Index / Drop je eigen audio / | ||
djbareton from turkey... |
![]() | ![]() |
I am sure its the býggest hýphop forum in holland..So i have just been a member to share my works and to tell frýends Hýphop of Turkey.. IN Next message i will send my group's tracks..See you now... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
POPOPO! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
huus is fan ! | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
hij kan niet wachten | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
yeah ! you were right about this being the biggest hiphop Forum. Come one, give us some tracks ! ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik wacht me smart euhh i wait with smart ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 28-02-2006 @ 16:45 ik wacht me smart euhh i wait with smart ![]() what kind of music are we actually waiting for ? and why de fok tik ik in engels ? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan het natuurlijk overnemen en in het Turks doorgaan... Maar dat zou lullig zijn voor de niet-Turkstaligen ![]() Trouwens, Turkse hiphop zuigt kont ![]() Btw, hosgeldin djbareton! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hi! | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
merhaba hisgeldiniz | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Drop your music! we will wait for your biggest tracks. I would like to know, is the text englisch or in turkisch? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
yo lets talk english... its kinda hard for the guy to translate what some are talkin about ![]() well, drop your tracks (hopefully english otherwise i wouldnt know !@#!@#) pz ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
What im curious about is, how the fuck did you understand how you must register here? ![]() And, is your music English or Turkish? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
whoohoo, kan ik eindelijk mijn Turkse skills tonen! hou je toevallig van breien djbareton? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
komt VIP aan met zijn nederlandse vragen over breien terwijl het hele topic moeite doet om engels te lullen ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
kebab! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een enthousiasme ineens. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
melig toch ? we weten namelijk niet wat ons te wachten staat. We worden in spanning gehouden. zou best cool zijn als de opener niks meer post ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha idd ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
Hehehehehehe , eigenlijk wel gek, hoe weet nou een turk die geen nederlands kan, dat die hier moet droppen... ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: I am sure its the býggest hýphop forum in holland..So i have just been a member to share my works and to tell frýends Hýphop of Turkey.. Wel vreemd, dat enkele i 's wel lukken... en anderen weer niet .. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 19:44:22 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hij komt echt uit turkije... welcome. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 28-02-2006 @ 19:18 whoohoo, kan ik eindelijk mijn Turkse skills tonen! hou je toevallig van breien djbareton? ![]() Woehahaahahhhaha ![]() ![]() VIP is vast de enige Ollander hier die weet wat breien in t Turks is ![]() Maarre... ik vind dat onze DJ wel wat mag posten nu... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
er is ook stad/dorp in NL die turkije heet ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ip adres gecheckt tjabbo's, komt uit Turkije. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 28-02-2006 @ 19:50 er is ook stad/dorp in NL die turkije heet Ja ligt in zeeuws vlaanderen ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Als hij in nederland is.. mag hij een turkse pizza en broodje donner meenemen.. + Welcome [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 20:27:07 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 28-02-2006 @ 20:26 Als hij in nederland is.. mag hij een turkse pizza en broodje donner meenemen.. + Welcome die heb ik nou wel genoeg gehoord vandaag Merhaba by the way ![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 28-02-2006 @ 16:57 Ik kan het natuurlijk overnemen en in het Turks doorgaan... Maar dat zou lullig zijn voor de niet-Turkstaligen ![]() Trouwens, Turkse hiphop zuigt kont ![]() Btw, hosgeldin djbareton! ![]() Als je er gewoon een vertaling onderzet.. dan is er niks mis mee.. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
gnis gas gas noskovich. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Prog schreef op 28-02-2006 @ 20:18 (...) Ja ligt in zeeuws vlaanderen ![]() Dat klopt .. bij oostburg ligt dat * west zeeuws vlaanderen* ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
wat een geweldig topic dit van een aankondiging van een nummer tot een cursus Turks naar bestelling van de plaatste kebabzaak naar een les topografie. ![]() ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |