Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 16:12:13
Ik vroeg me af hoe je plaatjes in je bericht zet. Er was geloof ik eerst een document/bericht dat dit en de andere mogelijkheden van de berichten samenvatte, maar die kan ik nergens meer vinden
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 16:21:07
met [ img]http://blabla.com/bla.jpg[ /img]

maar dan zonder spaties na de [ ...
teigetje Gepost door teigetje op zondag 17-11-2002 om 13:21:09
Quote:
dapozza schreef op 05-11-2002 @ 16:21:07
met [ img]http://blabla.com/bla.jpg[ /img]

maar dan zonder spaties na de [ ...


Hmja... kan dit niet in de FAQ gezet worden? Ik gebruik het niet zoveel, maar in t desktop topic had ik toch ff moeite om t goed aan de praat te krijgen, met een link eromheen.. Ik ben natuurlijk dan ook niet zo'n (hoe heet dat ook alweer?) nerd..
----------------------------------------
Code #404: User not found
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 17-11-2002 om 16:34:10
Clicky
Daar staan de meeste UBB tags wel uitgelegd met functie/effect. Ik weet niet zeker of ze hier allemaal hetzelfde werken / er niks extra gebruikt wordt maar je komt er voorlopig wel een eind mee.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 19-11-2002 om 20:33:32
Quote:
teigetje schreef op 17-11-2002 @ 13:21:09
[...]

Hmja... kan dit niet in de FAQ gezet worden? Ik gebruik het niet zoveel, maar in t desktop topic had ik toch ff moeite om t goed aan de praat te krijgen, met een link eromheen.. Ik ben natuurlijk dan ook niet zo'n (hoe heet dat ook alweer?) nerd..


Helaas heb ik nog niet echt de tijd gehad, en genomen de FAQ af te maken. Zal kijken of ik een beetje rap een UBB explained kan maken.

Edit:
Er staat nu en de FAQ een gifje waar in de belangrijkste tags staan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2002 @ 21:06:18 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 26-02-2003 om 00:17:31
FF omhoog schoppen! Mensen vragen zelfde shit erg vaak ?

De Frequently Asked Questions lezen voor je een topic opent met een vraag aub.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.