Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Erabeatz Gepost door Erabeatz op maandag 13-02-2006 om 00:45:58
Ik was ff bezig met lyrics en dacht van shit hoe zou het zijn als ik een diss maak over een bekend iemand??? Maar anyways dit is dus niet serieus ofzo had gewoon even for fun een diss gemaakt tegen Cassidy. Ik heb niks tegen em ik luister ook naar zijn shit enzo. Ik heb de tekst maar het is nu laat dus kan ik niet gaan spitten maar zowiezo morgen spit ik em even. Anyways hebben jullie ook zoiets gehad??? dat je even een diss tegen een bekende rapper heb geschreven???
En nogmaals deze diss is niet serieus wil er niks me zeggen of stoer doen...
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op maandag 13-02-2006 om 00:51:02
ten 1e : maak dan morgen het topic aan..
ten 2e : stop met rap , je moet niet even voor fun een diss maken.
ten 3e : niet in de battle corner , maar audio gedeelte ik bedoel cassidy antwoord toch niet..
ten 4e : je disst hem maar luistert wel naar zijn shit
ten 5e : maak niet iets waar je niet serieus mee bezig bent..

Nogmaals stop ermee..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Erabeatz Gepost door Erabeatz op maandag 13-02-2006 om 00:57:00
Kom op man doe ff normaal ik zeg toch fuckin fun dude jezus kom niet zo fuckin stoer doen meteen met je
ten 1 : fuck you
ten 2 : jadadadadadad fuckin gezeur
ten 3 : dit is niet serieus nee, net als je maat zegt je moeder is een kenkerhoer hij bedoelt het niet echt en toch ga je nog met em om of niet ??? dus ja ik luister naar Cassidy en doe dit als fuckin fun maar ok als mensen gaan zeuren zoals jij laat dan maar... haha net alsof ik wil dat cassidy terug gaat dissen damn u take this shit very serious dawg en ik zeg nogmaals zoals ik al zei :
FUN FUN FUN GET IT!!!!!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 13-02-2006 om 00:57:42
kick naar AUD

als je mijn mening wilt. Doe het niet. Niet alleen zul je veel haat krijgen van de members hier, het slaat ook nergens op. Zelf heb ik nooit deze drang gehad. Als je wil battlen, daag dan iemand uit op het forum.

En maak voortaan geen topics meer aan van "dit is mijn idee , morgen doe ik er wat mee' zet dan het topic neer zodra je die nuttig in kunt vullen.

Nogmaal , ik raad je sterk af om het te doen , het zal je niet in dank worden afgenomen als je het wel doet !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2006 @ 00:59:47 ]
Erabeatz Gepost door Erabeatz op maandag 13-02-2006 om 00:58:24
oja forgot something!!! net of iedereen op deze forum altijd serieus is.....YEA RIGHT!!!
Erabeatz Gepost door Erabeatz op maandag 13-02-2006 om 01:02:42
damn u people take this shit very seriously!!! laat maar dan ik zeg niks meer.....delete die shit aub
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 13-02-2006 om 01:04:39
Met normale reacties bereik je meer ! ( geld trouwens ook voor Tivo, gillen dat iemand gelijk maar moet kappen met rappen is onzin en dat weet je ! )

Dan sloteer ik hem bij deze. Rede lijkt me duidelijk, dit gaan nergens naartoe !
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.