Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Jawel, Casper en Bram zijn nu live in de gloednieuwe radiostudio met knopjes aan het spelen en zullen zo live een proefuitzendinkje doen van Spookradio... Log in met je Winamp / iTUNES / Media player op adres: https://www.nlhiphop.nl:8000/listen.pls of als die niet werkt https://www.nlhiphop.nl:8000 verzoekjes etc drop ze maar. Het is dus een TEST. 10 voor 10 beginnen ze, het is nu nog stil maar je kan wel inloggen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 21:46:36 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ingelogd | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en net als ik tik dat het stil is zetten ze de muziek aan. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Geloof me van Tim = aan het afspelen.. Is dit ook later hoorbaar via de ether?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
een verzoekje, okay .. vertel even dat ik de dopeste ben en zo .. en iets van de ex-ter ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
deze proefuitzending niet, maar ze zitten nu wel in de studio waar als het goed gaat spookradio de echte radio binnenkort opgaat ja. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ben er ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
checkit ze zijn begonnen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
leuk, die knopjes ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehehe spook rockt close 2 you betrapt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 21:53:39 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
hahah Ozcan je hebt je eer hahahah lekker hoor fakkeldrager "baby dont goooo" die track toch ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan is nu gelijk wereldberoemd.. Ik heb een verzoek.. Kan je Lost Rebels - Fok niet met de kreek draaien ?? als je mijn naam uitspreekt is het.. High-riem.. en anders Snor ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah man, ik voel me popi jopi nu.. mijn naam bij Spookradio... ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
verfbom | ![]() | ![]() |
lau hij doet et | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Sje weet toch, de fakkeldrager! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ligt het aan mij , of staat het geluid wat zacht ? nee me speakers staan niet bijna uit | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ok ok dope ---------------------------------------- beng! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Tis inderdaad zacht, maar daar kunnen wij momenteel niet zo heel erg veel aan doen... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
is toch nie normaal he![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
ben er ook.. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Hey maar Spook anders draai je die close 2 you gewoon effe jeweetwel voor ol' times sake, schuifelsteeze ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
in.. Raycapitulatie? | ||
![]() | ![]() |
tis geen Request radio ![]() ![]() laat ik dan origineel zijn met een USA track: Fat Joe - Murder Rap wmahha nee ik loop niet mee met de rest fxck dit... geluid staat bij mij ook niet zo hard nee... maja keep it up ik blijf checken latuurrr ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Tof dat jullie allemaal zo massaal reageren, die ekster komt laters en The Lost Rebels hebben we nog effe niet bij ons... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hij is wat zacht, maar casper zei dat ie dr niks aan kon doen maar hij is wel erg zachter | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oeps sorry bram zie je post nu pas | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
beter doe je regendans![]() of een space-nummer, emn op spacen ![]() edit: zeg emn dat ie dat je m voor mij speelt dan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 21:59:46 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bramrekers schreef op 28-02-2006 @ 21:57 Tof dat jullie allemaal zo massaal reageren, die ekster komt laters en The Lost Rebels hebben we nog effe niet bij ons... Dan maar jiggy djé - vertiefde van de liefde als jullie die dan hebben ![]() en zo niet.. dan maar DAC - Doorhalen of zo ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gewoon je boxen open zetten! | ||
![]() | ![]() |
ahhh lkkr Gratefull! keep it up en idd gewoon je volume pompen! ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
sjah of niet. pete philly is tog wel spacen hoor ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jaa ze hebben beperkt de volume knop gevonden ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 22:03:15 ] | ||
![]() | ![]() |
bij mij staat hij gewoon goed hoor, qua volume ---------------------------------------- beng! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hij zou nu iets harder moeten zijn | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 28-02-2006 @ 22:03 bij mij staat hij gewoon goed hoor, qua volume insgelijks ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
hij staat inderdaad wat harder. Was al te doen hiervoor hoor. Maar shit is dope. Tof ook dat jullie gebruik maken van Jingles enzo ![]() | ||
![]() | ![]() |
wie is dat van die track dat begint met dat KIP? die shit is doooopppeeeee hahahah ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wacht maar tot we 3 uur lang elke zondag door de radio pompen ![]() | ||
![]() | ![]() |
gruweelijkkkkk viervoetterrrrss mwhaha tasty hoor ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Shit valt best mee met volume inderdaad ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
![]() | ![]() |
ej die nieuwe van Pharao is fijn man ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
om welke tijden is dat? welke zender/ether shit.. 100.9 of zo? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
thanks Spook, je bent de man .. en word @ MX.. Spook je bent geknipt voor de radio .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee nee die info komt nog allemaal wel... als t zover is horen jullie het als eerste en dan is t tijd voor revolutie | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
kunnen jullie wat jawat of duvelduvel draaien? alvast bedankt | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Extince is vet! Ga gelijk ff albums zoeken. ![]() Dope die radio's, heb er veel tracks en artiesten downloads etc aan overgehouden. ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
KGV! KGV! IK WIL KGV! Verzoekjes mochten toch? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
ehh almere hometown represent ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
bram zijn mic moet iets zachter | ||
![]() | ![]() |
lauw en rauw ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |