Index / [arch] Battle corner / | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
16 bars min morgen avond dodelijn Nederlands beat naar keuze niet blind 3 KO dus 5 votes (volgens de echte proW regels ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-02-2006 @ 14:02:02 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=462147&songID=3470730 voor de hip hop scene ben je rudimentair je word gekicked/en gebeat door je eigen snare moet ik de cel in ,om van je af te komen dan wil ik levenslang, al moet ik het afkopen je hebt een snipper dag/mooi dan rip ik je kapot al was je mijn fiets in delft/ik zet je niet op slot laat je misbruiken en door ieder persoon berijden zet ik je shit op slot/zal ik je gewoon bevrijden je zegt''ik inspireer vrienden te beginnen met schrijven'' ik wens je click dood/als ze allemaal op jouw blijven lijken de fundering van rap is al jaren geleden gelegd je ligt eronder/bent voor je battle skills al lang berecht wil gaan spitten op de mic/maar die spuugt in je gezicht hip hop is jouw gekkenhuis/ stop je in een gesticht je geeft je op glad ijs/ ik klap je met schaatse check maak je af als laatste van een ras/maar word niet opgezet ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=0ODQESG5QQKFE1B0XA1Q536RCM ik spring hier te binnen als kogels bij pin bal punch jou heen en weer je filpt hard op tilt man schud je door elkaar totdat je geklaart ben als bij je eerste afspraakje moet je haast braken want precies die zelfde zenuwen die spelen weer op geef je zwetende nachten en een fobie voor hip hop komt verstijfd overeind ; shit waar ben ik aan begonnen ik ben geheit geen partij maar ik hou me van den domme dropt elke dag audio's die voor geen ene meter kloppen dadre zegt zelfs dat je toch beter kan stoppen echt ik rap zo rete hot dat de mic klaar kwam je word door cats uitgekots net als een haarbal dus beter ruil je die mic in voor een viool word door een 16 jarige geript in zn eerste audio drukt met je neus tegen mijn feitjes zodra je track af is dus pinokio kijk verder dan je neus lang is dit is de tekst iig [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2006 @ 23:00:53 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
ZwijgendeVerlening Baas. ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.rapidshare.de ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
of www.yousendit.com ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ja mischien al laatste optie http://www.megaupload.com ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
mwoah, die shit is echt te traag voor woorden ouwe.. doe dat maar niet. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
hahahahahahha vote poppekontje. zijn moeder klaart able zelfs. PO! PO! PO! hahahaah pinokkio. die line was dope. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2006 @ 23:01:41 ] ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
swerelds eerste audio ! van mij !!! dus vote maar en ohja mischien heeft iemand nog wat feedback voor mijn moeder , die regelmatig rapt http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=3DME065TPUNRI20MJBWK5HGYLI ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
omfg, je moeder heeft talent, wat cool dit. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ghehe, slugger heeft niet geluisterd. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
hahahaha ![]() @ odin : bedankt man ! zal het haar zeggen slugger ook bedankt ! ik hoef trouwens geen serieuze feedback hierop alleen wat tips zou handig zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2006 @ 23:24:18 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
ik hoor zijn moeder helemaal niet ? waar in die track zit dat dan ? en je stem is dope joey. ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
haha die shit van jemoeder is vet ![]() iemand nog bereid omte stemmen ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
iemand nog een vote ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha Joey, je ma is chill ![]() ![]() Nu de vote: @Able(Nicotien): In het begin zit je nog goed op de flow, maar daarna klopt je tekst niet helemaal en raak je de flow kwijt, dat is wel jammer. @Poppekontje(Joey): Eigenlijk een beetje hetzelfde voor jou. In het begin klopt het wel maar iets over de helft klinkt het allemaal niet zo lekker (Vind ik ![]() ![]() Maar mijn vote gaat toch naar Joey, want zijn flow klonk net ietsjes beter. En uiteindelijk gaat het er toch om hoe het klinkt ![]() Props voor beiden. Peace, Swike. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
yay ! heeel erg bedankt man ! mischien doe ik ooit nog is een bttl tegen me moeder hier ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha, moet je doen ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
swike: bedankt voor je vote plus mini feed,zou je misschien kunnen zeggen wta aan me tekst etc niet klopt ,zou ik waarderen . ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Rappit Fok beter! ![]() |
![]() | ![]() |
Jah... ze zijn allebei dope... netjes man Props! ![]() | ||
bedankt ! iemand nog een vote ?? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
@ Able voor de hip hop scene ben je rudimentair je word gekicked/en gebeat door je eigen snare moet ik de cel in ,om van je af te komen dan wil ik levenslang, al moet ik het afkopen je hebt een snipper dag/mooi dan rip ik je kapot al was je mijn fiets in delft/ik zet je niet op slot laat je misbruiken en door ieder persoon berijden zet ik je shit op slot/zal ik je gewoon bevrijden Dat gaat nog redenlijk .. niet fantastisch maar genoeg wel lekkere flow __________________ je zegt''ik inspireer vrienden te beginnen met schrijven'' ik wens je click dood/als ze allemaal op jouw blijven lijken de fundering van rap is al jaren geleden gelegd je ligt eronder/bent voor je battle skills al lang berecht Hier zakt je flow duidenlijk af niet zo lekker meer en dat ik inspireer vrienden te beginnen met schrijven is nauwlijks te verstaan , probeer duidenlijker te spitten je geeft je op glad ijs/ ik klap je met schaatse check maak je af als laatste van een ras/maar word niet opgezet De laatste line's vind ik zelf niet ergens over gaan wel wordplay dat wel , Ik vind je punches in het algemeen niet erg hard dus , ik zou zeggen voor je volgende battle probeer je tegenstander harder te pakken , probeer je punches harder te krijgen ___________________________________________________ @ Poppekontje ik spring hier te binnen als kogels bij pin bal punch jou heen en weer je filpt hard op tilt man schud je door elkaar totdat je geklaart ben als bij je eerste afspraakje moet je haast braken Probeer hem te beledigen , dit komt niet hard aan ! want precies die zelfde zenuwen die spelen weer op geef je zwetende nachten en een fobie voor hip hop komt verstijfd overeind ; shit waar ben ik aan begonnen ik ben geheit geen partij maar ik hou me van den domme die laatste 2 line's zouden nog iets van een punch kunnen voorstellen maar niet echt een harde dropt elke dag audio's die voor geen ene meter kloppen dadre zegt zelfs dat je toch beter kan stoppen Hier ga je aardig off-beat , moet je niet voor laten komen in een track ... het klinkt erg raar echt ik rap zo rete hot dat de mic klaar kwam je word door cats uitgekots net als een haarbal Zelfde hier ook een beetjuh off-beat , maar met een punchje word door een 16 jarige geript in zn eerste audio Brag & Boast ... En bij jou hetzelfde als bij Able .. Probeer harder te punchen !! Hoop Da Jullie Der Wat aan Hebben ____________________________________ Ik vond bij beide de flow na een tijdje minder worden de punches kunnen harder dus probeer dat vervolgens ook En mijn vote ... Gaat tog naar Able omdat hij tog wel iets beter overkomt dan poppenkontje Vote = Able [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 22:15:50 ] ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Index / [arch] Battle corner / |