Index / Muziek / | ||
Scorp-X check ![]() |
![]() | ![]() |
Hey guys, Ik ben producer. Ben druk in de weer met muziek. Ik heb een echt goeie rapper nodig. Studiomateriaal heb ik hier. Wie wil net als ik scoren? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Als je op zoek bent, kan je beter wat van je beats hier droppen. Anders geef ik je weinig kans...maar euhm je wil alleen scoren? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
gekke gerrit, je wilt te graag ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Gekke gerrit, het is beter dat je hier een topic voor aanmaakt vandaag. Je kan, wat Noedels al zei, beter wat beats droppen, dan kunnen mensen kijken of ze het vet vinden en die willen gebruiken. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 13:42:40 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Yeah, drop die beats ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef ergens als ik wil scoren, had ik op voetbal gezeten ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Ik rap voor een kleine � 7,95 per track (ga uit van een track van plus-minus 2,5 minuten) Da's natuurlijk geen geld voor een echte producer. Upload wat beats | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik duik daar nog onder, ik boss die ille shit voor 7,50 per 3 minuten!!! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
oke.. ik rap dan 7 pleuro voor 4 min ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Will rap for food | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 27-02-2006 @ 16:47 Will rap for food ![]() ik ben best wel benieuwd naar die beats. Drop ze dan! | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
zo idd.. dalijk reincarneert tupac himself om op die beat te spitten.. is t een gare.. we willen sounds horen ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
berrybleck | ![]() | ![]() |
nog steeds nix.... onzin ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
ben benieuwd alleen geef effe meer info remo_super14@hotmail.com ben geen 14 ben 16 ![]() zeg maar wat je te bieden hebt dan hoor je het ook van mij ---------------------------------------- ik ben remo | ||
royal hiphop went from hip to pop ![]() |
![]() | ![]() |
ahehe, wie zal 'the next big thing' worden? ---------------------------------------- Utreg is wat men zeg. | ||
DJFAKAD Kom maar op ik nak je |
![]() | ![]() |
yoo wil ik o0k wel doen hor als je iets van me wil horen stuur ff een mail hensen_daniel@hotmail.com ik doe het voor 5euro per 4 min. | ||
![]() | ![]() |
ik moet hier rappen dus laat ik me rymz gaan ik win hem wel dus vlieg allemaal naar de maan dit lijkt net een klein contract dus iedereen aan de kant want je word genakt dus pas op dat ik niet op je hoofd kak niemand durft hier se shit te droppen ze zeggen iets over hun zelf maar houden voor de rest hun koppen ik ben een beginnenling maar dat maakt niet uit want ik diss rapperz hard en luit van mezelf aan geleerd ik begon aan rappen en het liep gesmeerd ik diss mensen van een hoger niveua maar de mensen die dit lezen diss ik o0k vieze HO mensen hebben altijd wel iets over mijn rap te zeggen maar waarom durft niemand ze shit hier neer te leggen hij is de enige die wat aan mij hebt dus seg o0k wat als ik je weg rapt ik had niej veel tijd want moet eten ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2006 @ 18:12:02 ] | ||
ALiANZ www.mcalianz.nl |
![]() | ![]() |
CHECK www.mcalianz.nl als je het diggt kijken we verder. peace | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
zouden jullie niets eens wat willen horen alvorens het openlijk aanbieden van de 'talenten'.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaah grappige shiz. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
yohil1987 yousuf |
![]() | ![]() |
Yo. Ben zelf een rapper, en ben al een tijdje op zoek naar mensen met wie ik een formatie kan vormen. Heb er wel interesse in. Scorp-x ik word je man als je nog een rapper nodig hebt. Ben de laatste tijd wel een beetje druk met optredens enzo, maar ik kan tijd vrijmaken. Voeg me toe of mail me: - [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2011 @ 08:54:20 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij worden jullie gefopt, want die beats gaan echt niet komen. ![]() | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
whaha iedereen steekt de spreekwoordelijke draak met ScorpX Maar DJFAKAD klinkt opeens zo serieus, ik lig dubbel ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha, hij is wel goedkoop iig ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik dagt dat sirieus was ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DJFAKAD schreef op 05-03-2006 @ 18:05 want ik diss rapperz hard en luit juistem, het nederlands is weer van een lekker niveau. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kan je ooit denken dat iets serieus is als mensen geld per minuut gaan vragen![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
je begint op me moeder te lijken FreakyFreek het nederlands is weer lekker op niveua LEIPO ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2006 @ 16:00:13 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DJFAKAD schreef op 06-03-2006 @ 19:27 ...het nederlands is weer lekker op niveua LIEPO maar genoeg over dat ![]() Hoe zit het nou met die beats ? er was toch nog een "rappers gezocht" topic dat ook een "fatoo" was ? | ||
yohil1987 yousuf |
![]() | ![]() |
Precies | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hahaah godse vermakelijk dit topic![]() | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey homeboy, Ik rap ook, weetje. Krijg jij mij die game in? Ik heb een aangeboren camera-performance, we gaan scoren, ik zeg het je, sjeweettog. mail me maar: mcgerrit1994@hotmail.com Geld komen we wel uit, sjatoch? Laters. | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Zijn we hier met "gekke gerda" activiteiten bezig? we gaan scoruhh! ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
tsss je bent gewoon jaloers dat jij op deze manier niet een echte reppert hebt kunnen vinden ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Ja man.. Ben echt jaloers... ben stiekem al die mailadressen aan het opslaan haha.. alles goed spade? ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
![]() | ![]() |
jep altijd ![]() ![]() hoest met nav dan? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dx2 Ja we zijn een beetje vertieft ![]() |
![]() | ![]() |
Gekke sorp? waar kom je vandaan? Misschien handig om te weten aangezien 90 procent van de mensen hier -16 is en ook geen ov hebben :x | ||
Nav | ![]() | ![]() |
haha dus je bril is niet terug.. jammer man.. gelukkig heb je je sleutels nog haha.. ja met mij gaat het chillus.. gewoon werken he.. af en toe nlhh checken dus.. waar zijn de foto's van Spook.. van Uden dacht ik.. ik w8 daar nog op... hij is te lui om het te zoeken vertelde hij mij hehehe ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
![]() | ![]() |
hmmz limon had ooit wat foto's van uden in een topic gezet... https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=12637&m=50&p=1#306306 daar dus ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Salabo West Side ![]() |
![]() | ![]() |
Ja Toww![]() ---------------------------------------- YEYE Represent L-Hill | ||
conall | ![]() | ![]() |
wie schreef er dat ie kon rappen wie schreef dat ie kon doen// man rappen is je hart je ziel je woorden je zinnen niks kampioen// je kan rappen als je als rapper ermee opstaat// de dag mee verslijt tot dat je weer naar bed gaat// spitte met de track spitte met je woorden met je muziek// je kan mij roepen rappen is mijn leven anders leef ik niet// met wapens kan je geen mensen doden dat doen de woorden// die aan iemands zijn hart zitten en van binnen uit vermoorden// rappen is een gave op zich die sommige mensen gekregen// zodat ze het feit kunnen laten horen en weer verder kunnen leven// ---------------------------------------- yo ik spitt mijn leven op de straat op een track// mijn woorden veranderen in zinnen die komen uit mijn bek | ||
![]() | ![]() |
euhmz ja... das ook een manier om oude topic's omhoog te kicken... je teksten kan je kwijt in de "Drop je eigen lyrics" hoek van het forum. Doe ik deze wel dicht. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Index / Muziek / |