Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 16-02-2006 om 22:13:44
weet iemand zo snel een manier om dit geinstalleerd te krijgen op een nie tzo legale versie van windows?? let me know
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op vrijdag 17-02-2006 om 06:38:39
sp2 is gratis te downloaden... oa. op microsoft.com (ook zonder geldige shit)...

en dan updaten via windows auto update... dat hij het automatisch voor je download, dus niet via microsoft.com
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
chillburgsfinest Gepost door chillburgsfinest op vrijdag 17-02-2006 om 10:20:50
Quote:
Thystan schreef op 17-02-2006 @ 06:38
sp2 is gratis te downloaden... oa. op microsoft.com (ook zonder geldige shit)...


Het is wel gratis te downloaden, maar hij is niet te installeren!
sinds een aantal weken moet je tijdens de installatie je XP valideren! Dit probleem was te omzeilen met een simpel hackje, maar ook dat is inmiddels dicht gesmeert!
Wachten dus op een nieuwe hack/crack
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 17-02-2006 om 10:23:38
het lukt !!!!!!!!!!!! whahahahahwhahhahahw ahah aoefh na 2 dagen ene serial gevonden dat werkt naar me hart . als iemand wilt u know how to PM. JAAAAA

nie tdat sp 2 zo speciaal is ofzo maar ik heb net een nieuwe hdd van 300 GB gebietst maar die wordt alleen herkent door windows als sp2 is geinstalleerd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2006 @ 10:25:08 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.