Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
tetris is so unrealistic .. lol:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 26-02-2006 @ 22:59 (...) Ok meneer.. dank je ![]() ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
mijn klasgenootjes slapen al. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb deze kauwgom al 2 uur in.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
lol, morgen krijg je meer, schaduw. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou er een boek over schrijven. ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik ga snel slapen zodat het snel morgen is dek! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
spirit, hou je het niveau wel een beetje op peil .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 26-02-2006 @ 23:10 spirit, hou je het niveau wel een beetje op peil .. sorry. doe ik het weer! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Niveau in slowchat is een beetje als ehh... jammer, weet even geen clue. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Idd jammer. ---------------------------------------- Owww ok. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dek, 21 posts per dag! big respect! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Over 'hoog' niveau gesproken -=> morgen weer naar school... Lekker met alle retards zoals ik in de klas zitten... ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 26-02-2006 @ 23:14 Over 'hoog' niveau gesproken -=> morgen weer naar school... Lekker met alle retards zoals ik in de klas zitten... ![]() hahahahaha, sorry... en bedankt, spirit ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
mijn vakantie begint nog! Noord brabant represent! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
jep, mijn vakantie begint ook net ![]() mwahaha ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Aight. Zeeland po po po! ---------------------------------------- Owww ok. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Waar is die kleine kill heen? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Robbie schreef op 26-02-2006 @ 23:20 Aight. Zeeland po po po! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 26-02-2006 @ 23:21 Waar is die kleine kill heen? nerges ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nah, ik bedoel die andere kleine, ReLex. Hij post nog amper, is ie dood ofzo? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jah man, hij gaat zelfmoord plegen, zei hij gisteren nog op msn | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 26-02-2006 @ 23:00 ***Shark has logged in Shark: >_> ***Shark has logged out Mystic: omg the shifty-eye hit and run . hahaha, ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai al jullie tjappies slapen nog zeker! [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 10:32:34 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Net wakker, met nadorst. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik ben nu zon 40 minuten wakker. op deze heerlijke vakantiedag ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
i (l) vakantie! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
vakantie begint ook lekker voor mij, ook nog niet zo lang wakker | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
stil jullie![]() half 1 uit. en als jullie toch saai vervelen op die heerlijke vakantiedag, is het weer Stemtijd ![]() Klik een 10 he ! ![]() danke schön ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 13:11:16 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
fix die link is | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik zit lekker hier op school.. tot 4 uur.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 27-02-2006 @ 13:08 stil jullie ![]() half 1 uit. en als jullie toch saai vervelen op die heerlijke vakantiedag, is het weer Stemtijd ![]() Klik een 10 he ! ![]() danke schön ![]() Weer gedaan. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha rocky hebben mensen je genaaid? je hebt een 8,8 | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ja weet je wat het is., meer mensen hebben hun foto daar, en die willen winnen en dan gaan ze bij anderen een 4 stemmen ![]() maar een laag cijfer telt blijkbaar zwaarder als een 10, want het gaat vaker omlaag dan omhoog.. maarja. ![]() ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gestemd al heb ik geen idee waarvoor eigenlijk ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: Robbie schreef op 26-02-2006 @ 23:20 Aight. Zeeland po po po! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
strx komen wat vrienden van me om te musiceren. ik op de gitaar. en er komen nog een gitarist, een bassist, een pianist en iemand die djembe speelt. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
What the fock zit net even die chat van TMF te checken zit die gozer Valerio daar ( nieuwe VJ ) vraagt iemand wat zijn favoriete nummer is. Zegt hij Opgezwolle - De Volle Hoogtepunt van de dag totaal niet verwacht! ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien kan hij de revolutie op TMF brengen. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 27-02-2006 @ 18:03 Hoogtepunt van de dag totaal niet verwacht! Gaaf leven heb jij. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 27-02-2006 @ 18:06 (...) Gaaf leven heb jij. Sarcasme heh.. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe nu alleen maar hopen dat opgezwolle niet in de tmf vibe terecht komt![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 27-02-2006 @ 18:08 (...) Sarcasme heh.. Wow je bent ook nog heel intelligent. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 27-02-2006 @ 18:11 (...) Wow je bent ook nog heel intelligent. Dank u ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Valerio van Sixpack? ---------------------------------------- beng! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Die ja ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ooh die Valerio is wel dope hoor. Ik heb hem ook wel eens op foto's zien staan van optredens van DuvelDuvel en Opgezwolle ---------------------------------------- beng! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 27-02-2006 @ 18:03 What the fock zit net even die chat van TMF te checken zit die gozer Valerio daar ( nieuwe VJ ) vraagt iemand wat zijn favoriete nummer is. Zegt hij Opgezwolle - De Volle Hoogtepunt van de dag totaal niet verwacht! Mmm, daar gaat je 'Undergroundscéne' gebeuren.. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
check het: 23.00 BNN spuiten en slikken! (1/15) het begint weer gelukkig! | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |