Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-02-2006 @ 13:49 olé, post van Centraal Jusitieel Incasso Bureau, deze boef heeft weer een prent van 34 euro voor een duizelingwekkende snelheidsoverschrijding van 9 km/h !!!!! Maar liefst 60 op een tweebaansweg waar je 50 mag. doe je het beter als ik... ik verwacht er binnenkort één van 10x zoveel ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Jeezs, wat was dat nou weer voor tyfusdebiel met zn racistentopic. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja inderdaad wat een triest figuur. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
wat raar nou... zo maar weg.... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
duidelijk, zomaar komtie dat ook hier droppen ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-02-2006 @ 14:52 wat raar nou... zo maar weg.... ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
go spade ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
He, gemist. ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
yeah ik ook, net terug uit zwembad, ben echt te brak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-02-2006 @ 13:57 (...) doe je het beter als ik... ik verwacht er binnenkort één van 10x zoveel ![]() 'beter dan jij' ik heb er nog 4 openstaan. | ||
![]() | ![]() |
hehe... het is mijn eerste in 6 maand ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
watop met die racist dan? | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
was hier net 1 of ander mannetje die kwam een racistische tekst droppen ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja hij was volgens mij lichtelijk geinspireerd door american history X ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
damn daar zat ik ook net aan te denken hij wilde in ieder geval wel zo ver gaan [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 15:08:10 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
oké. | ||
![]() | ![]() |
zijn er dan echt mensen die meer dan 4 woorden van die tekst hebben gelezen? Ik had na 4 woorden, het zien van de naam en de hoofdletters al iets van "dit hoef ik niet eens verder te lezen, ik kan wel raden wat er staat" ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
wel een vette film by the way ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-02-2006 @ 15:15 zijn er dan echt mensen die meer dan 4 woorden van die tekst hebben gelezen? Ik had na 4 woorden, het zien van de naam en de hoofdletters al iets van "dit hoef ik niet eens verder te lezen, ik kan wel raden wat er staat" ![]() ik zag inderdaad al na de 1e zin wat er aan de hand was en heb de rest ook niet verder gelezen ---------------------------------------- beng! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
één of andere kankermongool heeft met zn smerige rottengels aan mn versterker gezeten, ding is kapot nu ofzo... Kreng heeft me 2000 pieken gekost, ns even uitzoeken welke debiel hier verantwoordelijk voor is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind jou al gek dat je een versterker van 2000 gulden/euro koopt.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Het stukje van Jawat uit Gekkenhuis, is zo nep, ik snap niet dat opgezwolle dat stukje van jawat er in heeft gezet, het gaat totaal over niets, met neppe rijm. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
pikkie's, weet iemand een goede insturmental beats site. geen soundclick ofzo want is fokt op, iets anders? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
http://www.ericzpage.com/index2.html Kijken bij Instrumentals. Tis niet veel, maartoch. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat via shareaza of wat je dan ook P2P gebruikt het snelste gaat ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Hmja, die Limewire shit enzo, staan natuurlijk ook veel instrumentals.. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Beter ga je je registreren op dat forum, en de regels doorlezen, godver wat veel instrumentals daar. Edit: Van de link die ik net gaf he. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 17:56:10 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Gepost door "iemand" op woensdag 22-02-2006 @ 17:51:15 Is dat nieuw..? ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Jou ontgaat echt niets he ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 19:51:52 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
damn, waar jij op let | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 22-02-2006 @ 19:51 Jou ontgaat echt niets he ![]() ![]() Haha nee ik verveel me dus ik ging beetje rondkijken en toen zag ik opeens Woensdag staan ik denk heee, dat staat er nooit. ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
@replay, ja dat is nieuw ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 22-02-2006 @ 17:08 Het stukje van Jawat uit Gekkenhuis, is zo nep, ik snap niet dat opgezwolle dat stukje van jawat er in heeft gezet, het gaat totaal over niets, met neppe rijm. Ik vind em juist daar wel dope komen eigenlijk. Je moet eens interview checken, dan krijg je wat achtergrond info bij zijn lycs. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-02-2006 @ 19:55 @replay, ja dat is nieuw ![]() ![]() Zie je ik wist het wel ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
word @ angelix ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eej foktop. doordat ik alleen maar Nederlandse rap luister is mijn Engels achteruitgegaan. Ik moet wat vaker Engels luisteren denk ik. Wat is de Amerikaanse Opgezwolle zeg maar ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
voor je engels kun je het beste The Streets luisteren, | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Roots manuva!! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
of anders The Streets | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister ook haast geen Engelse muziek, ..Ik draai alleen soms het album van The Game, die is gewoon goed geproduceerd en zo.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
thnx. The Streets ga ik proberen en Root Manuval ook. ![]() Die neger toch ? met een clip dat ie valsspeelt tegen kleine kinderen die was dope. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Beter kijk je gewoon engelse film, inplaats van muziek te luisteren. Daar wordt tog alles anders uitgesproken. ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
The Streets is overigens wel een hele aparte stroming binnen hiphop ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
the streets zijn koel.. toen ik die plaat voor het eerst hoorde heb ik gewoon me koptelefoon opgezet en ben ik met wat drinken in de luie stoel gaan zitten.. lekkere muziek om op te relaxen vind ik.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker, of in auto. relaxte hap. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
The Streets ie\s toch een beetje Coldplay achtig ? Gabriel Rios is ook tof. Dutch Masters in t engels luisterde ik ook. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 22-02-2006 @ 20:38 Roots manuva!! die clip van hem ![]() The Streets zijn dope ja ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bijna net zo dope als mijn wanten! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Is er al ergens een topic waar je kan pimpen met je muziekcollectie? | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |