Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 00:59:37
Te downloaden op de frontpage.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 05-11-2002 om 07:57:17
dope en die staat dan niet op hun nieuwe cd omdat m afgekeurd is???? dan moet de nieuwe cd superdope zijn
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 09:33:16
Dope, Seda is op de goede tour!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op dinsdag 05-11-2002 om 09:50:20
Whoehoe!!!!
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 10:13:34
Nou volgens mij vinden jullie alles goed..
Beat is wack, lyrieken zijn wack.. flow is nog steeds hetzelfde..
zo'n rap kun je ook freestylen als je 16 bent.. of kicken jullie allemaal op simpel en wack?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2002 @ 10:13:52 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 10:26:20
het hoeft niet allemaal diepzinnig of 'niet simpel' te zijn. Ik vind t wel een aardige track, niet supergoed en niet superslecht. Het deuntje erdoorheen vind ik wel beetje goedkoop klinken. Vast niet de beste track van hun nieuwe cd.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 11:12:49
het is gewoon een simpele kleuterklas rap heheh.. damn dit is echt slecht...

ff mezelf quoten van hijsforum
Quote:

spring spring hehehe shit is echt wack moest het even nogges zeggen, pioniertjes pesten hehehehehehehehehehheheheh ik bedoel muwaahuahauahauahauahauahauahauaahauah, noten laten hangen hehehehehehehehhe ik bedoel hehehemaoueanaoaoahaouaha zoem zoem bawahahahaha..

ik bedoel ze noemen de track; NOEM HET HIPHOP.. damn dat is gewoon een belediging.. aan iedereen die iets met hiphop te maken heeft.. hehehe

heheh noem het vetjes hahahahahah ik bedoel hehehehe hier is lang over nagedacht.. de muziek voor de roffere klasse hahahaha ik bedoel muwahaauahauahauah.. en doo oooe ppeee scratches haahhahahahaha ik bedoel hahahaha de op show is geen mietjes show hehehhehe.. ik bedeol hahahahahahahah.. hahhahahahahahah
heheheh
tijd gaat voorbij dus blijf niet staan hehehehe ze zeggen het zelf waarom blijven ze dan staan hehehe.. vooruitgang is ver te zoeken hehehe heheheheheheh
ik bedoel ze dissen zichzelf met deze track heheheheheh

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
SORES
ZG KRU
Gepost door SORES op dinsdag 05-11-2002 om 11:13:20
Noem het Hiphop... Toe nou, noem het nou asjeblieft hiphop... Please... Hahaha, die track is 10 jaar te laat en dan nog steeds kut.
----------------------------------------
http://www.zinloosgeweldig.com
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 11:15:38
owjah 1 ding als deze track door iemand anders dan de op zou gemaakt zijn zou hij hier toch vet afgekraakt worden.. maar aangezien op heilig is bij velen heheh..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 05-11-2002 om 11:25:58
Quote:
pfff beter gaan ze stoppen! en gaan ze talent zoeken voor Ramp Records.. Deze track lijkt wel heel erg veel op spring spring van White Wolf. Als het hele nieuwe album er zo uitziet damn..

Kernramp was al een ramp vond ik.. maar wat moet ik over deze track zeggen???? pffffffff beter gaan ze gewoon stoppen ik zei het eerder en zeg het nu weer oeeeeeei dat is al 2 keer


aldus ik

----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 05-11-2002 om 12:13:16
yeah...hiphopinjesmoel vs nlhiphop.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 12:33:16
Goh, ik had deze reacties helemaal niet verwacht

Even serieus: de beats zijn het nog niet helemaal, maar de stijl is beter dan kernramp. De raps zijn simpel en de flow is de osdorp stijl. Deze stijl zal wel altijd hetzelfde blijven, dus als je het niet leuk vond vind je het niet opeens leuk. Tekst is beetje erg RAMP promo, die nummers vond ik op Kernramp ook niet zo, kunnen ze beter wat minder doen.

Voor mij is dit nummer wel in de goede richting voor een goed album.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 12:51:25
dit is gewoon superwack ik kan het niet vaak genoeg benadrukken..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
King-7
Hop hop tot mijn hart stopt!
Gepost door King-7 op dinsdag 05-11-2002 om 16:34:41
Ik vind de nieuwe Op track niet zo....

Mij iets te druk kwa herrie... raps zijn als altyd dope maar van mijn moechten er iets minder instrumenetn in. :p
----------------------------------------
wazaaaap !
veter Gepost door veter op dinsdag 05-11-2002 om 17:57:53
Quote:
Rauf schreef op 05-11-2002 @ 12:51:25
dit is gewoon superwack ik kan het niet vaak genoeg benadrukken..


Ik heb van jou nog geen cd gehoord die beter is.Ik wacht met spanning af.


Ik vind het nummer wel okee vooral als dit een nummer is wat de CD niet haalt.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2002 @ 17:59:13 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 18:13:22
hehe veter ik ben ook geen weet ik hoeveel jaar in het vak jongen.. ben net een jaar bezig, desalniettemin kun je op www.sector024.nl/stichtingonrust de schrikbewind bij giel beelen op de radio downen..

en maak je maar geen zorgen veter, ik schrijf geen kleuterraps.. komt allemaal goed.. laat hun maar in de zandbak spelen ik hou me bezig met hogere zaken..

deze crap vind je zeker top of the bill hehe.. have fun

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2002 @ 18:13:51 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 18:21:21
Rauf: wat vind je dan van de raps van Def P op z`n solo cd cryptokilostijl?


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 18:23:08
die op cryptokilostijl zijn goed, daar laat ie zien dat ie ook wat anders kan... heeft hij ook veel werk ingestoken maar wat op betreft is het altijd kinderrijm...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Scrummie
* Scrummie has returned
Gepost door Scrummie op dinsdag 05-11-2002 om 18:31:37
Zeg rauf/yid.. ik vind het best dat jullie OP afkraken hoor.. maar dr is ook meer als kwaliteit.. (ik zeg niet dat OP niet kwaliteit is) Jullie zeiken alleen maar van wack dit en wack dat, en als iemand iets dope vind wat jullie niet dope vinden is de persoon ook gelijk wack.. Er bestaat DACHT IK ook nog iets als smaak.. Jullie proberen volgens mij iets teveel een ander een mening aan te praten.. dont.

Over dat Op nummer, ik vind het wel lekker klinken. Tekst mjah mjah, tis wat anders he Beat is wel lekker snel/hard dus live komt ie vast beter uit de hoek.. en dat is voor mij iets belangrijker. Het gaat mij dus om het plezier wat ik eraan heb (het luisteren naar muziek dus) en niet dat ik elke cd ga bekritiseren. Okay, dat was me post voor vandaag en morgen en overmorgen etc..

HELEMAAL OFFTOPIC: Kap nou eens met die onzin op #osdorp.. lame gastjes zijn jullie blijkbaar (uitzonderingen daar gelaten)

PS. Stonden de beste stuurlui niet aan wal ? OEW! Bang..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2002 @ 18:33:37 ]

----------------------------------------
-none-
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 05-11-2002 om 18:56:35
zow zeg wat een rommelig en te druk nummer zeg
ik vind het wel meevallen hoe cool t is!
maar misschien moet ik vaker luisteren...of niet!

----------------------------------------
www.serife.nl
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 05-11-2002 om 19:06:17
[18:47] {teig} irritante beepbeepbeepbeep erdoorheen
[18:47] {teig} rest van het nummer is te ver weggestopt


[19:06] {teig|werk} ik vond m maar irritant.
[19:06] {teig|werk} wil iemand nog onder mijn naam op de gastenlijst voor 23 januari?
[19:06] {teig|werk}
----------------------------------------
Code #404: User not found
squee
hm..
Gepost door squee op dinsdag 05-11-2002 om 19:20:53
ik vind het iig geen verassend nummer
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 19:27:04
Quote:
Ik heb van jou nog geen cd gehoord die beter is.

nou dat is een makkelijke veter, dus zolang je iets niet doet heb je niks te zeggen haha. dus niemand mag lpf afzeiken tenzij hij ook de politiek in gaat en een partij opricht, niemand mag over voetbal lullen tenzij hij het beter kan.. hahaha en waarom vraag je dat neit aan sores maar alleen aan mij

Quote:

Zeg rauf/yid.. ik vind het best dat jullie OP afkraken hoor.. maar dr is ook meer als kwaliteit.. (ik zeg niet dat OP niet kwaliteit is) Jullie zeiken alleen maar van wack dit en wack dat, en als iemand iets dope vind wat jullie niet dope vinden is de persoon ook gelijk wack.. Er bestaat DACHT IK ook nog iets als smaak.. Jullie proberen volgens mij iets teveel een ander een mening aan te praten.. dont.

Over dat Op nummer, ik vind het wel lekker klinken. Tekst mjah mjah, tis wat anders he Beat is wel lekker snel/hard dus live komt ie vast beter uit de hoek.. en dat is voor mij iets belangrijker. Het gaat mij dus om het plezier wat ik eraan heb (het luisteren naar muziek dus) en niet dat ik elke cd ga bekritiseren. Okay, dat was me post voor vandaag en morgen en overmorgen etc..

HELEMAAL OFFTOPIC: Kap nou eens met die onzin op #osdorp.. lame gastjes zijn jullie blijkbaar (uitzonderingen daar gelaten)

PS. Stonden de beste stuurlui niet aan wal ? OEW! Bang..


Nee scrum we praten je geen mening aan hoor, ik bedoel hoeveel weet jij nu van hiphop, ik dacht jij je bezighield met punk/metal? of is dat hetzelfde als nederhop? je weet gewoon bitter weinig dus probeer maar niet te overklassen in kennis want die heb je niet, sorry jongen..


Welke onzin op irc? waar heb jij het over en ik zie je de laatste tijd nooit daar, wat lig je nu te lullen jongen..

Stuurlui aan wal haha, tjek hiphopinjesmoel, tjek sploshfestival, tjek de interviews en optredens die we getjekked hebben, tjek de hiphopmuziek die we hebben.. we zitten in de frontlinie en jij zit in vroomskloot..
enige wat jij tjekt is op en def p en beatbusters als ze in de buurt zijn en wat metal, voor de rest ben je nergens dus je hebt totaal geen referentie kader.. bang hahah



----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 05-11-2002 om 19:35:45
Ok, wil het buitenaards wezen wat Seda's lichaam heeftovergenomen deze alsjeblieft weer terug geven?
Ik vond dat de OP een aardig eind vooruit was gekomen met platen als Afslag Osdorp en Geendagsvlieg, maar ze zijn weer terug gegaan naar Osdorp stijl, maar dan uhm... anders...
Dat het qua raps al niet hoogdravend is, boeit me niet eens, luister ik toch vrij weinig naar, maar die beat...
DAMN!!!
Dat ben ik niet meer gewend van Seda, die met Rampbreakz juist liet horen dat hij echt ver boven dit niveau is uitgestegen.
Die synth deun (duh duh duuuuh) is echt veel te zwaar aanwezig en irritant. En die sirene in het refrein is uhm... WAAROM?!?!
Als dit een track is die NIET op het album komt, dan ben ik blij.
Dit lijkt wel de herrie die ik 2 jaar geleden maakte zeg...
Teleurstelling ten top...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Scrummie
* Scrummie has returned
Gepost door Scrummie op dinsdag 05-11-2002 om 19:52:01
Quote:
Rauf schreef op 05-11-2002 @ 19:27:04

[...]

Nee scrum we praten je geen mening aan hoor, ik bedoel hoeveel weet jij nu van hiphop, ik dacht jij je bezighield met punk/metal? of is dat hetzelfde als nederhop? je weet gewoon bitter weinig dus probeer maar niet te overklassen in kennis want die heb je niet, sorry jongen..


Welke onzin op irc? waar heb jij het over en ik zie je de laatste tijd nooit daar, wat lig je nu te lullen jongen..

Stuurlui aan wal haha, tjek hiphopinjesmoel, tjek sploshfestival, tjek de interviews en optredens die we getjekked hebben, tjek de hiphopmuziek die we hebben.. we zitten in de frontlinie en jij zit in vroomskloot..
enige wat jij tjekt is op en def p en beatbusters als ze in de buurt zijn en wat metal, voor de rest ben je nergens dus je hebt totaal geen referentie kader.. bang hahah


ow ow ow wat zijn we weer dom aan het lullen, OP en de beatbusters (ik dacht trouwens dat je het over hiphop had) is niet het enige wat ik check. Ik check wel meer maar ging het nou over kennis van hiphop ? Nopes! Zogauw jij kritiek krijgt ga je over je kennis van hiphop opscheppen, verzin eens wat nieuws!

Die onzin op irc is niet tegen jou gericht.. (het feit dat je me daar nooit ziet.. tjah, vraag maar aan dap)

Met stuurlui aan wal bedoel ik niet echt dat je veel hiphop kent en dat je een festival heb georganiseerd. Daar bedoel ik mee dat je zeikt op hiphop terwijl je zelf niets hebt gemaakt nog.. (of nah.. wel wat, maar wat je hebt was nou ook niet alles..)

Jij zit zo vol van die kennis van je dat je het nergens anders over kan hebben volgens mij. Je begint ermee en eindigt ermee en toen dacht je ook nog kennis over mij te hebben.. Ik luister alleen punk/metal ? LOL punk meer als hiphop idd.. metal vink geen kloot aan, verder luister ik meer dan jij denkt (nee ik ga niet alles opnoemen, teveel enzow). Het feit dat jij een beetje gaat afzeiken door me woonplaats te noemen zegt genoeg voor mij eigenlijk.

Laterz!
----------------------------------------
-none-
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 05-11-2002 om 19:57:18
Goed en als we dan weer verder gaan daar waar de discussie begonnen is... De discussie die nu gevoerd wordt gaat heel ergens anders over. En komt eigenlijk meer neer op elkaar afzeiken om zijn mening.

Die discussie voert men maar in een andere (of nieuwe thread als er niet al een is), zonder het op elkaar afgeven.

Soms word ik zo moe van het zelfde leidje keer op keer.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 19:57:30
ok en nu weer over die OP track...
Scrummie
* Scrummie has returned
Gepost door Scrummie op dinsdag 05-11-2002 om 19:59:02
[dan /msg je um maar als rauf er is]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2002 @ 20:06:14 ]

----------------------------------------
-none-
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 05-11-2002 om 21:01:03
Hm jah moeilijk te zeggen...
Het is in ieder geval beter dan de kernramp stijl...
Ik vind t idd een te druk nummer is, het is denk ik maar beter dat dit nummer is afgekeurd voor het album, ik bedoel zo supergeweldig vond ik het niet, maar ook weer niet superslecht...
De beat vind ik iig wel dope.
Het refrein is wat me het meest tegenvalt eigenlijk, het klinkt gewoon niet echt...

Btw over hijs vs nlhh: hijs vind alles van de OP zowiezo wel wack dus ik trek me er niks van aan...
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 21:09:49
geen idee als dit nummer nou op de cd komt of niet ... misschien beter van niet nee ze kunnen veel beter.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 05-11-2002 om 21:43:44
Damn...
Dit is t'wack!
Hiphop? ha!
Seda's Amiga heeft een virus ofzo?




----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
araphor Gepost door araphor op dinsdag 05-11-2002 om 22:10:34
Wie is begonnen met het gerucht dat dit nummer niet op de cd zou komen? Ik vind het wel een typische intro-track..
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 22:16:24
Quote:
Wie is begonnen met het gerucht dat dit nummer niet op de cd zou komen? Ik vind het wel een typische intro-track


niemand ?

maar hehe seda's amiga een virus .. dat is wel een goeie N8, misschien is dat het hehe
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 06-11-2002 om 01:25:06
[ verwijder ]

Edit:
Er was dus al tweemaal gezegt weer on-topic verder te gaan.
Flamen en Trollen doe je maar ergens anders.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2002 @ 12:37:40 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 23-11-2002 om 13:34:57
Weet je wat ik me nog steeds afvraag?

Wat vind de nederhopper der nederhoppers (wreker) er eigenlijk van?
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 24-11-2002 om 16:25:03
hm ik vind dr niet veel aan eigenlijk, beetje erg druk, lijkt wel of ze teveel kleurstof hebben binnengekregen. Ze kunnen beter ff flink blowen en dan verdergaan met de cd, dan zet ik em misschien nog op MD om em vaker te luisteren.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Wreker
alias Danny Blanco
Gepost door Wreker op zondag 24-11-2002 om 19:42:01
Mip je vraagt je af wat ik ervan vind hmm.

Ik vind hem net als bijna iedereen te druk. Ik vind het koel dat ze iedere CD een andere stijl doen, maar deze stijl is echt jammer. Ik hoop dat Tegenstrijd wel vet is anders rollen tranen over me wangen. Afslag Osdorp is de stijl hoe het moet zijn!
----------------------------------------
Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-11-2002 om 21:39:32
heb hoop, deze komt dus op die RAMPselectie cd he. En dus hopelijk niet op de nieuwe OP cd.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 08-01-2003 om 17:14:04
Quote:
araphor schreef op 05-11-2002 @ 22:10:34
Ik vind het wel een typische intro-track..
Dat is het dus niet:

1. Raad Eens
2. Tegenstrijd
3. Sam Sam
4. Fok Jou
5. Respect
6. De Eerste De Beste
7. Nooit Meer
8. Actuele Liefdaderheid
9. Doofpot
10. Jongens Uit De Industrie
11. Noem Het Hip-Hop
12. Ik Eerst
13. Verslonden (Onderhonden track)
14. Wat Zou Je Doen?
15. Beats En Rijms
16. Apie Ziet Apie Doet
17. Maak Je Dromen Waar
18. Recensisme

Speelduur 71 minuten
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 08-01-2003 om 18:00:23
Ik vind die beat niet eens zo slecht.
Heb ze beter van Seda gehoord dat wel.
Ik vind de tekst niet echt goed.

Dat refrein
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.