Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
rame
Gepost door rame op dinsdag 14-02-2006 om 08:58:51
Quote:
upnorth schreef op 14-02-2006 @ 00:32
Zelfstandig ondernemer worden, en er genoeg mee verdienen zodat je mensen voor jou kunt laten werken


daar wil ik dus ook naartoe, maar met mijn opleiding moet je de eerste tijd dus wel van 9 tot 6 werken, het is niet anders
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 14-02-2006 om 09:30:53
Ozcan.. Ik kan met je meeleven, ik heb van 9 t/m 18.00 gewerkt, kwam pas 19.00 thuis... Dat is echt geen leven. Dan ben je moe en dan wil je slapen en dan moet je op weer om de volgende dag te werken. Zwaar kut!!!! daarom heb ik me aangenomen, nooit meer in een winkel te werken en was dat toch niet meer van plan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2006 @ 09:32:01 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 14-02-2006 om 09:40:39
ik had stage van 7 tot 4 , dat heb ik 10 keer liever dan 9 tot 6, je hebt dan toch het gevoel dat je iets meer vrije tijd heb hoewel je wel vroeger naar bed ga
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 14-02-2006 om 10:39:52
9 tot 5 is erg kut ja, ga ik echt niet doen mits het leuk is

als alles goed gaat chill ik hem hem later op schiphol. lkkr varierend en doorstroom mogelijkheden. ait
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 14-02-2006 om 11:11:52
Quote:
Dopoloog schreef op 14-02-2006 @ 09:30
Ozcan.. Ik kan met je meeleven, ik heb van 9 t/m 18.00 gewerkt, kwam pas 19.00 thuis... Dat is echt geen leven. Dan ben je moe en dan wil je slapen en dan moet je op weer om de volgende dag te werken. Zwaar kut!!!! daarom heb ik me aangenomen, nooit meer in een winkel te werken en was dat toch niet meer van plan


jij weet . Ik heb me dus ook voorgenomen nooit niet een 9 tot 5 baan te bekleden. Ik word wel freelancer in een bepaald iets. Wat precies..dat moet ik nog uitdokteren.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 14-02-2006 om 11:16:41
beter gaan we allemaal van de uitkering leven ofzo
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 14-02-2006 om 13:31:45
alhoewel, livio heeft eigenlijk wel gelijk hoor
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
DJel
Wat?
Gepost door DJel op dinsdag 14-02-2006 om 13:36:58
Toen ik stage liep vond ik het juist ideaal, als je s'avonds vrij was was je ook echt vrij, bovendien zit er wat regelmaat in je ritme.
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 14-02-2006 om 13:42:08
Beter ga je leuk werk zoeken en niet zo extreem lui zijn. Werk is werk, het is niet altijd leuk, anders hadden ze het wel lol genoemd.

Je krijgt er toch ook voor betaald? Dat is de compensatie van je verloren tijd/beloning voor je expertise.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 14-02-2006 om 13:53:04
Niet zeuren. Ik werk meestal 12 uur en heb vaak een reistijd van 2.5 uur heen (en terug). 't werk is fysiek regelmatig zwaar en op de begin en eindtijd is geen peil te trekken. 100 uur in een week is "normaal".
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 14-02-2006 om 14:30:02
Quote:
Ozcan schreef op 14-02-2006 @ 11:11
(...)

jij weet . Ik heb me dus ook voorgenomen nooit niet een 9 tot 5 baan te bekleden. Ik word wel freelancer in een bepaald iets. Wat precies..dat moet ik nog uitdokteren.


Dan werk je zonder contract of heb je contracten met bedrijven. Als ze je nodig hebben wordt je betaald.. een beetje uitzendbureau, alleen jij verdiend de volle pond!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op dinsdag 14-02-2006 om 15:11:27
Quote:
creech schreef op 14-02-2006 @ 13:53
Niet zeuren. Ik werk meestal 12 uur en heb vaak een reistijd van 2.5 uur heen (en terug). 't werk is fysiek regelmatig zwaar en op de begin en eindtijd is geen peil te trekken. 100 uur in een week is "normaal".


Das toch echt jouw eigen keuze, volgens de wet mag dat namelijk niet eens. Moet je maar niet zwartwerken.
Ik ga ook voor zelfsstandig ondernemer, eerst 70 uur per week werken en later genieten...
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Wdp
Owh Jawel
Gepost door Wdp op dinsdag 14-02-2006 om 15:34:11
blablabla
----------------------------------------
Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 14-02-2006 om 19:01:38
Quote:
creech schreef op 14-02-2006 @ 13:53
Niet zeuren. Ik werk meestal 12 uur en heb vaak een reistijd van 2.5 uur heen (en terug). 't werk is fysiek regelmatig zwaar en op de begin en eindtijd is geen peil te trekken. 100 uur in een week is "normaal".


what he fok doe jij?
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 15-02-2006 om 01:29:02
Quote:
Groninger schreef op 14-02-2006 @ 15:11
(...)

Das toch echt jouw eigen keuze, volgens de wet mag dat namelijk niet eens. Moet je maar niet zwartwerken.
Ik ga ook voor zelfsstandig ondernemer, eerst 70 uur per week werken en later genieten...


Tsss, ik werk niet zwart. En er zijn meerdere beroepen waarmee je vreemdere tijden draait. Als je een week lang ruim 14 uur per dag werkt zit je zo op de 100 uur. Sommige collega's van me hebben soms geen dag vrij in 3 maanden.

Quote:
AsbezT schreef op 14-02-2006 @ 19:01
(...)

what he fok doe jij?


Evenementen bouwen, breken etc.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 15-02-2006 om 10:06:16
Quote:
creech schreef op 15-02-2006 @ 01:29
(...)

Tsss, ik werk niet zwart. En er zijn meerdere beroepen waarmee je vreemdere tijden draait. Als je een week lang ruim 14 uur per dag werkt zit je zo op de 100 uur. Sommige collega's van me hebben soms geen dag vrij in 3 maanden.

(...)

Evenementen bouwen, breken etc.


Oke, das misschien geen zwart werk(zou kunnen toch) Maar het is wel je eigen keuze om daar aan de slag te gaan.
Ikzelf zou zo'n baan nooit gaan doen omdat ik te gehecht ben aan mijn vrije tijd. Is het ook niet zo dat je na zo''n periode een hele tijd vrij bent eigenlijk?
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 15-02-2006 om 10:15:44
er zijn wel eens dagen geweest dat ik van 2200 tot 0600 werkte en om 0900 weer op school moest zijn om daar weer een aantal uur "actief" me ding te doen. dus mensen die van 9 tot 17 al klote vinden...pfff je weet niet hoe goed je het heb. ik ken mensen die 10 uur per dag maken en nog geen fatsoenlijke auto kunnen kopen. life is a bitch, stay @ school
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 15-02-2006 om 11:57:24
Quote:
Groninger schreef op 15-02-2006 @ 10:06
Maar het is wel je eigen keuze om daar aan de slag te gaan.
Ikzelf zou zo'n baan nooit gaan doen omdat ik te gehecht ben aan mijn vrije tijd. Is het ook niet zo dat je na zo''n periode een hele tijd vrij bent eigenlijk?


Natuurlijk is het mijn keuze. Lekker Rock 'n' Roll. Tenzij het een tv productie is. En vrij ? Tsja studie
Soms ook 2 uur niks achtereen of langer. Of 3 dubbele koffiepauzes omdat je "even" moet wachten tot iets anders af is. Verder is de winter een laagseizoen en heb je het druk in de zomer.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op woensdag 15-02-2006 om 15:22:53
Een aantal van jullie zeikt wel een beetje zeg. 8 uur per dag werken, dat is nog niets. Ik heb een half jaar gewerkt in de diamantenindustrie in het noordelijkste puntje van Alaska, daar maakte je nog eens gestoorde tijden.

Er waren dagen bij dat we al om 5 uur in de ochtend in de helicopter stapten om bodemmonsters te nemen 400 km verderop. Als we daarmee klaar waren dan moest het nog naar het lab worden gebracht om geanalyseerd te worden, dus dat was weer een helikopterrit van een paar uur. Als je een beetje mazzel had was je dan om een uur of twaalf 's nachts weer terug in de De Beers compound, maar vaak werd het nog veel later.
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 15-02-2006 om 17:57:16
Het ligt er waarschijnlijk maar net aan hoe leuk of niet leuk het werk is. Ik heb een half jaar op stage saai kutwerk mogen doen, dan word je gek van 9 tot 5 ja. En je houd inderdaad gewoon heel weinig tijd over voor dingen die je wel leuk vind.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 15-02-2006 om 18:30:33
Quote:
Spookvogel schreef op 15-02-2006 @ 15:22
Een aantal van jullie zeikt wel een beetje zeg. 8 uur per dag werken, dat is nog niets. Ik heb een half jaar gewerkt in de diamantenindustrie in het noordelijkste puntje van Alaska, daar maakte je nog eens gestoorde tijden.

Er waren dagen bij dat we al om 5 uur in de ochtend in de helicopter stapten om bodemmonsters te nemen 400 km verderop. Als we daarmee klaar waren dan moest het nog naar het lab worden gebracht om geanalyseerd te worden, dus dat was weer een helikopterrit van een paar uur. Als je een beetje mazzel had was je dan om een uur of twaalf 's nachts weer terug in de De Beers compound, maar vaak werd het nog veel later.


Jezus, .. daar heb je onze vakantieman weer..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 15-02-2006 om 18:31:11
Waar haalt Spookvogel die shit vandaar serieus.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 15-02-2006 om 18:31:52
uit zijn duim
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 15-02-2006 om 20:08:32
Spookvogel is cool
----------------------------------------
Days to come
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 15-02-2006 om 20:09:30
School is ook van 9 tot 5 (A)
----------------------------------------
....
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.