Index / Muziek / | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.klopdokter.nl/ media en hij boost los gekk, binnenkort de hele versie te zien op de box | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
vette site, en binnekort in arnhem![]() vet nummer, trouwens.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2006 @ 19:59:14 ] ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
als ik klik op dat nummer werkt het niet en de clip ook niet... kan iemand em rippen? ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
track staat op die gratis verzamelcd Whats da flavor | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
clip is dope.. moet wel snel af zijn.. en het nummer staat op zo'n volume 60 free compilatie toch downen van internet ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.klopdokter.nl/depraktijk.mpg , direkte link naar de video http://www.klopdokter.nl/depraktijk.mp3 , direkte link naar de mp3 video staat trouwens nog niet helemaal op de site..denk dat ze er nog mee bezig zijn, hij kapt ineens. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2006 @ 20:41:05 ] | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 18-02-2006 @ 20:28 Heb 'm original, track is erg dope.track staat op die gratis verzamelcd Whats da flavor | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Die beat is best lelijk, verder heb ik wel vertrouwen in kloppie, laat maar komen dat album.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
lelijk? gek.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dacht dat die alweer wat maandjes oud was, maar dope nummer is dat inderdaad. Die kerel heeft wel echt een vette stem, zeker voor zn leeftijd. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Sja, wel een dope track. Ben in ieder geval wel benieuwd naar z'n album. | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
kende niks van die gast enkel zijn naam ,..maar dope stem en dope track ,..ben benieuwd ,..is er een precise datum bekend ? ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
klein beetje hoedenplank video stijl, maar best relaxt. | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
vind het niet echt een vet nr moet ik zeggen, ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Vindt zijn nummers altijd wel gruwelijk! ben geen grote fan van hem, maar mag zijn stijl graag ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
dope kerel ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Hasib geen ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Geen slechte track, maar niks bijzonders volgens mij. Hij brengt het vooral heel dope met zijn stem. ---------------------------------------- Je kan de regels buigen, maar je moet straight blijven, anders netals Adam door die zure appel heen bijten. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
mwoaaaaaahhh, vind t eigenlijk niks bijzonders. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Index / Muziek / |