Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Sien Gepost door Sien op zondag 12-02-2006 om 21:30:10
Wie wil er op deze zondagavond puzzelen met deze vage aanwijzingen en mij 2 titels geven van Canibus, en misschien de album titel(s)
-Heb de nummers op een vaag verzamel cd'tje gekregen die een vriend heeft gemaakt, maar alleen de naam van de rapper staat erbij.
-Ik heb een paar zinnen (sorry voor de spelling, zal wel niet helemaal kloppen) Ik hoop dat iemand het herkent:
What's going on? What's going on... (een sample) The clubscene is a regular hangout spot for unclean woman in thight jeans ...(?)... like queens

Het 2e nummer begint met een bekend rockmuziekje (sample) Refrein: You want hip hop? We got it! You want rock & Roll? we got it
Met verderop de zin: ...something i sacrifice my life and die for, something if i was already dead i would rise for...

Oke dat was het Groetjes Sien
Vent
Gepost door Vent op zondag 12-02-2006 om 21:37:40
Die eerste is Canibus - What's Going On
Die tweede is Canibus - Rip Rock

Op welke albums ze staan zou ik niet weten, sorry.

edit: Om je dan toch maar ff helemaal te helpen, die 1e track staat op het album "can-i-bus" of gewoon "canibus", en de tweede ook!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2006 @ 21:40:38 ]
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 12-02-2006 om 21:42:33
ZEELAND ZEELAND PO PO PO!

Knowledgepappie in de hizzaaa
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.