke emcees geen plaats biedt. | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
dat gescratch kan je toch niet opslaan? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dio_Deus schreef op 12-02-2006 @ 19:32 dat gescratch kan je toch niet opslaan? Stap 1: Druk op REC... | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
wtf? ![]() ik dacht dat dat voor recorden met de mic was ![]() iedereen bedankt voor de medewerking ![]() ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Quote: Boswottels schreef op 12-02-2006 @ 13:38 die bij Fl is vet kut Ghahaha... je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan ![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
die van virtual dj is ech kut ! digitaal scratchen is trouwens behoorlijk gay. Leuk voor een keertje, maar het ECHT werk vindt ik toch duidelijk leuker ! | ||
Quote: Mx Fortune schreef op 12-02-2006 @ 20:37 digitaal scratchen is trouwens behoorlijk gay. Leuk voor een keertje, maar het ECHT werk vindt ik toch duidelijk leuker ! tja... dan is een hercules dj console of de proffesionele variant daarop van Behringer een leuk alternatief voor vinyl... echt scratchen... maar mp3 gebruiken dus ook eigen samples kun je zonder probleem scratchen ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja het is wel jammer dat het zo moelijk moet. Ik bedoel ik zou niet weten hoe je analoog gescratch op je pc opneemt? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chillburgsfinest schreef op 12-02-2006 @ 20:35 (...) Ghahaha... je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan ![]() haha bij mij gaat ie altijd veel te snel ![]() | ||
gewoon de bron (platenspeler, dj console, proffesionele cd-speler met scratchweel...what ever) aansluiten op je line-in van je soundcart.... en dan opnemen. ![]() | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
Quote: chillburgsfinest schreef op 12-02-2006 @ 20:35 (...) Ghahaha... je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan ![]() hoe werkt ie dan? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik krijg binnekort les van een kennis hoe te scratchen (met hardware natuurlijk) ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
In fruity kan je btw ook nog met wave traveler spelen toch. Dan laad je een bepaalde sample in, dus gewoon een snare ofzo. Dan zie je een diagonale lijn recht lopen en als je 'm dan afspeelt hoor je gewoon de snare, als je de geluidsgolven anders tekent (op en neer golvend ofzo) creeer je een scratch geluid.. moetje wel precies goed zetten als je wil dat het ergens naar klinkt en het werkt helemaal neit fijn is gewoon domme shit natuurlijk, maar nu weetje 't wel. | ||
Index / Studio- en audiotechniek / |