Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
ZwijgendeVerlening Baas. ![]() |
![]() | ![]() |
ok dus luister, ik dacht net ''laat ik is kijken wie er allemaal online zijn gek!'' dus je raad al wat ik zag, onvermijdelijke shit: ![]() hij was weer aan het editten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2006 @ 23:20:26 ] ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 14-02-2006 @ 23:14 Maar natuurlijk mag je m'n adres... nietbestaandeadreslaan 00 0007 QB Ilussie ik wil wel mooie rozen he ![]() Woon je daar?? :| ik woon daarnaast op 02 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
QueenBee Rechtstreeks uit Amsterdam Oost ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 14-02-2006 @ 23:19 (...) Woon je daar?? :| ik woon daarnaast op 02 Eeeyyy buurman! alles goed?? Ik wist niet dat je ook hier was, NL is klein ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ja ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
is goed, zie je zo wel ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je een pedopas, Queen? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 14-02-2006 @ 23:25 Heb je een pedopas, Queen? net 1 aangeschaft ![]() Hoezo dan? Wil je er ook 1? ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
haha geweldig! Hoe het hier altijd zo nergens over gaat ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 14-02-2006 @ 23:27 (...) net 1 aangeschaft ![]() Hoezo dan? Wil je er ook 1? ![]() Hoezo, ben je nog zo jong dan? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
maandag wordt ik 16 tsjaps.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 14-02-2006 @ 23:30 (...) Hoezo, ben je nog zo jong dan? ik word vrijdag 21 ![]() is dat jong dan ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 14-02-2006 @ 23:31 (...) ik word vrijdag 21 ![]() is dat jong dan ![]() Dan heb ik toch helemaal geen pas nodig? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 14-02-2006 @ 23:32 (...) Dan heb ik toch helemaal geen pas nodig? ik weet niet...kan altijd wel van pas komen he :o Je weet maar nooit ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
ZwijgendeVerlening Baas. ![]() |
![]() | ![]() |
om te huilen. ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QueenBee schreef op 14-02-2006 @ 23:33 (...) ik weet niet...kan altijd wel van pas komen he :o Je weet maar nooit ![]() Je weet maar nooit met die vrouwen inderdaad.. Altijd maar liegen. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 14-02-2006 @ 23:35 (...) Je weet maar nooit met die vrouwen inderdaad.. Altijd maar liegen. inderdaad ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
WOEH WIE GAAT ER OOK NIET NAAR SCHOOL?! | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
moi ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 14-02-2006 @ 21:52 zometeen na de reclame: undercover in Nederland, wordt wel interessante uitzending denk ik word die shit is kk dope. hij had ook ergen een miljoen voor kunenn krijgen. die moet je zien ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ja man volgende week de wapenhandel in nederlands, shit is ernstig man. daarvoor Peter r de vries, was ook weer een dope uitzending | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Net naar de kapper geweest, wat een bitch is 't ook.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
noh, ik sta een 4.4 voor frans op mn rapport ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 15-02-2006 @ 19:50 noh, ik sta een 4.4 voor frans op mn rapport ![]() lastig, ik heb 6 onvoldoendes op me rapport. ook behoorlijk kut ![]() ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dek, zelfde verhaal bij mij, moet er een 4.5 van maken anders is het -5, en met 4.5 word het afgerond op een 5 dan is het -3. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Haha, ja woord man.. even een 6 scoren dan. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
eej zie je dat er verwijderen topics![]() wist niet dat dat kon ![]() ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik ga die Master_H lynchen denk ik. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Vote voor Kempi! | ||
Devill | ![]() | ![]() |
hij is egt gaar ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 15-02-2006 @ 19:50 noh, ik sta een 4.4 voor frans op mn rapport ![]() GVD! Beter kom je bijles volgen bij me ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik sta een 7 voor frans (zit in de 3e)![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 15-02-2006 @ 20:18 (...) GVD! Beter kom je bijles volgen bij me ![]() Nee, komt niet doordat ik erin zuig (niet alleen daardoor iig), maar ook door van die fijne leesverslagen. Moet je een boek lezen en er een leesverslag van maken tijdens de les, gaat erg lekker als je dr geen fokt van begrijpt. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ik heb geen Frans meer. Maar wel Duits, ghehe.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had vrijstelling voor Frans (les) hoefde alleen examen te komen doen ![]() | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Da's relaxed. Paar mensen uit mijn klas hebben 't voor Duits, die hebben Duitse ouders. Geen hol aan dus, voor hun. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
zo'n chick uit mijn klas heeft vrijstelling voor gym![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig heb ik geen frans meer![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Niet fronten op Frans bitches! Op Duits mag dan weer wel![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Dio_Deus tanthof |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 15-02-2006 @ 20:50 zo'n chick uit mijn klas heeft vrijstelling voor gym ![]() zit die in het olympisch turnteam dan ofzo? ---------------------------------------- tanthof-west | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik heb dat ook hoor?! is dat heel slegt ![]() ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Dio_Deus schreef op 15-02-2006 @ 20:54 (...) zit die in het olympisch turnteam dan ofzo? Nahh, rugklachten ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ja, bij mij iemand uit de klas doet 'twirlen'. Vage sport, maar was wel eerste van Nederland en zo, geloof ik. Maar kerel uit mijn klas was eerste van Zuid-Nederland met breakdance, dus da's ook wel dope. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ZwijgendeVerlening schreef op 14-02-2006 @ 23:15 ok dus luister, ik dacht net ''laat ik is kijken wie er allemaal online zijn gek!'' dus je raad al wat ik zag, onvermijdelijke shit: ( Plaatje ) hij was weer aan het editten. haha gij miereneuker ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Gorillaz - Dirty Harry feat. Booty Brown Download die ish! Ik ben em flink aan het spacen op de Gorillaz ---------------------------------------- Days to come | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
noh, ik heb ut album ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Wat heerst hier een ultieme doodheid man. Zelfs dek post niets. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
http://www.compfused.com/directlink/442/ deze gast is dope ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wel, telt dat ook? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
het is inderdaad rustig, normaal gesproken is het veel drukker ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |